Плимонт, прашање до вас (или и било кој друг што би знаел).
Се работи за обичен вакуумски плински уред ловато на фелиција.
Уредот функционира во ред, колата одлично влече, потрошувачката е меѓу 10 и 11 градска, отворено 8 ако се вози 120, и испод 8 ако се вози поспоро.
Колата пали на плин одлично, не ни морам да го притискам црвеното копче.
Сервис е направен пред 1 месец, филтри масло се е сменето.
Сменети свекици, сменети кабли, сите црева за вакуум на расплињача, карбуратор, за серво кочница, за разводник, значи се што е црево за вакуум се променети и стегнати.
Наштелувани и вентили.
Значи колата си влече топ на плин, но има одреден проблем што ме мачи и ме нервира.
Лерот, лерот на секои 10 степени температурна промена не е стабилен.
Еве конкретно последната штелка на расплињачата ми беше кога температуриве беа околу 30 степени и сега времево кога залади јас морам да појачам повеќе плин на расплињачата за да функционира, иначе обртаите се прениски, на околу 600 паѓаат.
Со мала корекција се враќаат на 800-850.
И сега ова вака ќе фунцкионира се додека не затопли, кога ќе отидат температуриве 25+ степени јас ќе мора да намалам на расплињачата, па кога ќе залади пак да намалам.
Не дека ова е прекомплицирано, само 1 минута ми е потребно да ја направам таа корекција на лер на расплињача, ама ме нервира.
Дали е нормално ова на вакви обични уреди или има некаков проблем ?
Мембраните се купени од кај вас пред околу 3 години, дали имаат 12 000 км поминато.
Сменет е и филтерот за течна фаза, има околу 7000 км поминато.
На усис немам никакви редуцири како што многу мајстори на обичните уреди прават бидејки како што кажав, во возење колата се однесува одлично на плин, одлично влече, само на лер приметувам ваков проблем.
И на самиот карбуратор ја имам појачано гаста за 1/4 круг на штрафот, тогаш вртежите од 800, на околу 850 отидоа бидејки никако неможев над 800 вртежи да добијам само со штелување на расплињачата