Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 880009 пати)

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5707
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2835 на: 06 Јули 2023, 21:08:24 pm »
Се работи за астра г 1.4 бензин/плин. Мерачот за бензин при градска вожња без разлика дали се вози на бензин или на плин е точен. При возење на отворено со брзина над 100 км/ч. на плин повеќе од 30 минути(тогаш имам забележано) стрелката за бензин паѓа на нула, не е некој проблем, но дали е тоа нормално и дали е поради плинот?
Се работи за Lovato Easy Fast 4 плински систем кој е комплетно проверен пред околу 7000км и е вграден 2013та.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2836 на: 07 Јули 2023, 08:11:53 am »
Се работи за астра г 1.4 бензин/плин. Мерачот за бензин при градска вожња без разлика дали се вози на бензин или на плин е точен. При возење на отворено со брзина над 100 км/ч. на плин повеќе од 30 минути(тогаш имам забележано) стрелката за бензин паѓа на нула, не е некој проблем, но дали е тоа нормално и дали е поради плинот?
Се работи за Lovato Easy Fast 4 плински систем кој е комплетно проверен пред околу 7000км и е вграден 2013та.

Кај  OPEL ASTRA G ова не е нормална ситуација, но и дефинитивно не е предизвикана од плинскиот уред.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5707
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2837 на: 11 Јули 2023, 22:17:12 pm »
Повторно јас, можеби досаден ви станав.
Имам проблем со Ловато 4та генерација (конкретно Lovato Smart 4 монтиран 2013та година сервисиран на секои 10.000км) дизна-плин.
Проблемот се случува еднаш месечно откако дојде летото и затоа е тешко да се дијагностицира.
Се работи за следниов проблем:
Имам проблем кога колата (Opel Astra G 1.4 16V 1998) е оставена на сонце и под саух, тргнувам полека околу 300 метри, ја шалтам втора на 2000 вртежи, префрла на плин, стискам кумплунг, паѓаат вртежите на 0 и гасне. Потоа пали на прва и вози(нема разлика во снага бензин/плин). По форуми читав дека температурата за префрлање на плин е ниска, кај мене мислам дека е на 30°C и префрла многу брзо кога колата е стоена на сонце.
Инаку заменети се две црева од плинот и бензинот и контролирани останатите, променет филтерот за течна и гасна фаза, фина калибрација на системот и тест возење пред 7000км. Направен е мал(детален) сервис пред околу 2000км. Воедно од мене беше проверена комплетно на дијагностика и не видов никаков проблем. На плин во одредени случаи е побрза отколку на бензин иако ми рекоа дека можно е да е до дизните, во лер нема осцилација на вртежи рамно си стојат на 775 вртежи, а air-to-fuel ratio е 14.6.
Ваш совет?
« Последно менување: 11 Јули 2023, 22:24:13 pm nestor04 »

Отсутен Blackadder

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 88
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2838 на: 12 Јули 2023, 07:09:47 am »
Здраво Плимонт. Дали е можна монтажа на плински уред на Kia Stonic со 1.2 DPi EURO 6d мотор?
 

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2839 на: 12 Јули 2023, 09:25:03 am »
Повторно јас, можеби досаден ви станав.
Имам проблем со Ловато 4та генерација (конкретно Lovato Smart 4 монтиран 2013та година сервисиран на секои 10.000км) дизна-плин.
Проблемот се случува еднаш месечно откако дојде летото и затоа е тешко да се дијагностицира.
Се работи за следниов проблем:
Имам проблем кога колата (Opel Astra G 1.4 16V 1998) е оставена на сонце и под саух, тргнувам полека околу 300 метри, ја шалтам втора на 2000 вртежи, префрла на плин, стискам кумплунг, паѓаат вртежите на 0 и гасне. Потоа пали на прва и вози(нема разлика во снага бензин/плин). По форуми читав дека температурата за префрлање на плин е ниска, кај мене мислам дека е на 30°C и префрла многу брзо кога колата е стоена на сонце.
Инаку заменети се две црева од плинот и бензинот и контролирани останатите, променет филтерот за течна и гасна фаза, фина калибрација на системот и тест возење пред 7000км. Направен е мал(детален) сервис пред околу 2000км. Воедно од мене беше проверена комплетно на дијагностика и не видов никаков проблем. На плин во одредени случаи е побрза отколку на бензин иако ми рекоа дека можно е да е до дизните, во лер нема осцилација на вртежи рамно си стојат на 775 вртежи, а air-to-fuel ratio е 14.6.
Ваш совет?

