Автор Тема: А-тест на плински уреди - искуства, прашања и совети  (Прочитано 69530 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Соколов е еден и единствен во оваа држава кој врши а-тест на возилата....е сега,човекот има големо познавање,ама ГЊАВАТОР невиден е,односно за некоја најбизарна и мизерна работа ке се фати и ке те врати за следниот пат....со него имам мака видено(и пари и време потрошено) премногу....
п.с ама од шо е гњаватор ша затоа го имаат неколку пати наплескано и тоа убаво :D
« Последно менување: 07 Октомври 2011, 17:09:38 pm plimont »
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #1 на: 28 Септември 2011, 00:42:47 am »
Соколов е еден и единствен во оваа држава кој врши а-тест на возилата....е сега,човекот има големо познавање,ама ГЊАВАТОР невиден е,односно за некоја најбизарна и мизерна работа ке се фати и ке те врати за следниот пат....со него имам мака видено(и пари и време потрошено) премногу....
п.с ама од шо е гњаватор ша затоа го имаат неколку пати наплескано и тоа убаво :D
Абе каков Соколов ... кога ќе му врзам еден шамар има фазанов да стане . !

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #2 на: 28 Септември 2011, 20:56:18 pm »
Соколов е еден и единствен во оваа држава кој врши а-тест на возилата....

не е точно. атест на плин врши и автомакедонија и амсм... и тоа скоро цела година више како работат. јас последниот атест го направив во авто македонија... а тоа дека е гњаватор соколв, така си е. и заради тоа и не отидов кај него, т.е. во машински затоа што не дава атест на возила за плин од други причини...

на пример, ако ретровизорот на возилото, поготово сувозачкиот не ти е со лиценца т.е. фабрички атест, нема да ти даде атест за плинот.

или друг пример имам, со свои очи видено: на форд капри, човекот си го стилизирал возилото и турил метални-хром оквири на фаровите, и цела предна маска со истиот метал, како на лада нива што има, е не доби атест на плинот заради тој метален оквир... во објаснување му беше дека е сменет изгледот на возилото и заради тоа неможе да даде атест за плинот...

или на мене ми се деси и уште еден тонч со него. рено 19, со 1.7 мотор, напишан во сообраќајна како 1.4 колата беше купена од полиција и како таква ја добив, од нив. кај нив грешка некоја или не незнам, но не добив атест на плин. го прашувам нај људски, зашто не ми дава документ, он вика моторот не е тој, иако бројките се тие, значи моторот е впишан во сообраќајна но не е таа снага туку е појак.. и на прашањето мое дали е плинот во ред, он одговори дека се е во ред и дека плинот е добро наместен НО нема да ми даде атест на плинот додека не направам атетс на моторот... па зашто бре човече, ако е се во ред со плинот, дај ми го атестот... истата кола осле 6 месеци јаносам за атест на фолии за сонце и пак иста прикаска, нем и дава атест за фолиите иако се е во ред... кога се настрвев да го тепам (пошто ми скисна од неговото објаснување да морам да атестирам мотор заради да добијам атетс за фолии) тука пред сите, долетаа сите помошници, ја смирија топката и ми дадоа атест за фолиите.. а нејќеше да ми даде зашто? заради истиот проблем со моторот...

значи, не е гњаватор човекот туку си отвара за зимање поише парички... од секој атест платен во машински, АП ЛАП зима и соколов и тоа добра провизија гледано во проценти... значи покварен е а не само принципиелен... ама ке си ојде и он од таму кад тад...  ќе го навасаат годинките пошто го навасале више, не е баш младо дете...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #3 на: 28 Септември 2011, 21:08:58 pm »
Ne znam dali alfa e na listata na koli vo koi treba dopolnitelen ured za podmackuvanje na ventilite. No znam deka toa moze da se sluci i na benzin. A toa za atestot da Vi kazam deka e glupost golema. Samo da lapaat pari. Baska sekoja godina reatest se pravi (1000 denari kostase porano 2005-2008). Inace treba da se vovede sistem na licenci i servisite da davaat atest a NE AKREDITIRANI INSTITUCII zasto koga serviserot ke ima licenca ondak automatski znaci deka sekoj serviser treba da ima sertifikat za obuka za daden tip na motori za dadena gama na vozilo, i sekako so dokument izdaden od servisot kadesto toj serviser raboti i montiral plin na vozilo istoto ke se update-ira vo soobrakajnata.. Samo taka moze da se dojde vo red a ne sekoj da pipa. E sega sekoj kontroler ima i logovi i istorija (kaj ECU na kolite) i so posebni dealer level se citaat site rckanja, citanja, brisenje greski i sl.... Zavisi kolku se napred.

