Автор Тема: CARclub Тест: Skoda Superb 2.0 TDI  (Прочитано 21704 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Skoda Superb 2.0 TDI
« Одговори #15 на: 25 Октомври 2015, 21:15:39 pm »
Башка што има и повеќе место од Е класата.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Skoda Superb 2.0 TDI
« Одговори #16 на: 25 Октомври 2015, 22:07:56 pm »
И сеа СуперБ-от има повеќе(или исто простор) колку Е класата,има одлични материјали па скоро или на исто ниво како Е класата,мотори,фаранции и што уште не,а се продава за 2-3 помала цена од Е класата.Е сеаг или Мерцедес заработува 70% на една Е класа или па Шкода работат од народ за народ,или па едните заработуваат 300%,а другите 30%...Како и дае,за какви се коли се рекло дека се коли на метро,дали и за оваа на таа метража може да се рече истото...Дали е подобра од Пасат и сл?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Skoda Superb 2.0 TDI
« Одговори #17 на: 25 Октомври 2015, 22:11:47 pm »
Охоо, не да е на метро колава... на метро ипол е оваа, пошто многу е голема за парите.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Skoda Superb 2.0 TDI
« Одговори #18 на: 25 Октомври 2015, 22:19:55 pm »
Јас бев под некои импресии кои ми ги склопивте тука дека во Октавија на пример позади има многу место за нозете.
Епа нема. Предните седишта на Октавија се така лошо дизајнирани што стапалата не можеш да ги пикнеш под нив, а со тоа и позади нема доволно место за при подолги патувања. Баш рутата Скопје-Прага ја поминав со некои 200-300км на задно седиште. Се прекршив шпзади на задно седиште во Октавија, толку катастрофално решена внатрешност.

Супербов изгледа подолг, баш меѓу предните и задните седишта како да е заварен ушпте пола метро лим и претпоставувам дека го нема проблемот како во Октавија.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Skoda Superb 2.0 TDI
« Одговори #19 на: 25 Октомври 2015, 23:52:12 pm »
Јас бев под некои импресии кои ми ги склопивте тука дека во Октавија на пример позади има многу место за нозете.
Епа нема. Предните седишта на Октавија се така лошо дизајнирани што стапалата не можеш да ги пикнеш под нив, а со тоа и позади нема доволно место за при подолги патувања. Баш рутата Скопје-Прага ја поминав со некои 200-300км на задно седиште. Се прекршив шпзади на задно седиште во Октавија, толку катастрофално решена внатрешност.

Супербов изгледа подолг, баш меѓу предните и задните седишта како да е заварен ушпте пола метро лим и претпоставувам дека го нема проблемот како во Октавија.

Не знам како си немал доволно простор. Можеби тој што седел пред тебе легнал, па тебе ти било некомотно.

Ние возевме две различни (и тоа ептен различни) Октавии и немавме таков проблем.

Ѕирни го тестот на CarBuyer, конкретно некаде околу 1:15, фино се гледа колку простор има (а Мет Вотсон е висок 1.78 метри). Уствари, до толку ме испровоцира што утре ќе одам до салон да проверам.

Edit:

« Последно менување: 26 Октомври 2015, 00:00:17 am zeroSignal »

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Skoda Superb 2.0 TDI
« Одговори #20 на: 26 Октомври 2015, 00:32:54 am »
Охоо, не да е на метро колава... на метро ипол е оваа, пошто многу е голема за парите.

Класика кола на метро, али барем не добиваш само метража, туку и нешто плус, бар по муабетов на тие што ја возеле :)

Али јас пре би 3-4 години стара Е класа со нормална километража отколку Суперб, мислам дека ќе добијам повеќе за парите, ако веќе тоа е најбитно :D
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Skoda Superb 2.0 TDI
« Одговори #21 на: 26 Октомври 2015, 00:37:07 am »
Луксузна пештера. All the car I ever need.

Нереално, досега непоимливо ми било дека кола може да има толку многу простор на задна и предна клупа, и притоа да има ПЕШТЕРА во гепек.