Потребно е да се остави во сервис за автогас за да се види како се однесува уредот по стартување на ладен мотор  и при префрлување. Тоа што проблеот го јавува еднаш месечно е реален проблем за дијагностицирање

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2840 на: 12 Јули 2023, 09:43:36 am »
Здраво Плимонт. Дали е можна монтажа на плински уред на Kia Stonic со 1.2 DPi EURO 6d мотор?
 

Здраво. Доколку се работи за мотор со код G4LG, 84 кс, тоа е МПИ мотор на кој се вградува плински уред.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5707
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2841 на: 12 Јули 2023, 09:55:40 am »
Повторно јас, можеби досаден ви станав.
Имам проблем со Ловато 4та генерација (конкретно Lovato Smart 4 монтиран 2013та година сервисиран на секои 10.000км) дизна-плин.
Проблемот се случува еднаш месечно откако дојде летото и затоа е тешко да се дијагностицира.
Се работи за следниов проблем:
Имам проблем кога колата (Opel Astra G 1.4 16V 1998) е оставена на сонце и под саух, тргнувам полека околу 300 метри, ја шалтам втора на 2000 вртежи, префрла на плин, стискам кумплунг, паѓаат вртежите на 0 и гасне. Потоа пали на прва и вози(нема разлика во снага бензин/плин). По форуми читав дека температурата за префрлање на плин е ниска, кај мене мислам дека е на 30°C и префрла многу брзо кога колата е стоена на сонце.
Инаку заменети се две црева од плинот и бензинот и контролирани останатите, променет филтерот за течна и гасна фаза, фина калибрација на системот и тест возење пред 7000км. Направен е мал(детален) сервис пред околу 2000км. Воедно од мене беше проверена комплетно на дијагностика и не видов никаков проблем. На плин во одредени случаи е побрза отколку на бензин иако ми рекоа дека можно е да е до дизните, во лер нема осцилација на вртежи рамно си стојат на 775 вртежи, а air-to-fuel ratio е 14.6.
Ваш совет?

Потребно е да се остави во сервис за автогас за да се види како се однесува уредот по стартување на ладен мотор  и при префрлување. Тоа што проблеот го јавува еднаш месечно е реален проблем за дијагностицирање
Локален плинар дијагностицира скината мембрана, дали може во неа да е проблемот?

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2842 на: 13 Јули 2023, 09:08:42 am »
Повторно јас, можеби досаден ви станав.
Имам проблем со Ловато 4та генерација (конкретно Lovato Smart 4 монтиран 2013та година сервисиран на секои 10.000км) дизна-плин.
Проблемот се случува еднаш месечно откако дојде летото и затоа е тешко да се дијагностицира.
Се работи за следниов проблем:
Имам проблем кога колата (Opel Astra G 1.4 16V 1998) е оставена на сонце и под саух, тргнувам полека околу 300 метри, ја шалтам втора на 2000 вртежи, префрла на плин, стискам кумплунг, паѓаат вртежите на 0 и гасне. Потоа пали на прва и вози(нема разлика во снага бензин/плин). По форуми читав дека температурата за префрлање на плин е ниска, кај мене мислам дека е на 30°C и префрла многу брзо кога колата е стоена на сонце.
Инаку заменети се две црева од плинот и бензинот и контролирани останатите, променет филтерот за течна и гасна фаза, фина калибрација на системот и тест возење пред 7000км. Направен е мал(детален) сервис пред околу 2000км. Воедно од мене беше проверена комплетно на дијагностика и не видов никаков проблем. На плин во одредени случаи е побрза отколку на бензин иако ми рекоа дека можно е да е до дизните, во лер нема осцилација на вртежи рамно си стојат на 775 вртежи, а air-to-fuel ratio е 14.6.
Ваш совет?

