Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 888864 пати)

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1914
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2670 на: 07 Септември 2020, 03:38:29 am »
Во боца од 43L собра само 31L плин. Плинскиот уред е Ловато, на претходното возило со систем Ланди Рензо точно собираше 43L во боца од 43L. Претпоставувам е лимитирано полнењето на околу 80% од капацитетот.

Постои можност да се тргне ограничувањето?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2671 на: 07 Септември 2020, 06:53:01 am »
Подобро да не. Си има зошто постои тој лимит од 80% капацитет. Поарно почесто на пумпа, или смени боца со поголема отколку да ја пуниш до максимум.
Инакум 80% од 43 е околу 35литри

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2672 на: 16 Септември 2020, 12:39:44 pm »
Имам еден проблем. Обично на сабаље, загреана во возење плинот  прави исклучи вклучи. 30 секунди на бензин па ќе вклучи плин па после исклучува па пак на бензин па пак плин. Бев кај плинарот залеми две жички и мена филтер рече до него било ама ѓабе. Шо можи да е?

Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1789
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2673 на: 16 Септември 2020, 13:56:26 pm »
На еден другар воопшто не му префрлаше на плин и проблемот излезе дека е мап сензорот од плинскиот уред. Не е симптомот ист, но ако не е целосно расипан мап сензорот, можеби би ги појавувал тие симптоми. Сепак има искусни плинаши на форумов, ќе кажат и тие мислење.

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2674 на: 17 Септември 2020, 01:18:43 am »
Имам еден проблем. Обично на сабаље, загреана во возење плинот  прави исклучи вклучи. 30 секунди на бензин па ќе вклучи плин па после исклучува па пак на бензин па пак плин. Бев кај плинарот залеми две жички и мена филтер рече до него било ама ѓабе. Шо можи да е?

Само сабајле или и на загреана кола, рандом менување на плин?
Ако е рандом, јас би одел на давачот на температура. Мене веќе четврт ми е, тие симптоми се. Го фативме дека на рандом време, дава температура -31

Отсутен Auto

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 519
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2675 на: 17 Септември 2020, 14:45:29 pm »
Знае ли некој што се случува со атестирањето на плинскиот систем, односно проблемот што е настанат моментално, каде неможе да се изврши атест бидејки компаниите кои се занимаваат со вградување на плински уреди немаат лиценца?

Сакам да вградам плин во колата, и дознав дека неможе да се атестира.

Дали документите што ги даваат при монтирањето на плин, би вршеле работа доколку да речеме ме запре полиција?

Отсутен negoznam

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 533
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2676 на: 17 Септември 2020, 15:22:57 pm »
Почнаа да издаваат лиценци и може да се атестира. Знам Новус дека имаат, ваљда и Плимонт извадиле.

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2677 на: 20 Септември 2020, 20:00:05 pm »
Имам еден проблем. Обично на сабаље, загреана во возење плинот  прави исклучи вклучи. 30 секунди на бензин па ќе вклучи плин па после исклучува па пак на бензин па пак плин. Бев кај плинарот залеми две жички и мена филтер рече до него било ама ѓабе. Шо можи да е?

Само сабајле или и на загреана кола, рандом менување на плин?
Ако е рандом, јас би одел на давачот на температура. Мене веќе четврт ми е, тие симптоми се. Го фативме дека на рандом време, дава температура -31

Загреана во возење и во лер го прави обично на сабаље.

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2678 на: 20 Септември 2020, 20:32:41 pm »
Имам еден проблем. Обично на сабаље, загреана во возење плинот  прави исклучи вклучи. 30 секунди на бензин па ќе вклучи плин па после исклучува па пак на бензин па пак плин. Бев кај плинарот залеми две жички и мена филтер рече до него било ама ѓабе. Шо можи да е?

Само сабајле или и на загреана кола, рандом менување на плин?
Ако е рандом, јас би одел на давачот на температура. Мене веќе четврт ми е, тие симптоми се. Го фативме дека на рандом време, дава температура -31

Загреана во возење и во лер го прави обично на сабаље.
Нека ја стават на компјутер. Ако не најдат грешки и ако не фатат да префрли додека е поврзана, спомни за сензорот за топлина. Јас одев и одма им викав тоа да го сменат. 1800 денари е

Sent from my Mi A3 using Tapatalk


Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2679 на: 24 Септември 2020, 16:16:53 pm »
Имам еден проблем. Обично на сабаље, загреана во возење плинот  прави исклучи вклучи. 30 секунди на бензин па ќе вклучи плин па после исклучува па пак на бензин па пак плин. Бев кај плинарот залеми две жички и мена филтер рече до него било ама ѓабе. Шо можи да е?

Овој проблем најчесто е поврзан со компјутерот на плинскиот уред - со повремено губење импулс или струја (доколку не се активира звучен сигнал кога враќа на бензин), но може да има проблем со температурен сензор, мап сензор итн.... Најдобро е мајсторот кој интервенирал да погледне уште еднаш

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2680 на: 24 Септември 2020, 16:29:58 pm »
Знае ли некој што се случува со атестирањето на плинскиот систем, односно проблемот што е настанат моментално, каде неможе да се изврши атест бидејки компаниите кои се занимаваат со вградување на плински уреди немаат лиценца?

Сакам да вградам плин во колата, и дознав дека неможе да се атестира.

Дали документите што ги даваат при монтирањето на плин, би вршеле работа доколку да речеме ме запре полиција?


Здраво

Се работи за стапување на сила на новиот закон за моторни возила и новите прописи за возила на гасен погон. Според новиот закон сите компании кои вградуават автогасни уреди мора да имаат лицена. Застојот настана заради тоа што Министерство за Економија ги издаде лиценците нешто подоцна од стапувањето на законот на сила, така што настана еден вакуум-период во траење од 20-тина денови. Сага се е во ред, може да се атестираат плинските уреди, повеќе компании веќе се здобија со лиценци

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2681 на: 26 Септември 2020, 10:38:48 am »
Колку кошта редовен плински сервис, филтри/дијагностика просек низ Скопјето?
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен zvonkog

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1069
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2682 на: 26 Септември 2020, 17:30:53 pm »
1000-1500 ден.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2683 на: 30 Септември 2020, 08:17:20 am »
Колку кошта редовен плински сервис, филтри/дијагностика просек низ Скопјето?

Здраво

Во Плимонт , цената за замена на филтер за гасна фаза, кој се менува на секои 20.000 км, изнесува од 900 до 1200 денари, а замената на филтер за течна фаза, кој се менува на секои 40.000 км -500 денари. Со самата замена на филтер се прави и периодичната контрола на системот, како и софтверска дијагностика и нова калибрација.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2684 на: 13 Октомври 2020, 08:13:48 am »
Здраво plimont, да замолам за детали за инсталација на Suzuki Baleno 1997 година, 1.6 GLX 16V 72kW со автоматски менувач. Можност за инсталација, цена, некакви ограничувања и сл. Благодарам.

Здраво
Сузуки Балено 1,6 од 1997 г. е опремен со постар тип на Сузуки МПИ мотор. Кај ова возило може да се вгради плински уред, но потребно е да се одбере соодветен уред кој ќе го поддржи овој мотор. Најчесто ги препорачуваме Стаг 300, со цена од 455 евра, и Ландирензо Ево со цена од 540 евра. Во моментов имаме прoмоција, за готовинско плаќање Ви следува гратис атестен преглед. Тип на резервоар - торусен , на место на резервно тркало. Нема ограничување на употребата на плинскиот уред како што е случај кај поновите јапонски возила.
« Последно менување: 19 Октомври 2020, 08:08:10 am plimont »