Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 897126 пати)

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #630 на: 01 Април 2013, 16:48:45 pm »
Plimont moze li da kazete dali pri vgraduvanje na plinski ured vo vozilata se polni bufferot na ECU-to so greski ? Ili toa e sredeno kaj novite tipovi na uredi.

Na pocetokot bi sakal da potenciram deka aktiviranjeto na check-engine ne e znak za kriticna greska, takvite greski na salt tablata se signaliziraat so znak so crvena boja.
Zaradi dobrata I dolga sorabotka so poveke importeri na avtomobili, sme imale prilika da prisustvuvame na izveduvanje na dijagnostika na dosta vozila so priklucuvanje na maticni testeri. Vo odnos na engine management-ot, nema golema razlika vo toa sto go citaat tie testeri I sto gledame nie so nasiot tester (Brain Bee ST 6000)
Vo praksa, retkost e plinskiot ured da predizvika greska vo benziskiot ECU.
Od  druga strana, postoi moznost neprecizno izvedena kalibracija na plinskiot ured da predizvika pomestuvanje na korektorite na benziskiot ECU.
No, I vo slucaj na nesoodvetna kalibracija na plinskiot ured, mozno e motorot da  raboti vo Safe Mode I bez da zapali check engine. Ovaa situacija se  primetuva I bez da se prikluci na dijagnosticki aparati- preku nus pojavi: oteznato palenje nautro, potesko trgnuvanje…
Vo sekoj slucaj, (ova go procitav I pogore vo prethoden post), dokolku nekoja nevlijatelna greska se povtoruva poveke pati, ili se pojavuvaat nekolku sporedni greski, sekoe vozilo ke zapali check-engine. Bez zapalen check-engine nema natrupani greski

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #631 на: 01 Април 2013, 16:51:48 pm »
Здраво Плимонт, ме интересира нешто.

Пример, ја полнам боцата 15 литра... возам возам возам, и ми префрла самото на бензин, затоа што на плин не може. Во боцата да речеме има останато уште 3 литра. Дали на следното полнење и трошење, повторно ќе префрли на безнин на останати 3 литра ???

Momentot koga motorot ke  se prefrli od plin na benzin go odreduva plinskiot ECU -sprema pritisokot na plinot kaj injektorite. Vo momentot koga plinskiot ECU ke oceni deka toj se priblizuva kon minimalnata vrednost, go isklucuva plinskiot pogon I vraka na benzin. Zatoa ova prefrluvanje od plin na benzin ne se slucuva sekogas na preostanati tri litri vo rezervoarot, toa moze da se sluci  koga vo rezervoarot ima eden do pet litri.
Tocno merenje na potrosuvackata na plin najdobro e da se izvede na sledniot nacin:
-da se napolni rezervoarot do kraj
-da se izvozat 200 km
-da se dopolni rezervoarot do kraj, no obavezno na istata pumpa kade e napraveno prvoto polnenje.
Vtoroto polnenje ke pokaze kolku litri se potroseni za pominatite 200 km
Pozelno e postapkata da se povtori 2 pati zaradi pogolema verodostojnost.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7417
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #632 на: 01 Април 2013, 18:26:56 pm »
Фала на исцрпниот одговор :)

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #633 на: 01 Април 2013, 18:33:10 pm »
Како помина монтажата на Шкода Суперб-от?

Kolegite od Stip go postavija Landirenzo Direct Injection uredot na Skoda 1.8 Superb TSI.
Uredot e so moken kompjuter I dijagnostika, koja ne dozvoluva aktiviranje na plinskiot pogon se dodeka ne gi prociesuira I sporedi site parametri  propisani za toa vozilo.
Po izvrsenata montaza, vo tekot na kalibracijata se javi problem tokmu zaradi toa sto eden parametar otstapuvase od baranite vrednosti. Nasa ekipa se upati kon Stip za da pomogne, no vo meguvrreme kolegite od Stip go resile problemot I go aktivirale voziloto na plinski pogon.
Deneska go primetiv voziloto na reklama5, mozete da vidite  nivni podatoci I fotografii za Direct Injection uredot :

http://reklama5.mk/Details.aspx?ad=770670

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #634 на: 02 Април 2013, 18:37:01 pm »
Баш ми е мило што вака убаво легнало уредчево на Шкодичево :), бидејќи кога бев кај вас ве затегканв како комуницирате со Италијаните од Ланди околу деталите кои треба да се подесат на уредот и како да биде изведена калибрацијата.
« Последно менување: 02 Април 2013, 19:55:07 pm Ogi88 »

