Plimont moze li da kazete dali pri vgraduvanje na plinski ured vo vozilata se polni bufferot na ECU-to so greski ? Ili toa e sredeno kaj novite tipovi na uredi.
Na pocetokot bi sakal da potenciram deka aktiviranjeto na check-engine ne e znak za kriticna greska, takvite greski na salt tablata se signaliziraat so znak so crvena boja.
Zaradi dobrata I dolga sorabotka so poveke importeri na avtomobili, sme imale prilika da prisustvuvame na izveduvanje na dijagnostika na dosta vozila so priklucuvanje na maticni testeri. Vo odnos na engine management-ot, nema golema razlika vo toa sto go citaat tie testeri I sto gledame nie so nasiot tester (Brain Bee ST 6000)
Vo praksa, retkost e plinskiot ured da predizvika greska vo benziskiot ECU.
Od druga strana, postoi moznost neprecizno izvedena kalibracija na plinskiot ured da predizvika pomestuvanje na korektorite na benziskiot ECU.
No, I vo slucaj na nesoodvetna kalibracija na plinskiot ured, mozno e motorot da raboti vo Safe Mode I bez da zapali check engine. Ovaa situacija se primetuva I bez da se prikluci na dijagnosticki aparati- preku nus pojavi: oteznato palenje nautro, potesko trgnuvanje…
Vo sekoj slucaj, (ova go procitav I pogore vo prethoden post), dokolku nekoja nevlijatelna greska se povtoruva poveke pati, ili se pojavuvaat nekolku sporedni greski, sekoe vozilo ke zapali check-engine. Bez zapalen check-engine nema natrupani greski