Na primer na golemite generatori (pogolemi od 500 KVA) ima specijalni kontroleri koi sve snimaat i posle toa na otcituvanje sve se gleda..Nema mrdanje. Moras da imas elektronski kluc da pristapis na kontrolerot a klucot se izdava na USB od proizveduvacot (mora da imas service licenca).

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #4 на: 28 Септември 2011, 22:25:04 pm »
Соколов е еден и единствен во оваа држава кој врши а-тест на возилата....

не е точно. атест на плин врши и автомакедонија и амсм... и тоа скоро цела година више како работат. јас последниот атест го направив во авто македонија... а тоа дека е гњаватор соколв, така си е. и заради тоа и не отидов кај него, т.е. во машински затоа што не дава атест на возила за плин од други причини...

на пример, ако ретровизорот на возилото, поготово сувозачкиот не ти е со лиценца т.е. фабрички атест, нема да ти даде атест за плинот.

или друг пример имам, со свои очи видено: на форд капри, човекот си го стилизирал возилото и турил метални-хром оквири на фаровите, и цела предна маска со истиот метал, како на лада нива што има, е не доби атест на плинот заради тој метален оквир... во објаснување му беше дека е сменет изгледот на возилото и заради тоа неможе да даде атест за плинот...

или на мене ми се деси и уште еден тонч со него. рено 19, со 1.7 мотор, напишан во сообраќајна како 1.4 колата беше купена од полиција и како таква ја добив, од нив. кај нив грешка некоја или не незнам, но не добив атест на плин. го прашувам нај људски, зашто не ми дава документ, он вика моторот не е тој, иако бројките се тие, значи моторот е впишан во сообраќајна но не е таа снага туку е појак.. и на прашањето мое дали е плинот во ред, он одговори дека се е во ред и дека плинот е добро наместен НО нема да ми даде атест на плинот додека не направам атетс на моторот... па зашто бре човече, ако е се во ред со плинот, дај ми го атестот... истата кола осле 6 месеци јаносам за атест на фолии за сонце и пак иста прикаска, нем и дава атест за фолиите иако се е во ред... кога се настрвев да го тепам (пошто ми скисна од неговото објаснување да морам да атестирам мотор заради да добијам атетс за фолии) тука пред сите, долетаа сите помошници, ја смирија топката и ми дадоа атест за фолиите.. а нејќеше да ми даде зашто? заради истиот проблем со моторот...

значи, не е гњаватор човекот туку си отвара за зимање поише парички... од секој атест платен во машински, АП ЛАП зима и соколов и тоа добра провизија гледано во проценти... значи покварен е а не само принципиелен... ама ке си ојде и он од таму кад тад...  ќе го навасаат годинките пошто го навасале више, не е баш младо дете...
можи во последнава година до две да имаат почнато и некои други да вршат а-тест на возилата,јас кога правев а-тест беше само тој со син му како асистент.....инаку моторот на Реното 1.7 изгледа е ист во големина со 1.4(значи блокот на моторот),ист на изглед и затоа не бил заведен како 1.7,ама Соколов ги препознава пошо има разбирање,и фала Богу дека нема да ти дај а-тест за плинот дур не го атестираш моторот
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #5 на: 28 Септември 2011, 23:29:24 pm »
можи во последнава година до две да имаат почнато и некои други да вршат а-тест на возилата,јас кога правев а-тест беше само тој со син му како асистент.....инаку моторот на Реното 1.7 изгледа е ист во големина со 1.4(значи блокот на моторот),ист на изглед и затоа не бил заведен како 1.7,ама Соколов ги препознава пошо има разбирање,и фала Богу дека нема да ти дај а-тест за плинот дур не го атестираш моторот

тој што е кај соколов, со црната коса не му е син. не му е никаква рода на соколов. туку е негов заменик...

не се баш исти моторите на 1.4 и на 1.7 кој се разбира малку од малку ги знае и лесно ке го погоди. башка на рено сите мотори  од 1.4 се на карбуратор а 1.7 се инјекциони, тоа значи дека се работи за 2 различни плински уреди. на ијекциониот мотор се става секвент плин, со дизни, а кај карбураорскиот се става на плочка. комплетно различни расплињачи, цевки и инсталација... и како што реков, соколов викаше да плинот ти е топ наместен и одлично е среден ама.... ај за плин да речеме не дава атест, а зашто за фолии? не ми даваше заради моторот...? имаш логички одговор за ова?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #6 на: 28 Септември 2011, 23:33:21 pm »
можи во последнава година до две да имаат почнато и некои други да вршат а-тест на возилата,јас кога правев а-тест беше само тој со син му како асистент.....инаку моторот на Реното 1.7 изгледа е ист во големина со 1.4(значи блокот на моторот),ист на изглед и затоа не бил заведен како 1.7,ама Соколов ги препознава пошо има разбирање,и фала Богу дека нема да ти дај а-тест за плинот дур не го атестираш моторот

тој што е кај соколов, со црната коса не му е син. не му е никаква рода на соколов. туку е негов заменик...

