Форд Мондео 2.0 тдди. Околу 20 000 километри. Возено и полнето нафта од мене и татко ми. Трошоците за поправките се мои.
- Двомасен замаец (210 евра)
- Куплунг (127 евра)
- Аусрук/Друклагер (89 евра)
- Монтажа на се 5 000 денари
- Реставрација на анласер (бесплатно, фамилијарен пријател)
- Два задни лагери СКФ (130 евра)
- Преден лагер СКФ (40 евра)
- Центрирање - 700 денари.
- Сервис масло со филтри (воздух, клима, масло) (47 евра) + 500 денари работна рака.
- Водна пумпа + Термостат + Работна рака ( 4800 денари)
- Два пати лепени гуми + балансирање (500 денари)
Ненаместени:
- Преден браник (100 евра)
- Задни амортизери Билштајн (100 евра.)
- Филтер за нафта (18 евра)
- Термостат (15 евра)
- Штраф + мутер на гума (4 евра)
- Гумици буфери на задна балансштранга (5 евра).
Мондеото е купено лично од мене, од прв сопственик-пензионер на 140к во 2011, моментално има 240 000. Предходните години два пати менувано водна пумпа, еднаш акумулатор, интеркулер, нови фарови, два пати термостат (главен), еднаш термостат на масло, преостат за клима, има пројдено преку два летни сетапа на гуми (моментално е на Конти ПремиумКонтакт 5, ако не се лажам).
BMW e46 318i за 2015та. (17.536 km, 1.236 литри бензин, 1.696 евра дадени за бензин)
- 2х Менување на Масло (160 евра). Два пати немав време + алат да си го сменам сам, па морав во сервис.
- Филтери за воздух и клима ( 31 еврo). Заменет од мене.
- Затегач за ланец феби билштајн (24 евра) Заменет од мене.
- Гумици на ванос (15 евра). Заменети од мене.
- 2х Н7 сијалици за соборено Бош (15 евра)