Автор Тема: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150  (Прочитано 26790 пати)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #75 на: 24 Јануари 2016, 13:16:10 pm »
Кај сите седани отворот за багажник е мал, па внесување поголеми предмети е проблем.

Точно.
Далечната 1993-та во стојадинот имавме товарено комбиниран фрижидер. Го собра без проблем. Ама тоа беше пред едно 22 години. За да дојдеш на ред да ти го донесат уредот до дома ке треба да помине цела вечност.
Во денешно време за среќа сите продавници имаат повеќе комбиња, па потреба за отворен систем на гепек не гледам. Освен ако не сакаш да платиш од точка А до точка Б во градот 300 денари да ти го донесат со такси, или бесплатно со нивниот превоз.
Или па ако си фанатик да имаш седан и да можеш да товариш фрижидер во гепек. Во тој случај да, оправдана е твојата теза.
Во секој нормален седан и најголемиот куфер влегува без проблем. Си видел шверцерска торба?
Да и неа ја собира без проблем.

Е сега околу забелешката дека држачите на гепекот сметаат, да, точно е. Но куферите и сите коцкасти работи ке си ги сместиш централно, а сите оние кеси, ранци и тракатанци ги ставаш покрај страниците и така имаш доволно простор и нема ништо да смета или пречи.
И на краева ако баш ти треба толку многу простор покрај фрижидер, да товариш и шпорет, купи си пикапче.
:)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #76 на: 24 Јануари 2016, 13:25:30 pm »
Нити е за фанатизам, нити е за шпорети. Чисто, мое субјективно мислење.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #77 на: 24 Јануари 2016, 14:02:43 pm »
Убаво е да имаш огромен влез во гепек како во Октавија ама во реалност не е ништо посебно. Се предава многу големо значење на тривијални работи денес. Тоа е еден од методите на маркетингот: измисли ситница која ја нема мнозинството од конкуренцијата и направи голема работа од тоа. После се паѓа во несвест и се бираат победници во разни категории на производи и се генерира јавното мислење. Тоа е дефиниција на поимот: економска пропаганда.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #78 на: 24 Јануари 2016, 14:33:13 pm »
Убаво е да имаш огромен влез во гепек како во Октавија ама во реалност не е ништо посебно. Се предава многу големо значење на тривијални работи денес. Тоа е еден од методите на маркетингот: измисли ситница која ја нема мнозинството од конкуренцијата и направи голема работа од тоа. После се паѓа во несвест и се бираат победници во разни категории на производи и се генерира јавното мислење. Тоа е дефиниција на поимот: економска пропаганда.

Чим тебе те убедиле Спарк да купиш, економска пропаганда ис стронг он дис уан.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #79 на: 24 Јануари 2016, 14:36:48 pm »
Ај купи ти прво нешто па после ќе збориме :)

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #80 на: 24 Јануари 2016, 14:41:19 pm »
Кога одиш на одмор или шопинг не е на одмет хеч варијанта  ;) .....

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2744
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #81 на: 24 Јануари 2016, 14:51:12 pm »
Сигурен си со ова хеч е подобро за одмор и шопинг? Имам и хеч и седан и од пракса знам дека во седанот можам да напукам многу повеќе багаж без да комппромитирам место за седење во кабина. А за одмор тоа е најважно.

Отсутен malinamamun

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 552
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #82 на: 24 Јануари 2016, 15:52:28 pm »
Претерале малку со ценава искрено.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #83 на: 24 Јануари 2016, 16:00:18 pm »
Кога одиш на одмор или шопинг не е на одмет хеч варијанта  ;) .....

За во IKEA е права ствар Мондео Хеч.  :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #84 на: 24 Јануари 2016, 17:35:08 pm »
Вчера бев во Космос, Икеа, и други места низ Солун зажалив што не ја земав астрата караван каков хеч каков седан :D Бевме со на другар голф 3ка.....

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #85 на: 24 Јануари 2016, 19:03:58 pm »
Od aspekt na prakticnost vs izgled ne postoi podobro resenie od 2 vratno sportsko kupe cij sto gepek se otvara so se staklo. Koja od novive auta ja ima taa opcija?Toyota gt 86? Nekoj od germancive?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #86 на: 24 Јануари 2016, 21:53:52 pm »
Се изгуби тој ранг на коли, сме го зборувале тоа. Ама нема што да се прави. Сега тоа го менуваат Mercedes CLA на пример кои се уствари купе коли кои можеш да ги оправдаш дома затоа што технички имаат 4 врати. На тоа се сведе пазарот на купе возила. Разбраа дека дома неможеш да направиш реален муабет за возило, и ќе те гледаат попреку и земаа и поработеа на случајот. Значи не зборувам за коли со 2 врати кои се исти со хечбеците како Голф, или Леон. Тие се нелогични со 2 врати - секако. Ама за возила како на пример ЦЛА, кои треба да се со две врати дома ќе си имаш проблем. Ти можеби не, ама 90% од луѓето ќе ццкаат... И тоа е. Решението го има Мазда рх8, кое е крај на програмата. Ама треба храброст за да се употреби. А реално тоа е горе-долу како би требало да изгледа пазарот на тоа поле.

А јас не за џабе ја фалам гт86, затоа што е многу добра и битна кола на пазарот. Која јас би сакал да добие многу конкуренција. Добро смислена, стокмена, комотна напред, хитни седишта позади, едноставен мотор, пристојна потрошувачка, заден погон, гепекче... Ама неможеш да се разбереш. Oбјаснето преку видео:

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #87 на: 24 Јануари 2016, 21:54:13 pm »
Старата Астра повеќе ми беше симпатична, оваа ич не ми се свиѓа ни дизајн ни ентериер, башка многу високо е поставена како некоја верзија на all road.

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг:
« Одговори #88 на: 24 Јануари 2016, 22:11:33 pm »
Ovaa najvishe ke ja lici vo karavan izvedba.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #89 на: 24 Јануари 2016, 22:52:11 pm »
Претерале малку со ценава искрено.

Епа нова е сега троа, ти текнува? Башка гази врз мерцедес, јагуар, БМВ.... си има цена тоа :)