Автор Тема: Во 2015-та година, на мојот автомобил...  (Прочитано 5486 пати)

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2204
Одг: Во 2015-та година, на мојот автомобил...
« Одговори #15 на: 14 Декември 2015, 01:52:09 am »
Ауди 80 Б4 1.9 ТД.

Масло ликви моли                                30  евра
Филтер за масло                                   5   евра
Филтер за воздух                                  7 евра
Црево од водна пумпа до фланша            4 евра
Радијатор за парно                                15 евра + раб.рака 50 евра
Казанче за антифриз и капаче                  20 евра
Прстенеста гумичка за
диктовање на термо давач  на фланша     0.3 евра
Антифриз и дестилирана  вода                 11 евра
Предиктувана БОШ пумпа                         45 евра+ раб.рака 15 евра

Поминати околу 6 000км.
Поради нефункционално капаче на казанче за антифриз пукнат радијаторот за парно и поради прокапување на нафта врз цревото истото изгниено.       
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4202
Одг: Во 2015-та година, на мојот автомобил...
« Одговори #16 на: 14 Декември 2015, 07:29:14 am »
Киа Пиканто 1.0 2007-ма година
Редоверн сервис (уље и филтри) - 3200 денари кај локален мајстор
Промена на предни плочки и некои си гумички ради пропаѓање на кочницата - 4600 во Киа Моторс
Летни гуми Fulda 155/70 R13 - 8400 денари

тоа е тоа,без други дефекти освен тоа со кочницата,планови немам освен редовно одржување.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6452
Одг: Во 2015-та година, на мојот автомобил...
« Одговори #17 на: 14 Декември 2015, 09:09:45 am »
уфф од кај да почнам  :D меган 1.9 дци 120кс

- промена на уље, филтер за масло и воздух 70-80 еур
- промена на ребраст каиш, пк ремен, водна пумпа, затегач, антифриз и филтер за нафта 13.000 мкд
- промена на егр 90 еур
- исправање летни бандажи и ремонт на рачна кочница 100 еур
- комплет предни дискови и плочки 65 еур (сам ги сменив)
- сајлент блок на вилушка за двете страни ќе менувам за 2 дена, среден држач за ауспух и центрирање 200 еур
- промена на уље повторно за 2-3 недели, филтер за масло и филтер за кабина 70-80 еур
- промена на х7 осрам 11 еур
- промена на десен стабилизатор со раб. рака 40 еур

За 1 година поминато околу 31.000км

Тотал = 870 евра па па па машала...

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: Во 2015-та година, на мојот автомобил...
« Одговори #18 на: 14 Декември 2015, 09:18:32 am »
Форд Фиеста мк6 1.4, 2015 беше скромна.

Редовен сервис( масло, филтер за масло, филтер за воздух) = 2500 денари.
Osram Nightbreaker Unlimited сијалички = 1100 денари.
Клима фолии + атест = 6500 денари.
Исправање бандаж = 400 денари.
Фреон = 1080 денари.
Центрирање предница = 600 денари.

Не рачунам регистрација и каско осигурување.

Тотал= 12180 денари.

Тоа е тоа, проблеми никакви, пали вози.
« Последно менување: 14 Декември 2015, 09:35:18 am Allexxander »

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8886
Одг: Во 2015-та година, на мојот автомобил...
« Одговори #19 на: 14 Декември 2015, 09:53:32 am »
освен редовните сервиси од кои еден оваа година по втор пат  од кога ја имам колата ми опфати голем сервис, каиши затегачи водна пумпа и слично, на колата и ставив навлаки од САМАД и ми е криво што одамна и немав ставено.

Друга инвестиција немав

Присутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6390
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Во 2015-та година, на мојот автомобил...
« Одговори #20 на: 14 Декември 2015, 17:12:43 pm »
- 2.400ден - брава централно назад лево (половна, старата почна звук како да шлајфова да вади)
- ...270ден - сијалица Osram H7 х1 (обична)
- 1.200ден - промена на зимски со летни, па после летни со зимски
- 3.690ден - зелен картон
- 1.800ден - клима, полнење и замена на вентил
- 3.650ден - филтер за нафта, работна рака, воздушен филтер, филтер за полен/вентилација
- 7.000ден - Dunlop SportBluResponse 195/65 R15 x2
- ......95ден - Osram P21/5W сијалички за штоп/светло(пар)
- 2.500ден - масло Elf 5L, и филтер
- 3.750ден - акумулатор Енерџајзер
- 10.700ден - регистрација

- 28.840ден нафта (10.500км)

Вкупно: 65 895 денари   :-\

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34073
  • Таков е животот... јебига
Одг: Во 2015-та година, на мојот автомобил...
« Одговори #21 на: 14 Декември 2015, 17:56:26 pm »
Ај ај, пишувајте глупи работи у глупи теми. Лопови врие наокулу, слободно пишете се што сте си купиле мхм....

