Автор Тема: Turbo limp (safe mode)  (Прочитано 3959 пати)

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6633
  • Бенве сие бенве
Turbo limp (safe mode)
« на: 04 Јануари 2016, 09:10:45 am »
.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4986
  • The Spartan General
Одг: Turbo limp (safe mode)
« Одговори #1 на: 04 Јануари 2016, 09:14:58 am »
На колку вртежи е на таа брзина? Што кола и мотор?
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Turbo limp (safe mode)
« Одговори #2 на: 04 Јануари 2016, 09:15:59 am »
Ќе ни требаат малку повеќе информации - за каква кола се работи, кој мотор, итн?

Првата работа која би ја проверил е MAF сензорот за проток на воздух. Понатаму, да се провери на тестер да не случајно заглавува турбината на отворено (има еден вентил, не сум доволно стручен да го објаснам точно) и влегува во овербуст.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6633
  • Бенве сие бенве
Одг:
« Одговори #3 на: 04 Јануари 2016, 09:17:36 am »
.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Turbo limp (safe mode)
« Одговори #4 на: 04 Јануари 2016, 09:21:34 am »
Процедурата кога одиш на мајстор за limp mode:
Mенуваш вакум црева, сите сензори по ред, турбо и на крај ecu. И пак може да не се оправи, а може и од прва да се поправи.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Turbo limp (safe mode)
« Одговори #5 на: 04 Јануари 2016, 09:29:40 am »
Бензинец или дизел? Кај брат ми на дизелот се јавуваше поради овербуст од лош ремап. Кај мене на бензинецот знае да се јави од лошо гориво со „knock senzor out of range", кога knock sensor-ите (два се) не може да го ретардираат палењето доволно, па го лимитира бусот на 0,8 бари, но само додека не пуштам папуча од гас, потоа пак тера со фул буст. Не мора да гасам мотор.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6633
  • Бенве сие бенве
Одг:
« Одговори #6 на: 04 Јануари 2016, 09:31:45 am »
.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Turbo limp (safe mode)
« Одговори #7 на: 04 Јануари 2016, 09:33:15 am »
Дизел е, 3ка серија 2006та мислам. Ако е така да му речам да отиде каде што му го ремапираа и да си види со нив.
Да се провери грешката упишана у компјутер, у лимп моуд обавезно запишува грешка. Ако е овербуст, да се намали бустот, да не се оди со толку агресивен ремап.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4986
  • The Spartan General
Одг: Turbo limp (safe mode)
« Одговори #8 на: 04 Јануари 2016, 09:34:43 am »
БМВ 2.0 мотор, од нула до 200+ кога одевме бевме заедно и мењаше близу црвено. За вториов пат не знам, еве нека бил близу 3800 - 4000 кога исклучила турбината.

Со катализатор или без? Ако го извадил, да си го врати. И тој помага на бууст контролерот да контролира бууст. Вакуум црева, интеркулер и самиот бууст контролер проверка.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6633
  • Бенве сие бенве
Одг:
« Одговори #9 на: 04 Јануари 2016, 09:34:48 am »
.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6633
  • Бенве сие бенве
Одг:
« Одговори #10 на: 04 Јануари 2016, 09:38:37 am »
.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Turbo limp (safe mode)
« Одговори #11 на: 04 Јануари 2016, 10:02:05 am »
Скоро секогаш е overboost односно boost deviation.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Turbo limp (safe mode)
« Одговори #12 на: 04 Јануари 2016, 10:35:44 am »
Точно, со тоа што претпоставувам дека ремапот е стокмен до лимитите на сензорот, затоа и при газење и високи обртаи се јавил. Може да се јави и од непоместувањее на VGT перките (vanes) на турбото, ама тоа обично се јавува кога не може да префрли од high boost  при ниски обртаи во low boost при средни и високи обртаи. Е тогаш се бара проблем во вакуум црева, вакуум актуатор, заглавени перки од гареж, итн...
Сепак да се погледне запишаниот еррор, може ќе се дознае нешто повеќе. Не е исклучено и проблеми со мап сензорот, но тој ќе придонесе и кон други проблеми...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6633
  • Бенве сие бенве
Одг:
« Одговори #13 на: 04 Јануари 2016, 10:40:07 am »
.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #14 на: 04 Јануари 2016, 12:16:35 pm »
Moguce da e do remapot. Ili pritisokot na gorivoto ja praka vo limp ili na turboto. Mada poise mirisa od gorivo zasto na krajnite brzini javuva.  Ako mozete napravite logs primer 4 brzina i puna gas i simajte paramerri za cr pritisok boost pritok vazduh