Супербов со beavis&butthead или како и да се викаше тоа ниво на опрема е кола со која би живеел долго, долго време, без да ми притреба нешто повеќе, или нешто помалку.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: CARclub Тест: Skoda Superb 2.0 TDI
« Одговори #22 на: 26 Октомври 2015, 00:45:39 am »
Каква кола човече... Волкави импресии од автомобил не сум имал одамна. Прекрасно ауто, за мерак! Пред да се повозам во колава ги имав изгледано скоро сите посериозни тестови ревјуа и слично, одприлика бев спремен што да очекувам но тоа што го видов таму навистина моите очекувања се покажаа како многу скромни. Ќе почнам со дизајнот: Елегантен не многу нападен и интересни дискретни детали. Мене малку ми е чудна во задниот дел ко нешто да ми фали ама нејсе се на се е суперБ. Внатрешноста е перверзии во секоја мисла на зборот почнувајки од премногу удобните сетишта до пространоста и практичноста посебно на задната клупа која ги збира Мартин со Зеро во скут и сеуште има 10на сантими простор за колената на Зеро  ;D ;D ;D ;D ;D до моментот на регулирање на климата од страна на директорот што ќе се вози позади, мераци. Багажот приказна за себе ОГРОМЕН! Пробавме Мартин да го пикнеме внатре ама покажа непослушност  :D Вожњата е уствари лебдење низ асвалтот иако има 17ки ја би одел на 16ки за уште подобар комфор. Коа му го кажав ова на Зеро ми се наљути  :D Моторот солидно влече на угорница со оглед на тоа дека бевме 5 души од кој двајца ги рачунаме за по пола човек поради нивниот габарит. Според кажувањето на Зеро просек од 6 литри при секаков тип на возење од ранг на 600км??? Чоече 6 литри, па моено со 100 коња троши 6.5 да муеам! Се на се најгоелем адут на колата и е цената 26.000 евра! Што друго ќе купиш ти за 26,000 евра и тоа 26 илјади по каталог (каде се попустите „ко за тебе“)? За 26.000 евра добиваш ЛИМУЗИНА со секакви чуда од опрема со место во кабина на хокеј игралиште. Браво! Едноставно браво за Шкода, Чешка е закон и, така.......

Фала до Зеро за приликата што ја даде!

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Skoda Superb 2.0 TDI
« Одговори #23 на: 26 Октомври 2015, 00:48:46 am »
Не разбрав нешто, зеро седел на задна клупа, Мартин клечел и пак има 10цм простор? ;D
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Skoda Superb 2.0 TDI
« Одговори #24 на: 26 Октомври 2015, 00:52:50 am »
Обратно.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: Skoda Superb 2.0 TDI
« Одговори #25 на: 26 Октомври 2015, 01:41:15 am »
Не разбрав нешто, зеро седел на задна клупа, Мартин клечел и пак има 10цм простор? ;D

Овие го сфатиле Гојдо за озбилно со неговите муабети за педерлаци.  ;D ;D ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Одг: CARclub Тест: Skoda Superb 2.0 TDI
« Одговори #26 на: 26 Октомври 2015, 06:43:35 am »
Не разбрав нешто, зеро седел на задна клупа, Мартин клечел и пак има 10цм простор? ;D
Мора да тестираме во реални услови. Професионалност.

Отсутен koce1102

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1505
Одг: CARclub Тест: Skoda Superb 2.0 TDI
« Одговори #27 на: 26 Октомври 2015, 09:07:29 am »
Убава Шкода 
Веќе имаме 1 во Кавадарци и појава е во живо :)

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Skoda Superb 2.0 TDI
« Одговори #28 на: 26 Октомври 2015, 09:28:44 am »
одлично, стариот суберб ме бендисуваше само комби, задницата не беше нај нај. кај овој е значително подобра, али се на се кога би можел да си дозволам кола за овие пари би ми била во најтесен избор.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Skoda Superb 2.0 TDI
« Одговори #29 на: 26 Октомври 2015, 09:54:34 am »
Јас бев под некои импресии кои ми ги склопивте тука дека во Октавија на пример позади има многу место за нозете.
Епа нема. Предните седишта на Октавија се така лошо дизајнирани што стапалата не можеш да ги пикнеш под нив, а со тоа и позади нема доволно место за при подолги патувања. Баш рутата Скопје-Прага ја поминав со некои 200-300км на задно седиште. Се прекршив шпзади на задно седиште во Октавија, толку катастрофално решена внатрешност.

Супербов изгледа подолг, баш меѓу предните и задните седишта како да е заварен ушпте пола метро лим и претпоставувам дека го нема проблемот како во Октавија.

Не знам како си немал доволно простор. Можеби тој што седел пред тебе легнал, па тебе ти било некомотно.

Ние возевме две различни (и тоа ептен различни) Октавии и немавме таков проблем.

Ѕирни го тестот на CarBuyer, конкретно некаде околу 1:15, фино се гледа колку простор има (а Мет Вотсон е висок 1.78 метри). Уствари, до толку ме испровоцира што утре ќе одам до салон да проверам.

Edit:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Е таму од кај што свети сијалицата зад предното седиште. Таму внатре не можеш да ги пикнеш нозете, односно прстите од стапалата. Така да во ниеден момент не можат да ти бидат нозете убаво паралелно исправени. Јас морав да седам на страна односно нозете да ми се паралелни али дијагонално, а не сум габаритен. Носам кондури број 44/45. Ај јави се кога ќе одиш да одиме заедно и мене ме интересира во поновиве модели дали е тоа решено, пошто бајаги ми лежи Октавијата, а за кратко време ќе имам и избор дали да имам една.

Го видов видеото ама не се покажува ова што го велам. И јас не приметив кога влегов од прва, ама после 15 минути со расчепатени стапала почнува да станува тешко подносливо.

edit:

Малку низбрдо при крајот на првиот дел од видеото ама сепак одлично.
« Последно менување: 26 Октомври 2015, 11:10:52 am Миле Џонтра »