Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 897155 пати)

Отсутен aleksandar_bt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 340
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #645 на: 09 Април 2013, 23:42:58 pm »
алесандар бр

бензинската пумпа никогаш и не исклучува. таа и понатаму продолжува да работи. системот за вбризгување на бензин е така конструиран да вишокот на гориво секогаш го враќа назад во резервоар. оној момент кога на плин префрла бензинските дизни се гасат и целата количина што пумпата ја бутка, условно речено станува вишок и комплет се враќа назад. на ниедна кола бензинската пумпа не се гаси. ако ја изгасиш за брзо време ке се закочи. со изгасена пумпа на атест не проаѓаш...

Можи и порано да не исклучвала само сега да го приметив ѕвукот

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #646 на: 10 Април 2013, 01:17:51 am »
почнала да ти пишти по малце... нормално е тоа, не е нова колата... уште ако ти е увезувана, се е јасно како ден...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 802
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #647 на: 10 Април 2013, 16:28:10 pm »
   Procitav na eden forum deka masloto koe se stava vo kapalkata e isto so dvotaktolot.
Ke ve molam za komentar.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #648 на: 10 Април 2013, 17:11:05 pm »
ништо чудно,двотактолот е можеби најдобар подмачкувач

Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2608
  • Custom made interiors
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #649 на: 10 Април 2013, 18:49:00 pm »
Предлог за плински уред за Daewoo Lanos 1.5 63kw 1999г.

Цена и слики ако може да видам.


Отсутен Scorpion

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 470
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #650 на: 11 Април 2013, 13:07:15 pm »
Plimont

cena na plinski ured za Alfa Romeo 159 1.9 JTS 16v 158KS (118kW) od 2006 godina

ima problemi so ovoj motor i dali treba kapalka za ladenje na ventili?
Fiat Grande Punto & Fiat Stilo

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #651 на: 11 Април 2013, 13:17:51 pm »
Plimont

cena na plinski ured za Alfa Romeo 159 1.9 JTS 16v 158KS (118kW) od 2006 godina

ima problemi so ovoj motor i dali treba kapalka za ladenje na ventili?

Ќе помогнам малце со одговор од пред некулку страни за овој мотор.

Фала плимонт, јас можам да се потрудам за кодовите на моторите, за тие три мотори нема разлика. Инаку имаат Stratified mode на работа.

Еве ги:
1.9 JTS 939A6.000
2.2 JTS 939A5.000
3.2 JTS 939A.000

Одговорот од  Ланди Рензо  го содржи тоа што претходно го очекувавме.
Кај  JTS моторите на Алфа забележан е зголемен ризик од прегревање на бензиските инјектори. Од таа причина  JTS моторите се повлечени од новите списоци на Ланди Рензо за direct injection мотори за кои е предвидено поставување на плински уред.
Во принцип, уредот за овој тип на мотори е достапен, но Ланди Рензо не гарантира дека нема да се јави проблем кај бензиските инјектори.(поточно “гарантира” проблем со бензиски инјектори)
Бидејќи веќе неколку години се спомнуваше kako проблем кај Алфа Ромео, во Плимонт не се брзаше со помасовна промоција на уредите наменети за direct injection моторите заради претпазливост , да се избегнат можните проблеми кои се јавуваат во првиот период по воведувањето во употреба.на нов тип на плински уред.  Почекавме списокот да се филтрира и да се отстранат возилата кои во реални услови на возење јавија проблеми
Тоа се случи со уредите наменети за JTS  моторите на Алфа, кои за разлика од другите direct injection мотори –кај кои не се појавија проблеми, се покажаа неподобни за функционирање на плински погон.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

<<< We can not find Alfa JTS engines in the new listing of LPG kits for direct injection engines. Precise, we have request from official Fiat service for vehicles with following engine codes:
1.9 JTS 939A6.000
2.2 JTS 939A5.000
3.2 JTS 939A.000
[plimont]: are there any dedicated kits for this engines
[plimont]: there are not on the list but we just want to make sure
[landi renzo]: no possiblem
[landi renzo]: they have problem with petro,l injectors driving in gas
[plimont]: thank you
[plimont]: at least we can let them know that they can not do it
[plimont]: thank you Marco
[landi renzo]: yep
[landi renzo]: and u can tell also why
[landi renzo]: problem is with any system

EDIT velestrumf: ги тргнав личните имиња, чисто ради приватност.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #652 на: 11 Април 2013, 15:35:25 pm »
Plimont ako moze mislenje od vas imam pezo 306 1.6 so vgraden lovato eazy fast ured, pred nekoe vreme pocna da mi prefrla za benzin koga e ladna kolata ke ja zapalam ke zagree malce vozam nekoj 10 do 30 min ne e sekogas isto i od plin prefrla na benzin samoto koa davam gas, od koa ke zagree posle e nevozmozno da se vozi na plin ednostavno prefrla na benzin koa davas gas, probas smeniv map-maf senzor pak istoto probav so druga rasplinjaca istiot problem smeniv i nov multiventil pak istiot problem, na kraj smeniv i bakarnite cevki pak istoto, na kompjuter koga e ladna kolata koga ke se zapali ima pritisok nekoj 1.8 bari i kako pominuva vreme paga na nekoj 0.8 sto znaci koga ke padne volku koga davas gas prefrla na benzin mi ostana uste diznite da gi smenam, mozno li e da e do diznite ili nesto drugo na primer kompjuterot da pravi problem ili pak nesto drugo

Navistina mnogu raboti se zameneti na toj plinski ured. Najdobro e da pominete vo nasiot servis za definitivno da se najde sto ne e vo red kaj Vasiot Peugeot. Mozete da se javite na tel:02 2554 666, ili 075 239 886, da dogovorime termin koj ke Vi odgovara

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #653 на: 11 Април 2013, 15:43:35 pm »
Колата си пали на бензин и автоматцки префрла на плин проблемот е што бензиската пумпа не исклучва се слуша дека работи, пробав со други релина но пак исто автоматчето за префрлање бензин плин е BRC дали е проблемот до него или е нешто друго. Се работи за фиат браво 1.6 плинот е со плочка.

