Ми треба еден стручен совет, што не се ни сомневам дека ќе го добијам од вас.
Пунтото мање-више го знаете, кој не го знае доле у потпис.
Сакам му ставам спортски спирали. Пред некој ден земав Монро гасни амортизери сега сакам малку да се укрути вожњата и пред се да се спушти некој сантим, не многу, бидејќи сеа малце е како џипче од напред
Сакам да го избегнам моментот (ако е возможно) и сите негативни ефекти на сечење на старите спирали, затоа сакам нови.
Е сеа моето прашање е: од каде би се нашле кај нас такви, (да не идеме у екстремности, и да не дојде до преголемо оптоварување и оштетување на предницата) само некој сантим 4-5 да би се симнало, и да би било некоја си покултурна цена.
Благодариме
4 цм макс. немој под тоа. ќе ги добиеш сите негативни ефекти, крута вожња, опасен рибаунд (ќе ти скока предницата нагоре кога ќе излезеш од вдлабнатина (не дупка), јако лупање на дупки, и сл. Монро амортизерите се ептен ОЕМ фит, Bilstein, KYB, koni, boge и сл. се исто ОЕМ, ама обично се 10-15% поцврсти од оригиналните фабрички (на пунтото инаку се COFAP - полска фабрика на magneti marelli за амортизери).
Внимавај на изборот на спирали, јас на Stilo-то ставив SPARCO, одличен квалитет, и после 4 години не мрднаа, ама пак ќе кажам, за трак дејс се супер, ама за номално возење - беа добри додека не се оженив и затрудне жена ми
Прво ги возев со оригиналните амортизери, но уште од старт беше јасно дека не се достојни за тие пружини. После една година ги сменив со KYB Excel-G, сосема друг муабет у возењето, ама пак е крута до смрт. Спие у кривини, неутрална е колата максимално, кога ќе откажат ContiSportContact-ot лизга и со преден и со заден дел подеднакво и контролабилно, ама тоа ништо не и` значи на жена ми, туку само проблеми да не го искрши на некој тротоар од што е ниско
So Eibach-от на алфата кои ги ставив минатата недела, сосема подруго е. Се гледа дека се повеќе направени за „спортски изглед“ отколку за „спортски филинг“ е пониска за нијанса, ама не е нарушена комоцијата. Луѓе што се возат со мене во кола не приметуваат разлика, а јас приметувам суптилна разлика при рибаунд, кој ќе го решам со нови амортизери - кога ќе имам пари.
Сума сумарум, Монро амортизерите не ти се баш најбољи избор за спортски спирали, Eibach се скапи и квалитетни, има и други, ама колку пари толку музика, повеќе од -30-40mm немој да одиш со стандардните амортизери (за повеќе постојат аморт. со скратена цевка, на пример Bilstein B8, кои се исти како B6 само пократки, кои пак се поцврсти и наменети за спуштање до 30mm.
Другото се` ти е експериментирање на своја рука