не се баш исти моторите на 1.4 и на 1.7 кој се разбира малку од малку ги знае и лесно ке го погоди. башка на рено сите мотори  од 1.4 се на карбуратор а 1.7 се инјекциони, тоа значи дека се работи за 2 различни плински уреди. на ијекциониот мотор се става секвент плин, со дизни, а кај карбураорскиот се става на плочка. комплетно различни расплињачи, цевки и инсталација... и како што реков, соколов викаше да плинот ти е топ наместен и одлично е среден ама.... ај за плин да речеме не дава атест, а зашто за фолии? не ми даваше заради моторот...? имаш логички одговор за ова?
знам дека 1.1 со 1.4 моторите се исти во блокот,а пошо 1.7 ги има и во Рено 9 моделот(постариот,не бродвејот Турски),затоа си помислив дека е со карбуратор....фала Богу дека кај карбуратор и кај инјекцион плинот е различен(не сум до толку).......логика ми бараш во нелогичен муабет направен од страна на 3то лице....јас не го правдам Соколов,баш напротив велам дека е Ебиветер......
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #7 на: 28 Септември 2011, 23:38:26 pm »
Можда ти си се фатил со Соколов на зуб, можда и стварно е енпопустлив и кај што нема право АМА е доктор за својата работа.

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #8 на: 28 Септември 2011, 23:46:20 pm »
Можда ти си се фатил со Соколов на зуб, можда и стварно е енпопустлив и кај што нема право АМА е доктор за својата работа.
Татко ми се знае со него лично .
Човекот стварно ја гледа секоја ситница , ама сепак има и нешто добро во тоа знаеме кога се работи кај плиновите , си знаеш дека плинскиот ситем е проверен и нема мани , подобро да откријат на машински нешто со плинот навреме да си го направиш , одколку да одиш во аутомакедонија каде се е со врски и само да одиш по документи без проверка , па после кога ќе искочи некој дефект ќе биде леле мајко , како што е со тие што возат без атест , па експозии проблеми со кола и т.н .
Имаше пред 2 години во кисела вода едно југо експлодираше во гаража , може сте слушнале грешка со плинот некоја и југото во ваздух .

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #9 на: 28 Септември 2011, 23:58:51 pm »
Za detekcija na plin si treba specijalna aparatura. Sokolov so golo oko nema teorija da napravi dobar pregled. Si saka specijalni kameri (termalni), so specijalen softver za analitika na istekuvanjeto na gas i sl, detektori na gas itn.. Dzabe e Sokolov koga bez oprema nisto ne moze da napravi. A edna termalna kamera so minimalna rezolucija ne e pod 15000 USD i sekako toa e stoka koja e pod embargo za izvoz od USA.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #10 на: 29 Септември 2011, 00:15:03 am »
Има и кај нас детектори за плин, како што има и за фреон. Има и термални камери, обично од Германија (Тесто на пример се добри, мада има и други) кои се околу две-три илјади евра. Дали конкретно он ги има незнам, мада апсолутно си у право кога викаш дека мора да ги има и со истите да врши преглед!

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #11 на: 29 Септември 2011, 00:18:54 am »
Можда ти си се фатил со Соколов на зуб, можда и стварно е енпопустлив и кај што нема право АМА е доктор за својата работа.
Татко ми се знае со него лично .
Човекот стварно ја гледа секоја ситница , ама сепак има и нешто добро во тоа знаеме кога се работи кај плиновите , си знаеш дека плинскиот ситем е проверен и нема мани , подобро да откријат на машински нешто со плинот навреме да си го направиш , одколку да одиш во аутомакедонија каде се е со врски и само да одиш по документи без проверка , па после кога ќе искочи некој дефект ќе биде леле мајко , како што е со тие што возат без атест , па експозии проблеми со кола и т.н .
Имаше пред 2 години во кисела вода едно југо експлодираше во гаража , може сте слушнале грешка со плинот некоја и југото во ваздух .

