Автор Тема: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite  (Прочитано 16556 пати)

Отсутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3810
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #15 на: 12 Ноември 2015, 19:17:17 pm »
2000cc, 4wd, 185ks,  2250kg, suv, baska so nego mkne tolkavi 19" trkala...potrosuvackata si e top  :D

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29667
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #16 на: 12 Ноември 2015, 19:24:54 pm »
Тежина: 2250 kg; од шо е ова направено...олово?

Бог те пита. Реално, и не му се осеќа тежината многу, па не му замерам. Да бидам искрен, се изненадив кога видов дека тежи 2250 килограми.

Еве, официјални спецификации од Hyundai.co.uk - http://www.hyundai.co.uk/new-cars/tucson - клик на Specifications, па Technical Specifications, одбери Diesel и ѕирни кај Weights & Capacities.

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #17 на: 12 Ноември 2015, 19:57:05 pm »
Kerb weight: 1779 Kg, ова веќе има смисла.

2250 Kg е максимална дозволена тежина, значи има носивост нешто помала од 500 kg.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29667
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #18 на: 12 Ноември 2015, 20:00:05 pm »
Офф.. Во право си. Некако сум ја поврзал таа бројка со капацитет на багажник. Се извинувам за превидот! Веднаш ќе поправам!

Едит: Поправено. А и стварно ми немаше некако логика да е 2.2 тона тешко.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #19 на: 12 Ноември 2015, 21:29:26 pm »
10,5 литра градска дизел за модел 2.0 од 2015 не е нешто што треба да се гордеат.

Иначе е топ. Навистина дизајнерски е добар.

Извини, ама Yugo 45 во град троши 9,5л/100км . Ова е СУВ со 180и кусур КС, еден куп електронски тракаташки, тежи ко 2,5 Yuga, гуми ко што не се од 13“/135, и башка аутоматик?

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #20 на: 12 Ноември 2015, 21:44:59 pm »
Топ е потрошњата ко за возилото.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #21 на: 12 Ноември 2015, 22:22:39 pm »
10,5 литра градска дизел за модел 2.0 од 2015 не е нешто што треба да се гордеат.

Иначе е топ. Навистина дизајнерски е добар.

Извини, ама Yugo 45 во град троши 9,5л/100км . Ова е СУВ со 180и кусур КС, еден куп електронски тракаташки, тежи ко 2,5 Yuga, гуми ко што не се од 13“/135, и башка аутоматик?
И кајен со дупло коња и дупло бандажи и аутоматик троши слично.

Отсутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3810
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #22 на: 12 Ноември 2015, 22:27:38 pm »
Kaj moze Kayen so Hyundaivo, ne zafrkavaj faca e Tucsonov  :D

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #23 на: 12 Ноември 2015, 22:35:11 pm »
10,5 литра градска дизел за модел 2.0 од 2015 не е нешто што треба да се гордеат.

Иначе е топ. Навистина дизајнерски е добар.

Извини, ама Yugo 45 во град троши 9,5л/100км . Ова е СУВ со 180и кусур КС, еден куп електронски тракаташки, тежи ко 2,5 Yuga, гуми ко што не се од 13“/135, и башка аутоматик?
И кајен со дупло коња и дупло бандажи и аутоматик троши слично.
Тепаат кој неќе....
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #24 на: 13 Ноември 2015, 03:21:27 am »
Ова е уствари  ix35

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29667
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #25 на: 13 Ноември 2015, 06:54:27 am »
Ова е уствари  ix35

Ова е замена за ix35, a ix35 беше замена за минатиот Tucson.

--

ЕДИТ: Луѓето од Хјундаи го прочитале тестот и забелешките околу менувачот. Веднаш е проверено возилото дали е сè во ред со него и проверено е однесувањето на менувачот. Го добив следниот одговор - кога забрзувањето е споро, односно малку се дава гас, менувачот држи во 5-та со цел да биде спремен за поагресивно забрзување. Ако се стисне повеќе и се забрза поагресивно, менувачот ќе си префрли во 6та брзина како што треба.

Ми се свиѓа брзата реакција и проверката. Браво!

Едит 2: Потрошувачката од ~10 литри на 100 километри во град за мене е прифатлива. Сепак правиме муабет за големко возило со погон на сите четири тркала, 185 коња и аутоматик. Во рамките на очекуваното ми е.
« Последно менување: 13 Ноември 2015, 11:23:23 am zeroSignal »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #26 на: 13 Ноември 2015, 11:41:58 am »
Па нели е тоа нелогично?
Ако се стисне на гас да се забрзува агресивно менувачот треба да остане во 5-та брзина а не да префрли во 6-та. Кога е забрзувањето бавно тогаш треба да префрли во 6-та и да се круза под мал број на вртежи и ниско оптеретување. Треба да е обратно од тоа што го кажале.

Отсутен Dimac

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 672
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #27 на: 13 Ноември 2015, 13:16:43 pm »
се сложувам со Џонтра. Од моето искуство со автоматски менувачи при нагло притискање на гаста се случувало и два степени подоле да се врати менувачот за да се добие максималното забрзување.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #28 на: 13 Ноември 2015, 13:39:40 pm »
Епа изгледа они одат по друга логика, демек се двоумиш дали да забрзаш/ претицаш или не, значи ако смене у 6та а ти во тој момент се предомислиш и намалеш брзина одма треба да врате пак 5 та брзина... Така нешто. Значи ако решеш да забрзаш, стискаш силно гас, оде до максимален број на вртежи и посе ќе смене у 6-та...
Е за тоа најдобро мануелен. Сам да си одлучеш как ќе возаш и кога да сменеш

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #29 на: 13 Ноември 2015, 13:45:01 pm »
За колава строго мануелен.