Автор Тема: CARclub Тест: Volvo XC90 D5 Inscription  (Прочитано 20975 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Volvo XC90 D5 Inscription
« Одговори #15 на: 15 Октомври 2015, 15:31:45 pm »
Дени, читам колку кошта XC90 во Америка..тоа е се.

http://www.volvocars.com/us/cars/new-models/all-new-xc90?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=XC90%20-%20Branded&utm_term=xc90


..и чекам да дознаам која будала од кај нас ќе залепи најмалку дупло за ова..

Во Германија истиот модел (ниво на опрема и мотор) како тестираниот почнува од 66.000 евра, кај нас според ценовник од 99.000 евра.

Машала :)

3.200 евра е доплата за B&W во немачка, кај нас 280.000,оо денари.

Јас до сега не сум сретнал волкава разлика во цени меѓу МК и ДЕ, за ниту едно возило.

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7857.1335.html




Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Volvo XC90 D5 Inscription
« Одговори #16 на: 15 Октомври 2015, 15:57:04 pm »
Во Латвија,

XC-90 T5 59.581 EUR Momentum 64.663 EUR Inscription oprema
XC-90 T6 65.001 EUR Momentum 70.083 EUR Inscription oprema

XC-90 D4 52.153 EUR Momentum 57.235 EUR Inscription oprema
XC-90 D5 57.376 EUR Momentum 62.458 EUR Inscription oprema

Ама верувам дека е лесно да се стигне до 118.000 евра зошто само за аудо системот доплата е 2.874 евра, црната боја 1300 евра, специјалниот ентериер 2.467 евра, 1700 евра е панорамата, вкупно сите додатоци за климата како 4 зонска и други тракатанци во врска со климата вкупно 3.500 евра и многу многу многу други детали.


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Volvo XC90 D5 Inscription
« Одговори #17 на: 15 Октомври 2015, 16:00:08 pm »
Некаде пишав..презентација на џип со почетна цена од 80.000 еура во Македонија ми има помалку етика од презнтација на ајфон 6 во сиропиталиште...али сега кога гледам дека кај нас дури е и најскап... мислам дека некој заслужува бар торта во лице...


Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг:
« Одговори #18 на: 15 Октомври 2015, 16:13:29 pm »
5,7 my ass

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Volvo XC90 D5 Inscription
« Одговори #19 на: 15 Октомври 2015, 16:57:37 pm »
Во Латвија,

XC-90 T5 59.581 EUR Momentum 64.663 EUR Inscription oprema
XC-90 T6 65.001 EUR Momentum 70.083 EUR Inscription oprema

XC-90 D4 52.153 EUR Momentum 57.235 EUR Inscription oprema
XC-90 D5 57.376 EUR Momentum 62.458 EUR Inscription oprema

Ама верувам дека е лесно да се стигне до 118.000 евра зошто само за аудо системот доплата е 2.874 евра, црната боја 1300 евра, специјалниот ентериер 2.467 евра, 1700 евра е панорамата, вкупно сите додатоци за климата како 4 зонска и други тракатанци во врска со климата вкупно 3.500 евра и многу многу многу други детали.



62.458 EUR во Латвија е 99.000 ЕУР кај нас, тоа е главниот проблем.

http://volvo.mk/doc/CenovnikXC90.pdf
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Volvo XC90 D5 Inscription
« Одговори #20 на: 15 Октомври 2015, 17:04:06 pm »
Во Латвија,

XC-90 T5 59.581 EUR Momentum 64.663 EUR Inscription oprema
XC-90 T6 65.001 EUR Momentum 70.083 EUR Inscription oprema

XC-90 D4 52.153 EUR Momentum 57.235 EUR Inscription oprema
XC-90 D5 57.376 EUR Momentum 62.458 EUR Inscription oprema

Ама верувам дека е лесно да се стигне до 118.000 евра зошто само за аудо системот доплата е 2.874 евра, црната боја 1300 евра, специјалниот ентериер 2.467 евра, 1700 евра е панорамата, вкупно сите додатоци за климата како 4 зонска и други тракатанци во врска со климата вкупно 3.500 евра и многу многу многу други детали.