ау... немој да кажеш дека у ауто македонија се проаѓа лесно... тие што не прошле на атест во ауто македонија (секој 4-ти) иде кај соколов на атест за да пројде... ако не си го знел ова, време е да дознаеш и ти и останатиот дел од лугево. финтата е во тоа дека во авто македонија нема да те гњават со небитни работи, како на пример дека жмигавецот или штопот ти е напукнагт и заради тоа нема да пројдеш на атест за плинот... или пак, еве уште една ситуација... човекот сменил поголеми гуми на колата (ставил лиени бандажи, наместо 14-ка турил 15-ка) и соколов не му дава атест за плин... побогу зашто човече? каква тоа врска има со плинот и неговото работење? со свои очи го видов дечкото му идеше да заплаче среде машински факултет... е такви сексологии нема во ауто македонија, а дека се во ауто македонија строги и децидни, епа и тие се, дефинитивно, дури и построги од соколов, по прашањето за плинот и неговата инсталација. АМА ЗА ПЛИНОТ и ништо друго...

во ауто македонија ги имаат тие камери (дали ги употребуваат незнам), соколов ги нема. набрзо ауто македонија ке почне и со атестни на фолии (ако не почнале у меѓувреме) и соколов ке може да се збогува со машински факултет и конечно да му го отстапи местото на некој кој ке си ја работи работата професионално, за разлика од него кој е професионалец ама со затскриени намери, гнида во душа и на крајот излага дека е непрофесионалец туку човек кој сака да се изживува со луѓето. заостаната ретардирана оставштина од екс-ју времето...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #12 на: 29 Септември 2011, 00:26:49 am »
Можда ти си се фатил со Соколов на зуб, можда и стварно е енпопустлив и кај што нема право АМА е доктор за својата работа.
Татко ми се знае со него лично .
Човекот стварно ја гледа секоја ситница , ама сепак има и нешто добро во тоа знаеме кога се работи кај плиновите , си знаеш дека плинскиот ситем е проверен и нема мани , подобро да откријат на машински нешто со плинот навреме да си го направиш , одколку да одиш во аутомакедонија каде се е со врски и само да одиш по документи без проверка , па после кога ќе искочи некој дефект ќе биде леле мајко , како што е со тие што возат без атест , па експозии проблеми со кола и т.н .
Имаше пред 2 години во кисела вода едно југо експлодираше во гаража , може сте слушнале грешка со плинот некоја и југото во ваздух .

ау... немој да кажеш дека у ауто македонија се проаѓа лесно... тие што не прошле на атест во ауто македонија (секој 4-ти) иде кај соколов на атест за да пројде... ако не си го знел ова, време е да дознаеш и ти и останатиот дел од лугево. финтата е во тоа дека во авто македонија нема да те гњават со небитни работи, како на пример дека жмигавецот или штопот ти е напукнагт и заради тоа нема да пројдеш на атест за плинот... или пак, еве уште една ситуација... човекот сменил поголеми гуми на колата (ставил лиени бандажи, наместо 14-ка турил 15-ка) и соколов не му дава атест за плин... побогу зашто човече? каква тоа врска има со плинот и неговото работење? со свои очи го видов дечкото му идеше да заплаче среде машински факултет... е такви сексологии нема во ауто македонија, а дека се во ауто македонија строги и децидни, епа и тие се, дефинитивно, дури и построги од соколов, по прашањето за плинот и неговата инсталација. АМА ЗА ПЛИНОТ и ништо друго...

во ауто македонија ги имаат тие камери (дали ги употребуваат незнам), соколов ги нема. набрзо ауто македонија ке почне и со атестни на фолии (ако не почнале у меѓувреме) и соколов ке може да се збогува со машински факултет и конечно да му го отстапи местото на некој кој ке си ја работи работата професионално, за разлика од него кој е професионалец ама со затскриени намери, гнида во душа и на крајот излага дека е непрофесионалец туку човек кој сака да се изживува со луѓето. заостаната ретардирана оставштина од екс-ју времето...
Во автомакедонија има многу што минуваат со врски , оди кај соколов помини да те видам .
Ама добро сега што е забеган тој тука си во право 100 % ;D

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #13 на: 29 Септември 2011, 08:06:46 am »
abe jas prv pat slusam deka toj sokolov pravel volku problemi, jas liscno koga bev nisto nemav zamerka.

za proverkata i masinski ne pravat nisto posebno, jas bev tamu koga mi ja gledaa kolata i samo gledaa nisto drugo ne ni prsnaa so prasak da proverat zaptivnost ili nesto slicno

@onak: vo nekoi od postovite pogore ne zboruvam za toa dali si strucen ili ne, nego site mu se nafrlifte na coekov sto se obrati na plimont. "Ne e kriv plimot, ne e kriv" Ne ni rece deka e kriv nego si bara objasnuvanje i toa e toa

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #14 на: 29 Септември 2011, 08:12:43 am »
А бе ако си исправен, нема проблеми. Па и над Соколов има некој Соколов :)