Во зависност од плочки до плочки, некои прљаат бандаж само при налегнување, некои константно, некои ич. Да се надеваме дека твоите се од прв тип. Битно е да кочат како што треба, па за друго... ќе гланцаш од време на време.
Многу се запрљаа, а прво мењање плочки му е, па си викам да прашам. Немам забелешки за кочењето, сега за сега.
Како си задоволен од уљето (барем сега за сега) во споредба со елфот ? Истото сакам да го пробам на клиото..
Јас сум изузетно задоволен од Елфот, а ова сега за сега делува океј. Да бидам искрен, мислам дека не вреди разликата во цената за доплата (во Македонија) за Мотулот што го ставив, во однос на Елфот што го имав.
Jas projdov edno 2.5k km so Motulot 80% otvoreno i dobro raboti kolata i ide, ali kako da mi potrosi malce, doturiv edno 100ml ali pa ne sum siguren kolku potrosilo i dali potrosilo.
Na laden motor proveruvam i mi pokazuva razlicni vrednosti, pa zatoa doturiv za sekoj slucaj.
I plus sto primetiv e deka prethodno zavrsetokot od auspuhot od vnatre nikogas ne bese crn, a sega e crn, osobeno posle dolgata ruta od 700km.
E sega dali e od dolgiot pat ili go trosi uljeto nemam poima.
Веќе се пројдени преку 2200 км со Мотулот. Ми се чини дека за нијанса потивко работи моторот, особено на повисоки вртежи. Нема црнила на ауспух, нема потрошено ништо екстра.
Перо е човек ипол и јас треба да го позамарам со задните кочници.
Каков е интервалот за промена на уљето, година или 15000?
Перо е ѕвер ипол, ептен голема работа ми заврши и тоа онака "у 90ти минут".
Тој е интервалот, само што кај мене испадна и временски, и километраџиски да се надмаши троа.