Автор Тема: СОВЕТ ЗА СПИРАЛИ  (Прочитано 11629 пати)

Отсутен Ѕивана

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 229
  • Honk If Parts Fall Off
СОВЕТ ЗА СПИРАЛИ
« на: 13 Октомври 2011, 22:25:49 pm »
Ми треба еден стручен совет, што не се ни сомневам дека ќе го добијам од вас.
Пунтото мање-више го знаете, кој не го знае доле у потпис.
Сакам му ставам спортски спирали. Пред некој ден земав Монро гасни амортизери сега сакам малку да се укрути вожњата и пред се да се спушти некој сантим, не многу, бидејќи сеа малце е како џипче од напред :)

Сакам да го избегнам моментот (ако е возможно) и сите негативни ефекти на сечење на старите спирали, затоа сакам нови.
Е сеа моето прашање е: од каде би се нашле кај нас такви, (да не идеме у екстремности, и да не дојде до преголемо оптоварување и оштетување на предницата) само некој сантим 4-5 да би се симнало, и да би било некоја си покултурна цена.
Благодариме  ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: СОВЕТ ЗА СПИРАЛИ
« Одговори #1 на: 13 Октомври 2011, 22:49:11 pm »
Ми треба еден стручен совет, што не се ни сомневам дека ќе го добијам од вас.
Пунтото мање-више го знаете, кој не го знае доле у потпис.
Сакам му ставам спортски спирали. Пред некој ден земав Монро гасни амортизери сега сакам малку да се укрути вожњата и пред се да се спушти некој сантим, не многу, бидејќи сеа малце е како џипче од напред :)
Сакам да го избегнам моментот (ако е возможно) и сите негативни ефекти на сечење на старите спирали, затоа сакам нови.
Е сеа моето прашање е: од каде би се нашле кај нас такви, (да не идеме у екстремности, и да не дојде до преголемо оптоварување и оштетување на предницата) само некој сантим 4-5 да би се симнало, и да би било некоја си покултурна цена.
Благодариме  ;D

4 цм макс. немој под тоа. ќе ги добиеш сите негативни ефекти, крута вожња, опасен рибаунд (ќе ти скока предницата нагоре кога ќе излезеш од вдлабнатина (не дупка), јако лупање на дупки, и сл.  Монро амортизерите се ептен ОЕМ фит, Bilstein, KYB, koni, boge и сл. се исто ОЕМ, ама обично се 10-15% поцврсти од оригиналните фабрички (на пунтото инаку се COFAP - полска фабрика на magneti marelli  за амортизери).
Внимавај на изборот на спирали, јас на Stilo-то ставив SPARCO, одличен квалитет, и после 4 години не мрднаа, ама пак ќе кажам, за трак дејс се супер, ама за номално возење - беа добри додека не се оженив и затрудне жена ми :) Прво ги возев со оригиналните амортизери, но уште од старт беше јасно дека не се достојни за тие пружини. После една година ги сменив со KYB Excel-G, сосема друг муабет у возењето, ама пак е крута до смрт. Спие у кривини, неутрална е колата максимално, кога ќе откажат ContiSportContact-ot лизга и со преден и со заден дел подеднакво и контролабилно, ама тоа ништо не и` значи на жена ми, туку само проблеми да не го искрши на некој тротоар од што е ниско :)


So Eibach-от на алфата кои ги ставив минатата недела, сосема подруго е. Се гледа дека се повеќе направени за „спортски изглед“ отколку за „спортски филинг“ е пониска за нијанса, ама не е нарушена комоцијата. Луѓе што се возат со мене во кола не приметуваат разлика, а јас приметувам суптилна разлика при рибаунд, кој ќе го решам со нови амортизери - кога ќе имам пари.




Сума сумарум, Монро амортизерите не ти се баш најбољи избор за спортски спирали, Eibach се скапи и квалитетни, има и други, ама колку пари толку музика, повеќе од -30-40mm немој да одиш со стандардните амортизери (за повеќе постојат аморт. со скратена цевка, на пример Bilstein B8, кои се исти како B6 само пократки, кои пак се поцврсти и наменети за спуштање до 30mm.

Другото се` ти е експериментирање на своја рука :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: СОВЕТ ЗА СПИРАЛИ
« Одговори #2 на: 13 Октомври 2011, 22:50:49 pm »
Рики има ставано спирали. Би требало да знае.

Присутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Одг: СОВЕТ ЗА СПИРАЛИ
« Одговори #3 на: 13 Октомври 2011, 22:52:36 pm »
Ја би исто до 30мм и види си од странство спирали мислам дека поевтини се а и имаш повеќе избор

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17443
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: СОВЕТ ЗА СПИРАЛИ
« Одговори #4 на: 13 Октомври 2011, 23:15:59 pm »
Пишав мислење ама ми отиде некаде.
Пунтото 2 изгледа подобро кога е пониско напред. Земи си -15mm назад и -30/35mm напред.