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #635 на: 02 Април 2013, 20:18:23 pm »
Plimont moze li da kazete dali pri vgraduvanje na plinski ured vo vozilata se polni bufferot na ECU-to so greski ? Ili toa e sredeno kaj novite tipovi na uredi.

Na pocetokot bi sakal da potenciram deka aktiviranjeto na check-engine ne e znak za kriticna greska, takvite greski na salt tablata se signaliziraat so znak so crvena boja.
Zaradi dobrata I dolga sorabotka so poveke importeri na avtomobili, sme imale prilika da prisustvuvame na izveduvanje na dijagnostika na dosta vozila so priklucuvanje na maticni testeri. Vo odnos na engine management-ot, nema golema razlika vo toa sto go citaat tie testeri I sto gledame nie so nasiot tester (Brain Bee ST 6000)
Vo praksa, retkost e plinskiot ured da predizvika greska vo benziskiot ECU.
Od  druga strana, postoi moznost neprecizno izvedena kalibracija na plinskiot ured da predizvika pomestuvanje na korektorite na benziskiot ECU.
No, I vo slucaj na nesoodvetna kalibracija na plinskiot ured, mozno e motorot da  raboti vo Safe Mode I bez da zapali check engine. Ovaa situacija se  primetuva I bez da se prikluci na dijagnosticki aparati- preku nus pojavi: oteznato palenje nautro, potesko trgnuvanje…
Vo sekoj slucaj, (ova go procitav I pogore vo prethoden post), dokolku nekoja nevlijatelna greska se povtoruva poveke pati, ili se pojavuvaat nekolku sporedni greski, sekoe vozilo ke zapali check-engine. Bez zapalen check-engine nema natrupani greski


Da toa me interesirase. Fala znaci imate dijagnosticen ured skoro za site tipovi na vozila.
Prasanje:

Dali moze plin/metan na star tip na dizel agregat (Primer TAM kamionce) ? Kolku otprilika cini ?

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #636 на: 04 Април 2013, 12:51:30 pm »
Plimont moze li da kazete dali pri vgraduvanje na plinski ured vo vozilata se polni bufferot na ECU-to so greski ? Ili toa e sredeno kaj novite tipovi na uredi.

Na pocetokot bi sakal da potenciram deka aktiviranjeto na check-engine ne e znak za kriticna greska, takvite greski na salt tablata se signaliziraat so znak so crvena boja.
Zaradi dobrata I dolga sorabotka so poveke importeri na avtomobili, sme imale prilika da prisustvuvame na izveduvanje na dijagnostika na dosta vozila so priklucuvanje na maticni testeri. Vo odnos na engine management-ot, nema golema razlika vo toa sto go citaat tie testeri I sto gledame nie so nasiot tester (Brain Bee ST 6000)
Vo praksa, retkost e plinskiot ured da predizvika greska vo benziskiot ECU.
Od  druga strana, postoi moznost neprecizno izvedena kalibracija na plinskiot ured da predizvika pomestuvanje na korektorite na benziskiot ECU.
No, I vo slucaj na nesoodvetna kalibracija na plinskiot ured, mozno e motorot da  raboti vo Safe Mode I bez da zapali check engine. Ovaa situacija se  primetuva I bez da se prikluci na dijagnosticki aparati- preku nus pojavi: oteznato palenje nautro, potesko trgnuvanje…
Vo sekoj slucaj, (ova go procitav I pogore vo prethoden post), dokolku nekoja nevlijatelna greska se povtoruva poveke pati, ili se pojavuvaat nekolku sporedni greski, sekoe vozilo ke zapali check-engine. Bez zapalen check-engine nema natrupani greski


Da toa me interesirase. Fala znaci imate dijagnosticen ured skoro za site tipovi na vozila.
Prasanje:

Dali moze plin/metan na star tip na dizel agregat (Primer TAM kamionce) ? Kolku otprilika cini ?

