Автор Тема: CARclub Тест: Jaguar XE 20d R-Sport  (Прочитано 11725 пати)

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Jaguar XE 20d R-Sport
« Одговори #15 на: 16 Март 2016, 22:29:56 pm »
Se dobro, i izgled i se, ali mnogu pari se toa.
61 700 e seriozna suma za ovaa kola, t.e. za brend koj ne vazi za super kvaliteten vo svetski ramki.

Na zapad imaa mnogu loso mislenje za doverlivosta, posebno elektronikata, ne znam dali e toa smeneto sega, ali vo sekoj slucaj mnogu pari.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Jaguar XE 20d R-Sport
« Одговори #16 на: 16 Март 2016, 22:34:57 pm »
На бројки е просечен накај добар..
На дизајн требало малјку повеќе да се потрудат.
На цена требало малку помалку да се занесуваат.

60 К за fucking 4 цилиндри  дизел кој нема ни 200 коња?



Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Jaguar XE 20d R-Sport
« Одговори #17 на: 16 Март 2016, 23:48:46 pm »
Se dobro, i izgled i se, ali mnogu pari se toa.
61 700 e seriozna suma za ovaa kola, t.e. za brend koj ne vazi za super kvaliteten vo svetski ramki.

Na zapad imaa mnogu loso mislenje za doverlivosta, posebno elektronikata, ne znam dali e toa smeneto sega, ali vo sekoj slucaj mnogu pari.

Да, имаат малку проблем со реномето во тој сегмент. Колку што знам, се работи интензивно на тоа, ама тој момент не се поправа за година-две.

На бројки е просечен накај добар..
На дизајн требало малјку повеќе да се потрудат.
На цена требало малку помалку да се занесуваат.

60 К за fucking 4 цилиндри  дизел кој нема ни 200 коња?
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

И за мене цената е превисока.. Ама споредено со конкурентите е тука некаде, дури и нијанса поевтин, особено ако почнеме да редиме со опрема. Цената на колата со овој мотор миииислам дека е од некаде ситно над 40к. Рестото е опрема.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Одг: CARclub Тест: Jaguar XE 20d R-Sport
« Одговори #18 на: 17 Март 2016, 00:08:45 am »
Некако делува доста поскапо од тројката шо ја тестиравте пред некое време.
И многу поретка ќе е.

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1132
Одг: CARclub Тест: Jaguar XE 20d R-Sport
« Одговори #19 на: 17 Март 2016, 00:17:23 am »
Реално цената е превисоко, меѓутоа самиот збор јагуар тежи многу......Е сега друг проблем (најголем во македонија, и кај нашите купувачи) е тоа што како сопственик се јавува ТАТА. Самото ова е кондрадикција едно на друго. Околу квалитетот имам пријател  кој е сопственик на Type S 2003 година, купен нов, до сега поминал 185.000км без никаков проблем со 2.7 дизел мотор (повисок класа е од XE).

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Jaguar XE 20d R-Sport
« Одговори #20 на: 17 Март 2016, 08:23:20 am »
нашите купувачи на Јагуар, незнаат ни што е ТАТА не па дека е сопственик

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Jaguar XE 20d R-Sport
« Одговори #21 на: 17 Март 2016, 08:49:05 am »
Реално цената е превисоко, меѓутоа самиот збор јагуар тежи многу......Е сега друг проблем (најголем во македонија, и кај нашите купувачи) е тоа што како сопственик се јавува ТАТА. Самото ова е кондрадикција едно на друго. Околу квалитетот имам пријател  кој е сопственик на Type S 2003 година, купен нов, до сега поминал 185.000км без никаков проблем со 2.7 дизел мотор (повисок класа е од XE).

Македонските купувачи (а по бројките и светските) не се замараат многу-многу дека сопственици се Тата. Фактот дека индијци се газди на можеби најбританските брендови што постојат мене ми е сам по себе малку ироничен, ама не е проблем тоа.

Многу интересно пркнуваат брендовите што се купени од неочекувани купувачи. Volvo, Jaguar и Land Rover се одличен пример. Volvo многу долго „животареше“ под Ford. Дојдоа кинезите, ги купија примарно заради know-how, и им рекоа „еве ви многу пари, правете што сакате.“ Како резултат на тоа, Volvo е во офанзива со нови и фејслифтирани модели. Истото се случува со Jaguar и Land Rover - дојдоа индијците, фрлија брдо пари - и еве го резултатот. Што беше Jaguar под Ford? X-Type базиран на Mondeo?

нашите купувачи на Јагуар, незнаат ни што е ТАТА не па дека е сопственик

Точно.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг:
« Одговори #22 на: 17 Март 2016, 09:03:05 am »
Многу е подобар овој јагуар од претходниот. Стварно беше слаб внатре порано.

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: CARclub Тест: Jaguar XE 20d R-Sport
« Одговори #23 на: 17 Март 2016, 11:51:04 am »
Единствена замерка ми е што ламбите кај нозете и во багажникот се жолти а другото се е одлично скроено со бели ламби,одличен дизајн на ентериер(посебно седиштата и централната конзола)  па и екстериер

За цената... и  јас би рекол дека може да претрпи корекции заради тоа што за истите пари има Cayennе  кој нема да биде со фулл опрема ама па ке биде 3.0 со 275 коња

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Jaguar XE 20d R-Sport
« Одговори #24 на: 17 Март 2016, 11:58:09 am »
За 60.000 Кајен? Нов? Тепаат кој нејќе.

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: CARclub Тест: Jaguar XE 20d R-Sport
« Одговори #25 на: 17 Март 2016, 12:06:18 pm »
За 60.000 Кајен? Нов? Тепаат кој нејќе.
Почнуваат од 70 000 ама ке си се исценкаш како циган и ке ти го спуштат на 63 000 :D
Искуство од пријател што купи одма после мене

Мојот кошташе 90 000 ( намален од редовна 95 и фазла.... Зборам за август месец 2015 ) накитен со добра опрема

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Jaguar XE 20d R-Sport
« Одговори #26 на: 17 Март 2016, 12:14:07 pm »
Не знам зашто уопште се споредуваат трактори со коли.

Јагуаров изгледа одлично, особено со оваа боја. Радо би го купил пред било кое (досадно) Ауди, (ружен) Мерцедес или (океј) БМВ.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1132
Одг: CARclub Тест: Jaguar XE 20d R-Sport
« Одговори #27 на: 17 Март 2016, 12:33:09 pm »
X-Type базиран на Mondeo?
Горе долу, да.......и S type има доста делови слични на Mondeo, како што и Land Rover има BMW мотор.....пример последниот модел на Freelander е ист x3 по моторизација 2.0d :D

Не знам зашто уопште се споредуваат трактори со коли.

Јагуаров изгледа одлично, особено со оваа боја. Радо би го купил пред било кое (досадно) Ауди, (ружен) Мерцедес или (океј) БМВ.
Мој човек........:)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43721
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Jaguar XE 20d R-Sport
« Одговори #28 на: 17 Март 2016, 12:52:42 pm »
Јагуаров изгледа одлично, особено со оваа боја. Радо би го купил пред било кое (досадно) Ауди, (ружен) Мерцедес или (океј) БМВ.

Да знаеш каков пасат битурбо 2.0 тди се зима за овие пари, немаше вака да збориш...



Trololololololooo ahahahahahahahaaa!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Jaguar XE 20d R-Sport
« Одговори #29 на: 17 Март 2016, 13:29:02 pm »
Да не не... ;D

За 60.000 Кајен? Нов? Тепаат кој нејќе.

...или 15.000 половен.
Комшија ти е.