Отсутен Ѕивана

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 229
  • Honk If Parts Fall Off
Одг: СОВЕТ ЗА СПИРАЛИ
« Одговори #5 на: 13 Октомври 2011, 23:29:55 pm »
Леле Кериер елаборатиште ИПОЛ :) Ѕвер... а и колите не ти се ништо поарни :)
Со оглед на советите од вас ќе видам што е како е, меѓутоа позади не го ч'чкам бидејќи покрај опремата што ја возам позади и големата гума е идеално ниско...веќе ги земав Монрото, бидејќи морав да ги сменам, зашто го скинав левиот и не планирам да ѓи мењавам у скоро време. Да би се нашло нешто, било што, не треба некој си којзнае какви перформанси да има бидејќи и сега како е со гумиве и овие амортизери и пред се поради тежината на кривина иде повеќе од задоволително при агресивно возење, само да го нема негативните ефекти. Дефинитивно ќе идам на 35-40мм напред и сакам да најдам низ Скопјево некаде да би купил

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: СОВЕТ ЗА СПИРАЛИ
« Одговори #6 на: 13 Октомври 2011, 23:38:27 pm »
Леле Кериер елаборатиште ИПОЛ :) Ѕвер... а и колите не ти се ништо поарни :)
Со оглед на советите од вас ќе видам што е како е, меѓутоа позади не го ч'чкам бидејќи покрај опремата што ја возам позади и големата гума е идеално ниско...веќе ги земав Монрото, бидејќи морав да ги сменам, зашто го скинав левиот и не планирам да ѓи мењавам у скоро време. Да би се нашло нешто, било што, не треба некој си којзнае какви перформанси да има бидејќи и сега како е со гумиве и овие амортизери и пред се поради тежината на кривина иде повеќе од задоволително при агресивно возење, само да го нема негативните ефекти. Дефинитивно ќе идам на 35-40мм напред и сакам да најдам низ Скопјево некаде да би купил

Нема проблем :) Може и нагледно да ти покажам некој ден да видиш како е со Стилото, и како е со Алфата.
Имав и јас пунтце, ама кец 75-ка, кога му стаив билштени и 15-ки бандаши со 195/50 гуми, ко` коза беше се` додека не доби некои Cobra пружини -30мм :) Ама тоа беше пред 10 години..... ех... што трешинг виде тоа пунто ... :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ѕивана

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 229
  • Honk If Parts Fall Off
Одг: СОВЕТ ЗА СПИРАЛИ
« Одговори #7 на: 14 Октомври 2011, 00:14:39 am »
Ќе ја наредиме :) него многу ме интересира од кај би ги купил тие пружини, како ти што си ги имал.
А глеам спомени ти се разбудија, а ? ...коа беше млад :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: СОВЕТ ЗА СПИРАЛИ
« Одговори #8 на: 14 Октомври 2011, 00:29:03 am »
Ќе ја наредиме :) него многу ме интересира од кај би ги купил тие пружини, како ти што си ги имал.
А глеам спомени ти се разбудија, а ? ...коа беше млад :D

Hahaha, јас ги најдов преку некој мајстор локалец, ич не ми ни текнува како се вика...

Инаку Sparco-to за стилото ги нарачав од:

http://www.ricambituning.it/
со тоа што имав другарче во Италија, па на негова адреса ги пратив а он ги препрати по обична пошта. тогаш транспортот до тука беше ептен скап, сега гледам се опраиле и овие.

А Eibach-ot, директ од :
http://shop.alfisti.net
на домашна адреса, со тоа што прво ти праќаат фактура на меил со транспорт и без ДДВ (пошто е аутсајд јуропеан јунион), а тука кога ми стигнаа, ми земаа само 250 денари за царински преглед.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3801
Одг: СОВЕТ ЗА СПИРАЛИ
« Одговори #9 на: 14 Октомври 2011, 01:06:24 am »
После описов на Кариер166, нема што да се додаде друго, стварно исрцрпно. Мој совет ти е, ако амортизерите ти се во ред, тогаш пружини до -2цм, ако планираш да менуваш и аморитзери и пружини, тогаш би се согласил со кариер и -4цм макс а мислам дури дека и тоа е многу. Додека ако менуваш и амортизери и пружини тогаш е друга работа и тогаш се може многу пдообро да се подеси.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: СОВЕТ ЗА СПИРАЛИ
« Одговори #10 на: 14 Октомври 2011, 01:17:58 am »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ѕивана

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 229
  • Honk If Parts Fall Off
Одг: СОВЕТ ЗА СПИРАЛИ
« Одговори #11 на: 14 Октомври 2011, 01:38:19 am »
Едно време спиев на фиатфорумс, ама ве најдов вас :)
Е сеа една работа не ми е јасна, мора да се конкретно за Пунтото мое, специфични димензии и модел или ?
И по можност да се најде негде низ МКД, ако не здравје, ќе нарачуваме од "иноземство" :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: СОВЕТ ЗА СПИРАЛИ
« Одговори #12 на: 14 Октомври 2011, 01:58:33 am »
Едно време спиев на фиатфорумс, ама ве најдов вас :)
Е сеа една работа не ми е јасна, мора да се конкретно за Пунтото мое, специфични димензии и модел или ?
И по можност да се најде негде низ МКД, ако не здравје, ќе нарачуваме од "иноземство" :D
Како есенцијална компонента од овесот, јас ќе кажам дека мора, без разлика што би можело да пасуваат и други од други возила.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ѕивана

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 229
  • Honk If Parts Fall Off
Одг: СОВЕТ ЗА СПИРАЛИ
« Одговори #13 на: 14 Октомври 2011, 05:54:22 am »
Фала многуу за советите. Сеа уште да ми препишете упут за кај некој добар чичко, кај да барам, ако не најдам, ибеј не ми бега ;)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: СОВЕТ ЗА СПИРАЛИ
« Одговори #14 на: 14 Октомври 2011, 09:53:01 am »
Фала многуу за советите. Сеа уште да ми препишете упут за кај некој добар чичко, кај да барам, ако не најдам, ибеј не ми бега ;)

ЈАс знам дека оние од водњанска према љуц здесне стране на ќошот дека може да ти донесат... како се викаа....аха, тјунинг центар може да ти донесат нешто... Прашај ги..

http://www.tuning.com.mk/

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.