Benziskata pumpa, kako sto bese navedeno  i vo prethodnite odgovori, kaj vozilata so injection motori ne se isklucuva. Onak dade dobro obrazlozenie za nacinot na koj pumpata funkcionira

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #654 на: 11 Април 2013, 15:51:55 pm »
  Procitav na eden forum deka masloto koe se stava vo kapalkata e isto so dvotaktolot.
Ke ve molam za komentar.

Poveke lici na masinsko maslo, megutoa mislam deka ne e ni toa. I nie gi slusame istite glasini, koi doagaat od onie koi namesto Flash Lube nudat dvotaktol. Dosega ne sme navlegle vo ispituvanje na ovie masla nitu sme barale nivna alternativa.
Ako imas nekoj (ili bilo koj od carclub) sto ispituva masla i aditivi, mozes da dojdes vo nasiot magacin - vo momentov imame okolu 4000 pakuvanja maslo od 1/2 litar, da odberes edno  i da go odneses na ispituvanje, ke se postira kako dodatna informacija.
« Последно менување: 11 Април 2013, 19:37:23 pm plimont »

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #655 на: 11 Април 2013, 15:54:32 pm »
Предлог за плински уред за Daewoo Lanos 1.5 63kw 1999г.

Цена и слики ако може да видам.



Za Lanos e predvidena standardna montaza na plinski ured  za MPI motor. Ke se postavi sekvencionalen plinski ured, najdobro vo komninacija so torusen rezervoar. Nasa preporaka e Landi Plus Max, cija cena so cilindricen rezervoar e 540 evra, a doplata za torusen rezervoar e 30 evra.
Vo najskoro vreme ke postirame i fotografii

Отсутен vele85

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 589
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #656 на: 11 Април 2013, 15:59:26 pm »
plimont kako pomina leonot 1.4 tsi -cena,potrosuvacka na benzin/plin, kolku e isplatlivosta na ovoj ured ?
Dali i na visoki obrtai (nad 3500 ) moze da se vozi na plin?

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #657 на: 11 Април 2013, 16:10:29 pm »
Plimont

cena na plinski ured za Alfa Romeo 159 1.9 JTS 16v 158KS (118kW) od 2006 godina

ima problemi so ovoj motor i dali treba kapalka za ladenje na ventili?

Ogi veke go postirase odgovorot za voziloto na Simo. Nie pobaravme solucija i kaj sekvencionalnite uredi na tecna faza, no i tie nemaat resenie za Alfinite JTS motori , potocno se ocekuvaat golem broj na problemi.
Inaku uredite na tecna faza na ICOM cinat 2600 evra. Nivna prednost kaj Direct Injection motorite e sto rabotat samo na plin.
Nedostatocite na ovie uredi se
- Pumpata za visok pritisok se demontira i se ispraka vo centralata na Icom vo Italija za da se preraboti. Samoto isprakanje, prerabotka i vrakanje ke trae poveke od eden mesec, za koe vreme voziloto ke bide von upotreba.
- Golema verojatnost - ke se aktivira check-engine
- Mala verojatnost - nautro potesko ke pali na benzin
- Mala trajnost na pumpata koja se postavuva vo plinskiot rezervoar - nejzinata maksimalna trajnost e 20.000 km
« Последно менување: 11 Април 2013, 22:41:52 pm plimont »

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #658 на: 11 Април 2013, 20:58:11 pm »
plimont kako pomina leonot 1.4 tsi -cena,potrosuvacka na benzin/plin, kolku e isplatlivosta na ovoj ured ?
Dali i na visoki obrtai (nad 3500 ) moze da se vozi na plin?

Vele, deneska vgradivme plinski ured Landi renzo direct na skoda yeti 1.2tsi. Utre prepladne, ili vo narednite saat vreme (seuste sme na rabota) moze da pomines da poglednes kako izgleda, dodeka od aspekt na potrosuvacka, se nadevam ke dobieme informacija za kratko vreme. voziloto raboti vo site rezimi na plinski pogon (split fuel)
Pozdrav

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #659 на: 12 Април 2013, 14:17:57 pm »
Предлог за плински уред за Daewoo Lanos 1.5 63kw 1999г.

Цена и слики ако може да видам.



Za Lanos e predvidena standardna montaza na plinski ured  za MPI motor. Ke se postavi sekvencionalen plinski ured, najdobro vo komninacija so torusen rezervoar. Nasa preporaka e Landi Plus Max, cija cena so cilindricen rezervoar e 540 evra, a doplata za torusen rezervoar e 30 evra.
Vo najskoro vreme ke postirame i fotografii

Vi postirame  fotografii od Daewoo Lanos so vgraden plinski ured. Mozete da vidite fotografii od 2 tipa na plinski uredi, zatoa sto pokraj Landi Plus Max na Lanos go postavuvame i AC Stag-4 uredot. Negovata cena e 500 eur - vo kombinacija so cilindricna plinska boca, odnosno 530 evra - so torusna (kruzna) boca

AC Stag 4 motoren del






AC Stag 4 kontrolno kopce












Landi Plus Max  motoren del







Landi Plus Max  kontrolno kopce




Pozicija na polnacka






Torusna plinska boca




« Последно менување: 12 Април 2013, 17:15:32 pm plimont »