А бе ако си исправен, нема проблеми. Па и над Соколов има некој Соколов
чекај бе... ако решам да фрлам “дебели пари“ на стилизирање на возилото мое, да рече опнам ниско профилни гуми и скапи бандажи, па турам сток штопови со диоди, ејнџлс ајс во фаровите(сето тоа дозволено со закон и просписи) и отидам кај соколов и ми рече дека СО ПЛИНОТ СЕ Е ВО РЕД ама гумите не ти се адекватни и штоповите и фаровите не се фабрични ПА ЗАТОА НЕ ТИ ДАВАМ АТЕСТ на плинот... што треба да направам? да го тратнам и истресам од земја или...? пишав погоре дека со свои очи и уши видов и слушнав како врати еден дечко од атрст заради “не соодветни гуми-тркала“ му биле пре големи т.е. предимензионирани од фабричните... ААААААЛЛЛЛЛЛООООООООООО!!!!!!!! кого ебе он у мозок?
ако скааш да ти биде возилото проверено од аспект на тоа за кое идеш на атест, т.е. плинот во ситуацијава, слободно заобиколи го соколов и машниски и директ во автомакедонија на атест... темељито ке ти го проверат и ако се е во ред ке си добиеш атест за плинот, па макар отишол таму самол на бандажи без гуми... или од кочија тркала...
што е толку тешко да се свати дека тој на кого му доаѓаш со налог од МВР за атест на одреден сегмент, треба да го интересира само тоа... кој курац кој пичке материне ке ми се фаќа он на мене за гумите или ретровизорите или фаровите... не биле фабрични, а атестира плин... или фолии атестира, а моторот не бил тој...
ме сваќаш ли што ти зборам? тоа ти е исто како да викнеш сервисер за телевизорот а он да ти рече дека неможе да ти го поправи зашто чешмата во кујна ти капе...