Гаснењето при префрлување на плин на ладен мотор и гаснењето при застанување по подолго возење во пракса се различни проблеми предизвикани од различни причинители, од плинскиот уред или од самото возило (но се случува и комбинација и
од уредот и од возилото). За првиот проблем секогаш инсистираме возилото да се остави кај нас преку ноќ, за да можеме нареднит ден да го испитаме функционирањето на плинскиот уред на ладно возило (се испитува евентуално пропуштање на плин кон моторот, и како се однесуваат компонентите на уредот и софтверот на ладен мотор).
Гаснењето во возење е заради нагло спуштање на вртежите на моторот при отпуштање гас. Во најголем број на случаи кога е предизвикано од плинскиот уред тоа се случува многу често, на секое застанување на семафор.