И да „истресеш“ новчаникот, нели Кажи колку пари и како се однесуваат свеќиците, ок нови се, ама сепак, сигурнос е чувствува нешто..
Работат како што треба, т.е. немам сецкање на ниски обрти кога ќе дадам пуна. Со оригиналните, NGK Laser Iridium ITR6F-13, терав 12.000km и по монтажа на ННО-то ми започнаа проблемите.
Потоа решив да не фрлам 40 евра за нови оригинални свеќици и купив евтини Бриск за 800 денари 4 парчиња кои иако физички по димензии и навој пасуваа за мојот мотор, во каталогот не беа препорачани за мојот мотор. Со нив изтерав супер 3000km, па се јави сецкањето. При промена видовме дека едната свеќица е пробиена...
Потоа се мислев што да правам, па купив Мотокрафт кои се 3 класи подоле од NGK Laser Iridium, но фабрички се вградуваат во возила на Форд, т.е. во истиот мој мотор и чинат 20 евра за 4 парчиња. Но за да функционираат неопходно беше да се намали зазорот од 0.9 на 0.7mm. Со нив извозев некои 1500-2000km, засега без проблем. Место нив опција беше да купам Бош, меѓутоа беа 60 евра за 4 парчиња и требаше да чекам 1 месец, а другата опција беше да купам Денсо, но за 80 евра некако беа премногу солени, а не ми даваа никаква гаранција за нив. И на крај опција беа да ги купам овие кои ги монтирав сега но требаше да ги порачувам од и-беј од шиткач со мал рејтинг и за нешто слична сума како Денсо-то.
Во меѓувреме ми се јавија дечките од Плимонт и ме известија дека ми донеле свеќици ко шо ми требаа препорачани за плин на мојот мотор. Ми ги дадоа по цената по која ги набавиле се со цел да го решиме проблемот кај мене.
Ако испадне дека овие свеќици се на место, од сето ова ќе извлечам еден многу добро познат заклучок дека е подобро да купиш едно нешто саглам кое ќе трае подолго одошто многу глупости кои ќе траат кратко. Сиромавиот и скржавиот плаќаат дупло.