Автор Тема: Opel vs Honda  (Прочитано 116164 пати)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #375 на: 02 Февруари 2012, 12:59:39 pm »
Лотус не е фирмиште, а имаа и доста климав период ;)

Во секој случај, Спидстер е ставен на постоечка шасија на Лотус на која веќе имало модел кој се продавал. Се правел и во фабриката на Лотус, така да тоа е повеќе од јасно.

Ниту еден сличен модел немале во историја. Ни пред ни после.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #376 на: 02 Февруари 2012, 13:03:35 pm »
А калибрата? Не е слична на Спидстерот?

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #377 на: 02 Февруари 2012, 13:06:34 pm »
Уф врска немаат. Калибрата е Вектра А одоздола и благе везе нема со концептот на Лотус.

As a front-wheel drive coupé based on the Vectra chassis, its ride and handling are not significantly better than that of the large family car from which it grew.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #378 на: 02 Февруари 2012, 13:08:47 pm »
Јасно

П.С. Слушај, немој лошо да ми збориш за Опел сега иначе не паркирај кај мене пред зграда повеќе..... јасно?

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #379 на: 02 Февруари 2012, 13:11:58 pm »
Супер си е Опел за кола за од А до Б :p
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #380 на: 02 Февруари 2012, 13:22:37 pm »
2005 Astra OPC  ne e Lotus sasija..i ne e samo za pravec...najmalku e pak kola za od A do B. :)

Naprotiv..nitu Civic, nitu NSX nitu S2000 nemaat izvadeno pobobro vreme od nea na..(you guessed it) ..The Nurburgring, a FWD rekordot na ovaa staza go drzese se do Megan R26R.

Na zeperfs linkovite pogore, statisticki gledano Astra OPC bez problem se drzi vo zabrzuvanje i meguzabrzuvanje so S2000, a protiv Civik Type R stoi uste podobro.

"As a front-wheel drive coupé based on the Vectra chassis, its ride and handling are not significantly better than that of the large family car from which it grew."

Tocno, no Kalibra/Vectra C20LET ne se FWD, pa "maaalku" ima razlika...:)

« Последно менување: 02 Февруари 2012, 13:45:48 pm Stratro »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #381 на: 02 Февруари 2012, 13:31:07 pm »
200.   Opel Astra OPC 2.0 Turbo 8:35.00
208.   Honda NSX 3.2L 8:38.00
230.   Honda Civic Type-R 8:47.00

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #382 на: 02 Февруари 2012, 13:47:40 pm »

А за перформанси на стаза(односно не возење право), мислам дека од постарите модели на Опел само Спидстер е одличен. А тоа е така затоа што нема врска со Опел :)


Астрата е нов модел, Хонда немаат направено ништо посебно за споредба во последниве години. Ништо што отскокнува од конкуренцијата, Опел исто. Астрата е побрза, али незначително и не брише под со ниедна од колите во класата.

Спидстерот е веќе нешто што заслужува почит кога се во прашање перформансите и однесувањето по кривини, прав картинг. Али максимално нефункционален за every day car :)

А за NSX битни се два факти:

Развој:
-The original performance target for the NS-X was the Ferrari 328, which was revised to the 348 as the design neared completion. Honda intended the NS-X to meet or exceed the performance of the Ferrari, while offering targeted reliability and a lower price point.
-The NS-X was the first production car to feature an all-aluminium monocoque body,[4] incorporating a revolutionary extruded aluminium alloy frame, and suspension.
- Respected Japanese Formula One driver Satoru Nakajima, for example, was involved with Honda in the NS-X's early on track development at Suzuka race circuit, where he performed many endurance distance duties related to chassis tuning. Brazilian Formula One World Champion Ayrton Senna, was considered Honda's main innovator in convincing the company to stiffen the NSX chassis further after testing the car at Honda's Suzuka GP circuit in Japan.

Доказ за успешниот развој:
-Изјава на Chief engneer на McLaren F1 Gordon Murray:
"Although it's true I had thought it would have been better to put a larger engine, the moment I drove the Honda NSX, all the benchmark cars—Ferrari, Porsche, Lamborghini—I had been using as references in the development of my car vanished from my mind. Of course the car we would create, the McLaren F1, needed to be faster than the NSX, but the NSX's ride quality and handling would become our new design target. Being a fan of Honda engines, I later went to Honda's Tochigi Research Center on two occasions and requested that they consider building for the McLaren F1 a 4.5 litre V12 or V14. I asked, I tried to persuade them, but in the end could not convince them to do it, and the McLaren F1 ended up equipped with a BMW engine."


NSX e модел од 1990та година ;) 15 години постар од Астрата.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #383 на: 02 Февруари 2012, 13:50:34 pm »
Банза, Спидстерот што е уствари?
Лотус, кај може Опел да направи таква шасија :)

Ne bas.
Motorite vo  Speedster se Opelovi, sasijata e na Lotus. ;)

The Opel Speedster is a lightweight, high performance two-seater sports car which offers exceptional driving enjoyment. It uses an aluminium chassis and composite body, and has been developed by Opel's International Technical Development Center in Ruesselsheim , Germany , in cooperation with Lotus Engineering in Norfolk , England .

« Последно менување: 02 Февруари 2012, 14:09:26 pm Stratro »

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #384 на: 02 Февруари 2012, 13:51:05 pm »
@Banzai

Точно, тоа и јас ќе го нагласев. Ако веќе се прават споредби на Honda NSX со некој Opel, треба да се споредува со модел од 90тите.

Или да се споредува Astra OPC со некој модел што се произведувал од 2005-та па наваму.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #385 на: 02 Февруари 2012, 13:54:00 pm »
KOj mu e kriv sto NSX e seuste najdobriot model na Honda.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #386 на: 02 Февруари 2012, 13:54:14 pm »
@Banzai

Точно, тоа и јас ќе го нагласев. Ако веќе се прават споредби на Honda NSX со некој Opel, треба да се споредува со модел од 90тите.

Или да се споредува Astra OPC со некој модел што се произведувал од 2005-та па наваму.

Haha..so brojkite na megdan, odednas Opel ne e auto od tocka A do tocka B, tuku prioritetna stanuva godinata na proizvodstvo na Opelot.
Ou kej. :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #387 на: 02 Февруари 2012, 13:54:36 pm »
KOj mu e kriv sto NSX e seuste najdobriot model na Honda.

My point exactly.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #388 на: 02 Февруари 2012, 13:55:45 pm »
@Banzai

Точно, тоа и јас ќе го нагласев. Ако веќе се прават споредби на Honda NSX со некој Opel, треба да се споредува со модел од 90тите.

Или да се споредува Astra OPC со некој модел што се произведувал од 2005-та па наваму.

Haha..so brojkite na megdan, odednas Opel ne auto od tocka A do tocka B tuku prioritetna stanuva godinata na proizvodtvo na Opelot.
Ou kej. :)


+ turbo e :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #389 на: 02 Февруари 2012, 14:57:02 pm »
Банза, Спидстерот што е уствари?
Лотус, кај може Опел да направи таква шасија :)

Ne bas.
Motorite vo  Speedster se Opelovi, sasijata e na Lotus. ;)

The Opel Speedster is a lightweight, high performance two-seater sports car which offers exceptional driving enjoyment. It uses an aluminium chassis and composite body, and has been developed by Opel's International Technical Development Center in Ruesselsheim , Germany , in cooperation with Lotus Engineering in Norfolk , England .



Значи баш како што напишав. Шасијата е Лотусова.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.