62.458 EUR во Латвија е 99.000 ЕУР кај нас, тоа е главниот проблем.

http://volvo.mk/doc/CenovnikXC90.pdf
Да, сега гледам. Се надевам има некаква грешка/недоразбирање со ценовникот зошто разликава е еднаква на ново БМВ 320Д

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Volvo XC90 D5 Inscription
« Одговори #21 на: 15 Октомври 2015, 17:42:09 pm »
Можам да замислам како ќе кољаат на сервис, или може у ценава кај нас е вклучен комплетно бесплатен сервис додека трае гаранцијата!? ;D

Ама, најјакиот момент е со моторот, како што посочија многумина, срамота е во оваа премиум класа на сув да се избациш со 2 литарски 4ри цилиндарец.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Volvo XC90 D5 Inscription
« Одговори #22 на: 15 Октомври 2015, 17:54:33 pm »
Јас лично би го зел ова возило само со Т6 моторот, перформансите се топ.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volvo XC90 D5 Inscription
« Одговори #23 на: 15 Октомври 2015, 17:58:16 pm »
Можам да замислам како ќе кољаат на сервис, или може у ценава кај нас е вклучен комплетно бесплатен сервис додека трае гаранцијата!? ;D

Ама, најјакиот момент е со моторот, како што посочија многумина, срамота е во оваа премиум класа на сув да се избациш со 2 литарски 4ри цилиндарец.
Не е срам за 48.000 долари искрено. Дури е напротив и многу добра опција моторот!

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: CARclub Тест: Volvo XC90 D5 Inscription
« Одговори #24 на: 15 Октомври 2015, 20:08:31 pm »
Убаво Волвово, посебно внатре, дури и штиците се супер, ама скапичко.
Мислам дека не е срамота да се избациш со 2.0 мотор во било која класа доколку тој е подобар од предходникот, туку е напредок...

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Volvo XC90 D5 Inscription
« Одговори #25 на: 15 Октомври 2015, 20:35:27 pm »
Не е срамота 2.0 моторот, таман работа. Срамота е цената од катаљарда евра за 2.0 мотор.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Volvo XC90 D5 Inscription
« Одговори #26 на: 15 Октомври 2015, 20:43:13 pm »
Можам да замислам како ќе кољаат на сервис, или може у ценава кај нас е вклучен комплетно бесплатен сервис додека трае гаранцијата!? ;D

Ама, најјакиот момент е со моторот, како што посочија многумина, срамота е во оваа премиум класа на сув да се избациш со 2 литарски 4ри цилиндарец.
Не е срам за 48.000 долари искрено. Дури е напротив и многу добра опција моторот!

Јас сепак би се пазарел за попуст...тука ..во Скопје..со онa типчето на клипчето..;D

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Volvo XC90 D5 Inscription
« Одговори #27 на: 16 Октомври 2015, 00:44:43 am »
На тоа и мислев коа пишав срамота за моторот. Да бидам поконкретен срамота е да платиш 120к евра и да добиеш 4 цилиндри под хауба, но и срамота е тоа што Волво сака да им земе од колачот на премиум конкурентите, а не нуди мрсно моторче.

Иначе, македонска работа ова со 118к, можам да замислам како ќе се одвива ситуацијата у салон.
Просечни македонски газда: уууу добро волвово колку пари е, мора да се земе ова, ама со најфул опрема, сФе да има.
Продавач: па, вака опремено со се, 118.000 евра
Просечни македонски газда: уууу скапо бе, па мерцедес се зима за тие пари, уствари со ауди поефтино ќе пројдам, они шема се сеа, секој фраер вози ауди.
Продавач: ама волво е ова шведски челик, најбезбедно, еве ко за вас може попустче некое да направиме, еве 10% или ај со дирекотрот ќе идам да зборам сеа, да направиме КАКО ЗА ВАС ЦЕНИЧКА :D

И му го даваат за 98к и овој моча од среќа пошто таков јак попуст не се одбива :)

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Volvo XC90 D5 Inscription
« Одговори #28 на: 16 Октомври 2015, 00:53:42 am »
Za 118k ke si kupam dva EVO Xki eden sin eden crn zasto ne mozam da se odlucam koja boja bi gi zel i ke si gi menjam :D :D :D

Shala na strana, premium ne se stanuva samo so fantasticen design i materijali, motorot mora da odi vo paket i  tocka.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Volvo XC90 D5 Inscription
« Одговори #29 на: 16 Октомври 2015, 01:17:48 am »
Ете, нека опише тој што го возел возилото дали моторот се носи со големината на возилото или е бездушен.
Реално, колава тежи 2 тони, и има од прилика 100+hp/1000kg. И јас сум за тоа секоја кола над 80.000 да доаѓа со мотор во V (небитно колку цилиндри) ама ете, во цивилизиран свет не ни кошта 80.000.