Vo zavisnost od tipot na vozilot  se upotrebuva soodveten dijagnosticki aparat
Raspolagame so ;
-   Tehnotest gas Analiztor, namenet za vozila so karburatorski motor
-   Univerzalen Smart aparat so interfejsi za site vozila, namenet za vozila koi ne se opremeni so OBD konekcija
-   Za vozila so OBD konekcija -Tehnotest aparat
-   Za vozila so MPI motori od poslednata generacija - Brain Bee ST6000, koj ima golem boj na opcii za kalibriranje na benziskiot ECU

Postavuvanje na Dual Fuel gasen ured (na plin ili metan) na TAM kanionce e mozno. Sepak, dosega ne sme posvetile dovolno vnimanie na  problematikata za konverzija na postarite dizel motori.  Pricinata e sto za niv se predvideni mehanicki resenija za kontrola na dovod na dizel I gas, koi samite po sebe ne se dovolno precizni, a pritoa koga se raboti so dosta amortiziran  dizel motor, krajniot rezultatot tesko bi gi zadovolil kriteiumite za uspesna montaza na gasen ured.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #637 на: 04 Април 2013, 13:24:47 pm »
Alal da Vi e. Stvarno imate se duri i povekje !

Отсутен Lamja

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
  • Pinki Jebo
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #638 на: 09 Април 2013, 17:48:42 pm »
Plimont ako moze mislenje od vas imam pezo 306 1.6 so vgraden lovato eazy fast ured, pred nekoe vreme pocna da mi prefrla za benzin koga e ladna kolata ke ja zapalam ke zagree malce vozam nekoj 10 do 30 min ne e sekogas isto i od plin prefrla na benzin samoto koa davam gas, od koa ke zagree posle e nevozmozno da se vozi na plin ednostavno prefrla na benzin koa davas gas, probas smeniv map-maf senzor pak istoto probav so druga rasplinjaca istiot problem smeniv i nov multiventil pak istiot problem, na kraj smeniv i bakarnite cevki pak istoto, na kompjuter koga e ladna kolata koga ke se zapali ima pritisok nekoj 1.8 bari i kako pominuva vreme paga na nekoj 0.8 sto znaci koga ke padne volku koga davas gas prefrla na benzin mi ostana uste diznite da gi smenam, mozno li e da e do diznite ili nesto drugo na primer kompjuterot da pravi problem ili pak nesto drugo

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #639 на: 09 Април 2013, 18:15:50 pm »
Браво за  мајсторот, смени ова, тоа, она и пак истиот проблем.  ;D

Присутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #640 на: 09 Април 2013, 18:24:11 pm »
Plimont ako moze mislenje od vas imam pezo 306 1.6 so vgraden lovato eazy fast ured, pred nekoe vreme pocna da mi prefrla za benzin koga e ladna kolata ke ja zapalam ke zagree malce vozam nekoj 10 do 30 min ne e sekogas isto i od plin prefrla na benzin samoto koa davam gas, od koa ke zagree posle e nevozmozno da se vozi na plin ednostavno prefrla na benzin koa davas gas, probas smeniv map-maf senzor pak istoto probav so druga rasplinjaca istiot problem smeniv i nov multiventil pak istiot problem, na kraj smeniv i bakarnite cevki pak istoto, na kompjuter koga e ladna kolata koga ke se zapali ima pritisok nekoj 1.8 bari i kako pominuva vreme paga na nekoj 0.8 sto znaci koga ke padne volku koga davas gas prefrla na benzin mi ostana uste diznite da gi smenam, mozno li e da e do diznite ili nesto drugo na primer kompjuterot da pravi problem ili pak nesto drugo
Ќе пробам јас да ти помогнам штом ти префрла и самиот си видел дека паѓа притисокот на 0,8 нема ништо друго што да биде освен да не ти отвора електровентилот...или да губиш некаде плин ама тоа би го приметил по мирис

