Автор Тема: CARclub Тест: Audi A4 2.0 TDI 150 S-Line  (Прочитано 10060 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Audi A4 2.0 TDI 150 S-Line
« Одговори #30 на: 22 Декември 2015, 13:03:05 pm »
Дури кога почнаа сликите од внатрешноста се осеќа премиумот. Од надвор чуден е, можда ради бојата ..

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Audi A4 2.0 TDI 150 S-Line
« Одговори #31 на: 22 Декември 2015, 16:25:20 pm »
Друга боја и топ е! За таква кола со кејф ќе платам 50 000

Отсутен velkov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 637
Одг: CARclub Тест: Audi A4 2.0 TDI 150 S-Line
« Одговори #32 на: 25 Декември 2015, 23:20:45 pm »
имам прашање, што би било подобар избор ова или пасатот со би-турбо мотороти се и сешто од опрема? не знам колку е разликата во опремата и знам дека има нијанса разлика помеѓу премиум и непремиум но пишаната цена е тука некаде иако пасатот се зима за 10к помалку но дали тие 10к повеќе вредат за премиум чуството со помалку опрема?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20664
CARclub Тест: Audi A4 2.0 TDI 150 S-Line
« Одговори #33 на: 25 Декември 2015, 23:33:35 pm »
Субјективна работа.
Иако ентериерот на Пасатот не е воопшто за занемарување, верувам дека кај Аудито има подобар филинг внатре. Можат колку сакаат да не ми се свиѓаат, ама факт е дека имаат меѓу најдобрите ентериери во автомобилската индустрија.
Моторот у Пасатот е санавамадавбич.
Екстериерот е подеднакво неинвентивен кај двете коли.

Е сеа, "Cock"-факторот кај Аудито е значително поголем, ем башка ќе можеш комотно да се паркираш ко деген и да се глупираш у сообраќај (секоја чест на ретките исклучоци), ама никој нема превише да ти земе за зло, пошо си доаѓа со значката :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг:
« Одговори #34 на: 25 Декември 2015, 23:38:59 pm »
Аудито со С лајн е подобро. Без С лајн се исти со Пасатот.

Многу е јака А4кава. Имаш и Суперб рачунај кој има и повеќе простор од овие а е мање више ист во се друго. Само со побуџет значка, ама и побуџет цена.

На изглед кое ти се свиѓа, тоа го зимаш. :)

Отсутен A4-B8

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 544
Одг: CARclub Тест: Audi A4 2.0 TDI 150 S-Line
« Одговори #35 на: 26 Декември 2015, 08:28:16 am »
Баш така, како што е Алфа и Фиат исто, работата испадна дека сите што купуват Ауди, нешто им фали или се заљубени во значката....

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29667
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Audi A4 2.0 TDI 150 S-Line
« Одговори #36 на: 26 Декември 2015, 08:58:16 am »
Пред да почне да се забегува со „исто е“..

Passat и Superb се базиран на MQB платформата. Audi A4 е базиран на MLBevo платформата, и ја дели со Q7.

По димензии припаѓаат во истата класа. По статус, се во три комплетно различни класи и тоа се гледа највеќе по ентериерот. Супербот е добар, ама не е на исто ниво со Пасатот. Пасатот е многу добар (стварно многу, многу, многу добар, дури подобар од некои што се во „премиум“ класата), ама не е на исто ниво со А4-ката.

Супербот нуди убедливо највеќе простор и практичност. Пасатот (во контекст на овие три возила) е компромисното решени. А4-ката си е Audi и тоа нешто значи.

Да треба јас да бирам.. Хм.. Многу има за мислење.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20664
Одг: CARclub Тест: Audi A4 2.0 TDI 150 S-Line
« Одговори #37 на: 26 Декември 2015, 11:15:40 am »
Суперб - запршка во секоја манџа.

Да сака чоек Ес- класа АМГ да земе, пошто му се може и сака, ќе му речете "Ама за тие пари каков Суперб има..."

Го отековте веќе со Супербот. Ама онака, прописно отекуење.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Audi A4 2.0 TDI 150 S-Line
« Одговори #38 на: 26 Декември 2015, 11:25:26 am »
Суперб моментално ми е најантипатично возило од новиве :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43712
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Audi A4 2.0 TDI 150 S-Line
« Одговори #39 на: 26 Декември 2015, 14:28:19 pm »
И кај мене го надмина Пасатот :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Audi A4 2.0 TDI 150 S-Line
« Одговори #40 на: 26 Декември 2015, 14:43:34 pm »
Може е отупување, ама си има причина.
А причината е едноставна, на пазарот во моментов има 2 логични и исплатливи избори, Суперб и Суперб караван.
Дури и не се исплати да размислуваш за половно возило па макар било и 3-5.000 евра, пошто истите може да ги дадеш за учество и наредни 7 години да плаќаш по 250 евра, ама ќе си возиш ново.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Audi A4 2.0 TDI 150 S-Line
« Одговори #41 на: 27 Декември 2015, 11:49:18 am »
Во муабет за Q7, за Е класа Мерцедес, за стан во Охрид, за одмор на Сејшелите, никако не е логично да се спомeне Суперб како алтернатива ;D

А ни во темава да бидеме искрени :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Audi A4 2.0 TDI 150 S-Line
« Одговори #42 на: 27 Декември 2015, 12:34:32 pm »
Имаш Пежо 508 наместо Суперб рецимо и наместо Пасат.
Ние место напред да одиме со идеите за автомобилизмот ние одиме назад, сведувајќи се на суперб и пасат.
А тоа дека е многу многу многу многу добар пасатот, тоа пали само кај тесен круг на луѓе, особено сега после шлагот на гомнариите на Фолксваген. Сега тоа никој не го сфаќа и перципира на краток рок но на долг рок кост-бенефит пропорцијата оди против Пасат.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Audi A4 2.0 TDI 150 S-Line
« Одговори #43 на: 30 Април 2016, 17:48:22 pm »