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20648
Одг: Во 2015-та година, на мојот автомобил...
« Одговори #22 на: 15 Декември 2015, 10:49:21 am »
Првиот пост за колата моја во 2015 е овој:

:P

 ;D :D ;D :D



----------

Оваа година, за разлика од прошлите, немаше баш некои експерименти со возилото, поради пренасочување на приоритетите :)

Регистрација:

Технички преглед + давачки= 2541
Фонд за патишта= 2193
Осигурување= 5666
АМСМ членство (Групер)= 598
--------------------------------------
Сума= 10998 денари

----------

Стајлинг:

 

----------

Некоја штеточина:



----------

Сервис:

Направен сервис на 51371 км, после извозени 9960 км од претходниот.

Сменети се филтер за масло и масло, ставен е филтер MANN (оди во прва уградња во Лансер) и ELF Evolution 900 NF 5W-40.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Обавено во сервис „ПРЦ“ или можда попознат како Перо во Кучевишка Бара :)

Првите две години, сервисот беше правен во МАС, а наредните 4, во сопствена режија, при што маслото кое се ставаше беше TOTAL Quartz 9000, а филтрите за масло беа или Ashika или Nipponparts. MANN филтерот е само 70ина денари поскап од другите, а што се однесува до маслото, баш ме интересира како ќе се покаже.

----------

Маџијата на Даме:

naneseno e Collinite Liquid Insulator Wax #845 posle 1 godina od tretmanot no  kolata moram da priznaam deka e vo odlicna sostojba eve nekoja poubava slika od mene





----------

Сменет филтер за воздух и изваден спортски лонец:

Денеска сменет филтерот за кабина.

Ставен:
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Изваден (после некои 6 месеци):
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Извадени се белите ЛЕД позициони и турени се класични жолти.

Пљус, денес го извадив лонецот и ќе треба на пролет малку да го потсредам, оти почнал да фрла рѓа малу.

Во склоп на акцијата за зимска проверка на АМСМ за нивните членови, денеска колата пројде низ вонреден технички преглед и дополнителна инспекција во сервисот и на мое големо задоволство, се’ си е во ред со нејзе. Единствено само ми препорачаа да го сменам антифризот, поради тоа што многу време е поминато (не е никогаш менуван, само додадено е кога турив плин), а не поради тоа што ги има изгубено својствата.

----------

Over and out
« Последно менување: 15 Декември 2015, 10:54:30 am velestrumf »
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Во 2015-та година, на мојот автомобил...
« Одговори #23 на: 15 Декември 2015, 13:13:54 pm »
2015:

- инсталирање на цуг прекидач за 4x4 за да можам да го гасам системот по желба.
- вадење, чистење и фарбање на усисна грана + промена на дихтунг.
- вадење и фарбање на перка на мотор.
- промена на филтер за воздух и поленов филтер.
- промена на задни амортизери. ( имам и предни нови али старите уште не се за мењање).
- промена на сите чаури, стабилизатори на предница. ( имам и нови полуосовини и нови зглобови али старите не се уште за мењање).
- промена на гумици на летва.
- промена на брисачи.
- промена на 2 црева за вода, едно за бензин и едно за масло со нови.
- промена на амортизери на гепек.
- генералка чистење на блокот под усисната грана и овие црева бидејќи е тешко достапен кога се монтирани.
- припрема за инсталација за плин.
- поврзување на мерач/инструмент за притисок на масло ( со се фабрички давач БЕЗ да се загуби контрола сијаличка што е многу по e*ано за работа).
- заштитни штрафови на бандажите.
- инсталација нa blow off вентил.

Не стигнавмe за :
- локална али детална лимаро фарбарија.
- комплетирање на плински систем.
- поврзување на инструмент за температура на масло ( 5 минути работа али сака спуштање во канал).
- враќање на катализатор ( уште се мислам дали).

Имам слики од се што пишав али ме мрзи да прикачувам.

Ми фалат само уште 1000 евра за ова и тоа би било се..
http://www.eds-motorsport.de/Tuning/Opel/Calibra/C20LET/Opel-Calibra-Turbo-C20LET-Phase2-Chiptuning.html

« Последно менување: 15 Декември 2015, 13:32:37 pm Stratro »