Отсутен Lamja

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
  • Pinki Jebo
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #641 на: 09 Април 2013, 23:08:29 pm »
Plimont ako moze mislenje od vas imam pezo 306 1.6 so vgraden lovato eazy fast ured, pred nekoe vreme pocna da mi prefrla za benzin koga e ladna kolata ke ja zapalam ke zagree malce vozam nekoj 10 do 30 min ne e sekogas isto i od plin prefrla na benzin samoto koa davam gas, od koa ke zagree posle e nevozmozno da se vozi na plin ednostavno prefrla na benzin koa davas gas, probas smeniv map-maf senzor pak istoto probav so druga rasplinjaca istiot problem smeniv i nov multiventil pak istiot problem, na kraj smeniv i bakarnite cevki pak istoto, na kompjuter koga e ladna kolata koga ke se zapali ima pritisok nekoj 1.8 bari i kako pominuva vreme paga na nekoj 0.8 sto znaci koga ke padne volku koga davas gas prefrla na benzin mi ostana uste diznite da gi smenam, mozno li e da e do diznite ili nesto drugo na primer kompjuterot da pravi problem ili pak nesto drugo
Ќе пробам јас да ти помогнам штом ти префрла и самиот си видел дека паѓа притисокот на 0,8 нема ништо друго што да биде освен да не ти отвора електровентилот...или да губиш некаде плин ама тоа би го приметил по мирис
Pa batka neli so samoto toa sto mi smenija rasplinjaca smenet e i elektroventilot valjda ne sum do tolku maler i mojata orginalna i ovaa sto ja vozam momentalno za proba da e so istiot problem?

Отсутен aleksandar_bt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 340
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #642 на: 09 Април 2013, 23:13:27 pm »
Колата си пали на бензин и автоматцки префрла на плин проблемот е што бензиската пумпа не исклучва се слуша дека работи, пробав со други релина но пак исто автоматчето за префрлање бензин плин е BRC дали е проблемот до него или е нешто друго. Се работи за фиат браво 1.6 плинот е со плочка.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #643 на: 09 Април 2013, 23:27:02 pm »
алесандар бр

бензинската пумпа никогаш и не исклучува. таа и понатаму продолжува да работи. системот за вбризгување на бензин е така конструиран да вишокот на гориво секогаш го враќа назад во резервоар. оној момент кога на плин префрла бензинските дизни се гасат и целата количина што пумпата ја бутка, условно речено станува вишок и комплет се враќа назад. на ниедна кола бензинската пумпа не се гаси. ако ја изгасиш за брзо време ке се закочи. со изгасена пумпа на атест не проаѓаш...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #644 на: 09 Април 2013, 23:28:39 pm »
Plimont ako moze mislenje od vas imam pezo 306 1.6 so vgraden lovato eazy fast ured, pred nekoe vreme pocna da mi prefrla za benzin koga e ladna kolata ke ja zapalam ke zagree malce vozam nekoj 10 do 30 min ne e sekogas isto i od plin prefrla na benzin samoto koa davam gas, od koa ke zagree posle e nevozmozno da se vozi na plin ednostavno prefrla na benzin koa davas gas, probas smeniv map-maf senzor pak istoto probav so druga rasplinjaca istiot problem smeniv i nov multiventil pak istiot problem, na kraj smeniv i bakarnite cevki pak istoto, na kompjuter koga e ladna kolata koga ke se zapali ima pritisok nekoj 1.8 bari i kako pominuva vreme paga na nekoj 0.8 sto znaci koga ke padne volku koga davas gas prefrla na benzin mi ostana uste diznite da gi smenam, mozno li e da e do diznite ili nesto drugo na primer kompjuterot da pravi problem ili pak nesto drugo
Ќе пробам јас да ти помогнам штом ти префрла и самиот си видел дека паѓа притисокот на 0,8 нема ништо друго што да биде освен да не ти отвора електровентилот...или да губиш некаде плин ама тоа би го приметил по мирис
Pa batka neli so samoto toa sto mi smenija rasplinjaca smenet e i elektroventilot valjda ne sum do tolku maler i mojata orginalna i ovaa sto ja vozam momentalno za proba da e so istiot problem?

веројатно е со истиот проблем или евентуално со струјата од компјутерот... џабе си мењал плинска цевка, џабе си мењал маф сензор и џабе КЕ МЕЊАШ дизни...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време