2015:
- инсталирање на цуг прекидач за 4x4 за да можам да го гасам системот по желба.
- вадење, чистење и фарбање на усисна грана + промена на дихтунг.
- вадење и фарбање на перка на мотор.
- промена на филтер за воздух и поленов филтер.
- промена на задни амортизери. ( имам и предни нови али старите уште не се за мењање).
- промена на сите чаури, стабилизатори на предница. ( имам и нови полуосовини и нови зглобови али старите не се уште за мењање).
- промена на гумици на летва.
- промена на брисачи.
- промена на 2 црева за вода, едно за бензин и едно за масло со нови.
- промена на амортизери на гепек.
- генералка чистење на блокот под усисната грана и овие црева бидејќи е тешко достапен кога се монтирани.
- припрема за инсталација за плин.
- поврзување на мерач/инструмент за притисок на масло ( со се фабрички давач БЕЗ да се загуби контрола сијаличка што е многу по e*ано за работа).
- заштитни штрафови на бандажите.
- инсталација нa blow off вентил.
Не стигнавмe за :
- локална али детална лимаро фарбарија.
- комплетирање на плински систем.
- поврзување на инструмент за температура на масло ( 5 минути работа али сака спуштање во канал).
- враќање на катализатор ( уште се мислам дали).
Имам слики од се што пишав али ме мрзи да прикачувам.
Ми фалат само уште 1000 евра за ова и тоа би било се..
http://www.eds-motorsport.de/Tuning/Opel/Calibra/C20LET/Opel-Calibra-Turbo-C20LET-Phase2-Chiptuning.html