Автор Тема: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150  (Прочитано 26800 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #60 на: 21 Јануари 2016, 10:22:53 am »
Епа до кај сакате? За 23500 до пола шофершајбна! За 15000 до четвртина, па кој не сака нека не купува...
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #61 на: 21 Јануари 2016, 14:04:30 pm »
Колку сензори има на шофершајбна

Сите изглеа.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг:
« Одговори #62 на: 21 Јануари 2016, 14:14:06 pm »
Сите на светот.

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3015
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #63 на: 21 Јануари 2016, 18:15:38 pm »
Македонска верзија на Астрава раткапна стајл  ;D



Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #64 на: 22 Јануари 2016, 15:58:00 pm »
Не ми се допаѓа како изгледа, како и 90% новокомпонираните хечбеци.
Точка.

Само нека ми писне после ова некој "од кал да е, Опел да е.." ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #65 на: 22 Јануари 2016, 16:49:51 pm »
Добро изгледа оваа, ама не подобро од претходната.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #66 на: 23 Јануари 2016, 12:33:44 pm »
Сите се исти.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #67 на: 23 Јануари 2016, 14:16:55 pm »
Добро изгледа оваа, ама не подобро од претходната.

Видов црна со 18ки бандажи и солиден ентериер, и најискрено, импресивно личи.

Мада се согласувам, и мене прошлата ми е поубава.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2744
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #68 на: 23 Јануари 2016, 19:49:00 pm »
Не ми се допаѓа како изгледа, како и 90% новокомпонираните хечбеци.
Точка.

Само нека ми писне после ова некој "од кал да е, Опел да е.." ;D

Мене ми е за нијанса подобра од претходната али пак не ми е нешто посебна убава.

Ја има ли во седан варјата? Претходниот модел ј ми се свиѓаше во седан варјантата. А оној пред него во седан варјанта беше утка.

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1914
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #69 на: 23 Јануари 2016, 19:52:30 pm »
Било кој седан излезен од хечбек е утка.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2744
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #70 на: 23 Јануари 2016, 19:54:18 pm »
Шознам мене ј во седан варјанта ми е одлична..




Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #71 на: 23 Јануари 2016, 21:17:08 pm »
Генерално, сите седани што се изведени од хечбек изгледаат промашено, а имаат и сериозен проблем со пристап до багажен простор. Се губи поентата на седанот.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #72 на: 24 Јануари 2016, 10:59:03 am »
Добар е седанот од претходната Астра..и мене ми фаќа око.
Колку е практичен, не знам.




Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #73 на: 24 Јануари 2016, 11:33:50 am »
Кај сите седани отворот за багажник е мал, па внесување поголеми предмети е проблем.

Ајде, тоа може и да не е до толку проблем. Поголем проблем се носачите за багажникот што се спуштаат директ во багажниот простор, и со тоа ем јадат од истиот тој простор (и тоа значително), ем ги комплицираат работите. Сето ова е покомплицирано за луѓе што имаат мало детенце - па кога ќе внесеш во равенката количка, ово-оно, многу е попрактичен хечбек или караван. Од тој аспект, секогаш би преферирал хеч-седан изведба као што е Октавија.

Ова



vs ова



Плус, скоро на сите им изгледа натакнат задниот дел.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг:
« Одговори #74 на: 24 Јануари 2016, 11:46:29 am »
Споредбено со хечот, во хечот можеш да ги ставиш тие 6 куфера само во пепељара. А во седанов ете некој ги ставил. Мене ми е попрактичен седанов Астра од обичната зошто покрај тоа што ќе ги врши истите работи, некои работи "викенди и одмори, колички за бебе, аеродинамика без туле" ќе ги врши далеку подобро.

Не изгледа лошо воопшто и едната и другата за мене.

Се поставува прашањето која е разликата во цена со Инсигнија. Ако е премала ништо, ако е голема тогаш има поента. Сепак да не заборавиме дека Инсигнијата знае да е многу ефтина.