Потребно е да се остави во сервис за автогас за да се види како се однесува уредот по стартување на ладен мотор  и при префрлување. Тоа што проблеот го јавува еднаш месечно е реален проблем за дијагностицирање
Локален плинар дијагностицира скината мембрана, дали може во неа да е проблемот?

Не можеме да одговораме без да се види возилото, но секако дека постои можност проблемото да е во испарувачот.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5462
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2843 на: 27 Септември 2023, 12:50:36 pm »
Имам проблем со полнењето на плин, последно ја наполнав боцата на Шел пред да се исклучам од автопат за кај Лефкада, по 60км пробав да ја дополнам одеше мн бавно, еден литар едвај’, ај реков мала бензинска нема притисок,ама пробав во уште две и извозив скоро 100км истата мака.
Планирав да ја освежам 5-6 литри безнин од шел да стои не ми беше во план 50-60 литри да полнам.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2844 на: 28 Септември 2023, 08:49:01 am »
Имам проблем со полнењето на плин, последно ја наполнав боцата на Шел пред да се исклучам од автопат за кај Лефкада, по 60км пробав да ја дополнам одеше мн бавно, еден литар едвај’, ај реков мала бензинска нема притисок,ама пробав во уште две и извозив скоро 100км истата мака.
Планирав да ја освежам 5-6 литри безнин од шел да стои не ми беше во план 50-60 литри да полнам.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Возете на плин за да се намали притисокот во плинскиот резервоар, потоа обидете се да наполните. Доколку повторно има проблем, можете да посетите локален сервис за автогас, но со сосем празен резервоар за да може да се интервенира.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5707
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2845 на: 28 Септември 2023, 23:24:00 pm »
Здраво Плимонт, имам повторно проблем со плинскиот уред. Дали имате колега со кого соработувате во Прилеп (Плинови Монт или Автогас Сервис)? Или кои можат да бидат причините за ова?
Да напоменам дека и понекогаш покажувачот стои вака и си пали на бензин, ако ја запалам одново колата си префрла на плин и си светнува зелено сијаличе и покажува ниво на плин.

Проблемот е следен:
Ист проблем, ама обратна ситуација. Сега ладна гаси, во моментот кога ќе префрли на плин, паѓаат вртежите на 500, во голем дел од случаите вртежите ги крева на 800, а во помал дел од случаите не успева и гасне.
Репарирана расплињача комплетно(мембрани и сѐ што има во неа) и прештелован плинот пред 2000км(2 месеци). Потрошувачка ниска, брз старт, во одредени случаи подобро забрзување на плин, но проблемот остана. Помош?
Степ моторче да ме дупи¿ Чудно ми е, имам друга клапна комплетна нечепкана, да го исчистам степ моторчето и да го монтирам. Дали е за на плинар? За на електричар 90 не е. За на механичар и таму мислам дека не е (исправна комплетно, од компресија, до најредовни (предвремени) сервиси, сѐ до штрафче ново, филтер за воздух чист, антифриз нов, убаво си грее кабината, нивото на масло и антифриз е колку што треба да биде, забрзувањето е согласно со фабриката (дури и подобро со нов ауспух)).
Повторно јас, можеби досаден ви станав.
Имам проблем со Ловато 4та генерација (конкретно Lovato Smart 4 монтиран 2013та година сервисиран на секои 10.000км) дизна-плин.
Проблемот се случува еднаш месечно откако дојде летото и затоа е тешко да се дијагностицира.
Се работи за следниов проблем:
Имам проблем кога колата (Opel Astra G 1.4 16V 1998) е оставена на сонце и под саух, тргнувам полека околу 300 метри, ја шалтам втора на 2000 вртежи, префрла на плин, стискам кумплунг, паѓаат вртежите на 0 и гасне. Потоа пали на прва и вози(нема разлика во снага бензин/плин). По форуми читав дека температурата за префрлање на плин е ниска, кај мене мислам дека е на 30°C и префрла многу брзо кога колата е стоена на сонце.
Инаку заменети се две црева од плинот и бензинот и контролирани останатите, променет филтерот за течна и гасна фаза, фина калибрација на системот и тест возење пред 7000км. Направен е мал(детален) сервис пред околу 2000км. Воедно од мене беше проверена комплетно на дијагностика и не видов никаков проблем. На плин во одредени случаи е побрза отколку на бензин иако ми рекоа дека можно е да е до дизните, во лер нема осцилација на вртежи рамно си стојат на 775 вртежи, а air-to-fuel ratio е 14.6.
Ваш совет?
Електровентил можеби?
« Последно менување: 29 Септември 2023, 00:50:14 am nestor04 »

