Автор Тема: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite  (Прочитано 16548 пати)

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #45 на: 01 Мај 2016, 01:45:41 am »
Ех. мислев ги критикувате СУВ возила како концепт. Ова тусонот ич не е лош :) ко што имало салам мењач и мотор, можам да му најдам намена.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20664
CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #46 на: 01 Мај 2016, 06:40:19 am »
У принцип јас ги критикувам, пошто најчесто се жива глупост.
Нити се "Sport", нити се "Utility", а богами и едвај се "Vehicle".
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29667
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #47 на: 01 Мај 2016, 10:22:18 am »
Сите тие SUV-ови и кросовери се нормални, најобични коли на повисока суспензија. Толку. :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #48 на: 01 Мај 2016, 10:51:09 am »
Според узнавањата и трагата досега забележана, суспензијата е иста (можеби?), само телото им е развлечено нагоре (можеби?). Ако ништо друго имаат потполно исто простор до земја како обична кола, а некогаш и помалку.

Нешто како караван растегнат нагоре, или нешто такво.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #49 на: 01 Мај 2016, 11:05:01 am »
Заради тоа разбирам зошто се критикувани. Има изведби, модели, кои стварно немаат смисла. Но повекето од нив меѓу кои и Тусон, можам да им најдам примена во секојдневниот живот.
Едит: освен повисока суспензија, некои ја сакаат и повисоката седечка позиција.
« Последно менување: 01 Мај 2016, 11:12:01 am brm brm »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20664
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #50 на: 01 Мај 2016, 11:10:32 am »
Во кои секојдневни ситуации, повеќе би ти завршил работа Тусон, него ли и30? Особено, по цена на доплатата од и30 до Тусон?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #51 на: 01 Мај 2016, 11:25:25 am »
Тој простор што го спомнаа од земја до долниот раб на возилото, да се разбереме не е исто како и кај и30, погон на 4 тркала и повисоко седење. Да се качам до некаде, да излезам малку од асфалт. А и да изгледа пристојно возило, оти сепак не планирам екстремен офроут ами колку да ми заврши работа некаде на излет.
Ќе кажете има и лимузини со 4WD ама па и цената им е слична со тусон
Значи еден СУВ прилепен до земја, со 22" фелни тркала е тотална глупост и веќе ја губи смислата на постоење

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20664
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #52 на: 01 Мај 2016, 11:42:54 am »
Висината и овој погон на сите тркала, можат да те заебат да мислиш дека можеш да отидеш негде, каде што уствари колава би била подеднакво неспособна како и обичен хеч. Ќе ти даде лажна надеж и доверба, и ќе те остаи заглавен со тешко возило. Ретко кој од овие "СУВ"-ови имаат способен погон на сите тркала т.е. доволно поспособен отколку погон на две тркала на хеч.

Апсолутно се согласувам со последната реченица. Едина поглупа и поапсурдна ствар од ваков СУВ, е ваков СУВ спуштен до земја, со огромни тркала и бодикитови и глупости.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #53 на: 01 Мај 2016, 12:08:33 pm »
Предноста на Тусон пред и30 е во капацитетот на возилото. Тусон има багажен простор од 513 литри. A i30 има 378 литри. После во Тусонот може да се налегнат задните седишта. И е доста поубав на изглед од и30.

Од друга страна пак и30 нуди пониско и полегнато седење на предните седишта и цена од околу 7000 евра надолу. И општо поефтино одржување. :)


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29667
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #54 на: 01 Мај 2016, 13:10:55 pm »
Тусонот стварно изгледа одлично - во моментов ми е еден од најубавите вакви автомобили.

Субјективно, секогаш би избрал обична кола (или уште подобро, караван!) пред Crossover/SUV, ама трендовите се движат кон тоа. Плус, на многу луѓе им се свиѓа повисоката седечка/возачка позиција - имаат (arguably) подобра прегледност и се чувствуваат побезбедно (и повисоко од другите).

Можам да разберам зошто некој би купил SUV. Една од причините е да се лаже дека ете, ќе му заврши работа за офроуд, иако тој офроуд ќе го помине и обична, најобична кола. Субјективно, никогаш не би земал SUV - не ми е потребен со оглед на мојот животен стил.

Отсутен Hardboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 172
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #55 на: 01 Мај 2016, 16:08:41 pm »
Овие коли се купуваат поради изгледот, делуваат попрестижно отколку еден Хечбек иако се опремени со ист мотор. А ако се земе во предвид дека имаат поголема тежина и габарит трошат повеќе и се доста тромави. Посебно ако правиме муабет за Тусонот за кого пензискиот 1.6 и основниот дизел се премали за таа тежина на возилото.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43712
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #56 на: 01 Мај 2016, 18:07:47 pm »
Предноста на Тусон пред и30 е во капацитетот на возилото. Тусон има багажен простор од 513 литри. A i30 има 378 литри. После во Тусонот може да се налегнат задните седишта. И е доста поубав на изглед од и30.

Од друга страна пак и30 нуди пониско и полегнато седење на предните седишта и цена од околу 7000 евра надолу. И општо поефтино одржување. :)
\

Пошто постираше видео од i30 караванче, ме заинтересира колкав гепек има тој:

Starting with the important bit, the boot, the i30 Tourer's 528 litres of loading space with the seats up and luggage cover in place is huge...
https://www.carwow.co.uk/Hyundai/i30-Tourer

Останува само лепотата, која е во очите на тој што ги гледа :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #57 на: 01 Мај 2016, 19:07:55 pm »
^^
Ова мислам дека е најефтина опција за пристоен гепек.



Повеќе и подобри избори, тука:
https://www.carwow.co.uk/best/ten-largest-estate-car-boots-0202


Во ова дури и се легнуваат задните седишта.
« Последно менување: 01 Мај 2016, 19:14:14 pm Deni »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD Elite
« Одговори #59 на: 01 Мај 2016, 21:07:38 pm »
го вифов во живо тусонот, многу е убав. ме интересира каква е вожњата, дали е нешто слично со Ix35, кој беше како нешто слично на брод?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need