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2846 на: 29 Септември 2023, 10:01:35 am »
Здраво Плимонт, имам повторно проблем со плинскиот уред. Дали имате колега со кого соработувате во Прилеп (Плинови Монт или Автогас Сервис)? Или кои можат да бидат причините за ова?
Да напоменам дека и понекогаш покажувачот стои вака и си пали на бензин, ако ја запалам одново колата си префрла на плин и си светнува зелено сијаличе и покажува ниво на плин.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Проблемот е следен:
Ист проблем, ама обратна ситуација. Сега ладна гаси, во моментот кога ќе префрли на плин, паѓаат вртежите на 500, во голем дел од случаите вртежите ги крева на 800, а во помал дел од случаите не успева и гасне.
Репарирана расплињача комплетно(мембрани и сѐ што има во неа) и прештелован плинот пред 2000км(2 месеци). Потрошувачка ниска, брз старт, во одредени случаи подобро забрзување на плин, но проблемот остана. Помош?
Степ моторче да ме дупи¿ Чудно ми е, имам друга клапна комплетна нечепкана, да го исчистам степ моторчето и да го монтирам. Дали е за на плинар? За на електричар 90 не е. За на механичар и таму мислам дека не е (исправна комплетно, од компресија, до најредовни (предвремени) сервиси, сѐ до штрафче ново, филтер за воздух чист, антифриз нов, убаво си грее кабината, нивото на масло и антифриз е колку што треба да биде, забрзувањето е согласно со фабриката (дури и подобро со нов ауспух)).
Повторно јас, можеби досаден ви станав.
Имам проблем со Ловато 4та генерација (конкретно Lovato Smart 4 монтиран 2013та година сервисиран на секои 10.000км) дизна-плин.
Проблемот се случува еднаш месечно откако дојде летото и затоа е тешко да се дијагностицира.
Се работи за следниов проблем:
Имам проблем кога колата (Opel Astra G 1.4 16V 1998) е оставена на сонце и под саух, тргнувам полека околу 300 метри, ја шалтам втора на 2000 вртежи, префрла на плин, стискам кумплунг, паѓаат вртежите на 0 и гасне. Потоа пали на прва и вози(нема разлика во снага бензин/плин). По форуми читав дека температурата за префрлање на плин е ниска, кај мене мислам дека е на 30°C и префрла многу брзо кога колата е стоена на сонце.
Инаку заменети се две црева од плинот и бензинот и контролирани останатите, променет филтерот за течна и гасна фаза, фина калибрација на системот и тест возење пред 7000км. Направен е мал(детален) сервис пред околу 2000км. Воедно од мене беше проверена комплетно на дијагностика и не видов никаков проблем. На плин во одредени случаи е побрза отколку на бензин иако ми рекоа дека можно е да е до дизните, во лер нема осцилација на вртежи рамно си стојат на 775 вртежи, а air-to-fuel ratio е 14.6.
Ваш совет?
Електровентил можеби?

Здраво

Тешко е во ваков случај да се даде совет без да се прегледа возилото и плинскиот уред. Според напишаното, тука има два проблеми, еден е што по гаснење и повторно стартување на моторот контролното копче не останува на истиот режим на кој што е угасено, вториот проблем е гаснење при префрлување на плин. Најдобро е возилото да се остави попладне, за наредниот ден да се направи тестирање на ладен мотор кога проблемот со гаснење и се случува. Не знам кој сега работи автогас во Прилеп и не можам никого да препорачам.
« Последно менување: 29 Септември 2023, 10:14:14 am plimont »

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5462
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2847 на: 29 Септември 2023, 22:06:18 pm »
@plimont Fala na odgovorot ama izgleda e nekoj pogolem problem.Denes vozev normano na plin, po nekolku saati ja zapaliv da begam od plazha ,koga prefrli na plin ugasna. Ja zapaliv uste dva pati istoto, potoa sam so pritiskanje menuvav na plin ama pak gasi , ednash zadrzhav na turaza nekoja sekunda ama nekako chudno rabotese i ugasna bez. Ja svrtiv na benzin ke ja teram taka.  Dali treba da otvoram bocata da baram nekoj ventil za da gasam ili nema potreba ?
Inache opsto vo vrska so nepolnenjeto i ova sega, kolata od koga e namesten plinot edno 11godini,  koga ke ja polnam poslednite nekolku kila sekogas si vadeshe eden zvuk "trrrrr" prosleden so vibracii ama nikogas nisto problem. Plinot e lovato ama ne znam kakov, znam deka e nekoja rasplinjacha bez membrani.

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен vlatko05

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 337
  • k24a3
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2848 на: 10 Октомври 2023, 18:48:12 pm »
@plimont Fala na odgovorot ama izgleda e nekoj pogolem problem.Denes vozev normano na plin, po nekolku saati ja zapaliv da begam od plazha ,koga prefrli na plin ugasna. Ja zapaliv uste dva pati istoto, potoa sam so pritiskanje menuvav na plin ama pak gasi , ednash zadrzhav na turaza nekoja sekunda ama nekako chudno rabotese i ugasna bez. Ja svrtiv na benzin ke ja teram taka.  Dali treba da otvoram bocata da baram nekoj ventil za da gasam ili nema potreba ?
Inache opsto vo vrska so nepolnenjeto i ova sega, kolata od koga e namesten plinot edno 11godini,  koga ke ja polnam poslednite nekolku kila sekogas si vadeshe eden zvuk "trrrrr" prosleden so vibracii ama nikogas nisto problem. Plinot e lovato ama ne znam kakov, znam deka e nekoja rasplinjacha bez membrani.

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk



Го имам истиот проблем, исто со Ловато. Ми се има случено рандом 6-7 пати во 2 години. 2-3 пати после подолг пат во еден правец - на враќање ми гасеше при префрлување на плин, па ја возев на бензин. Еднаш се деси истото ко не ми беше запалена 4 5 дена, проба да смени на плин и изгасна. Во сите случаеви за неколку дена проблемот го нема и продолжува да сменва на плин нормално. Кај 4-5 плинари (бт, пп и плимонт ск) кажано ми е "дојси ја колата ко ќе има проблем, вака нема ништо" ... И така во круг :)

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5707
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2849 на: 10 Октомври 2023, 18:52:04 pm »
Лекот е да вбризгува бензин (покасно да ги гасне бензинските дизни), да не му дојде како шок веднаш гаснење на бензински дизни, па пуштање на плински. На некои коли тоа се случува. Исто и кај мене се случуваше. Има таква опција на Lovato и е пишана smooth.