Автор Тема: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway  (Прочитано 15080 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« на: 04 Септември 2015, 10:42:10 am »
GOOD NEWS!



Фургончето што го возам деновиве..

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #1 на: 04 Септември 2015, 10:42:56 am »
Шеф, да не ја утна темата?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #2 на: 04 Септември 2015, 10:55:09 am »
Не бре. Ѕвер. Румунска ракета.

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2734
  • Шалабајзер
CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #3 на: 04 Септември 2015, 20:59:53 pm »
Убаа боја
No turbo, no fun :)

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8726
  • Пичлеме
CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #4 на: 04 Септември 2015, 21:35:36 pm »
Шо би рекол Симо, тенџере боја (тенџере за ајвар).
Добра идеја, „ламарината“ моја ваква боја има, од сеа „тенџерето“ ќе се вика :)

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #5 на: 04 Септември 2015, 22:30:16 pm »
Tibam "kolata"

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #6 на: 04 Септември 2015, 22:37:56 pm »
До сега поминав два дена со фургончето. Првичните импресии се следните:

- Напредокот во дизајн кај Дачиа е очигледен. Сериозно, ова дури океј изгледа - во рамките на класата и намената, секако.
- Многу простор има, сериозно. Базирано е на прошлата генерација Рено Кангу.
- Голем багажник. Очекувано.
- Материјалите во ентериерот се крути, ама ваљда квалитетни. Никаков гумен волан. Не забранивме гумени волани со закон више? До кај е постапката?
- Многу простор за тракатанци, иако пониските места за ситници се малку тешко достапни. Практичен простор за тракатанци над главата.
- Позади багажникот има две врати со вертикален столб. Столбот е така фино поставен па во ретровизор ја блокира (на пример) средната лента ако возите во лева лента. Смета.
- Седиштата се фини на лик, ама немаат никаква потпора.
- Воланот се подесува само по висина, не и по длабочина.
- Прозорите немаат автоматско отварање.
- 1.5 дци, 90 коња. Релативно фино ја носат каросеријата. Околу 6-7 во град, 8-кома-нешто со клима. Не го шпарам. Ќе пробам поекономично деновиве.
- Океј радио. Иде на нерви што единствената врталка е за мењање станица а не за појачување звук. 174 пати до сега сменив станица наместо да појачам или намалам.
- Звучната изолација као да ја заборавиле. Или нема. Не знам.
- Практични шибер врати од страна.
- Во прв момент си помислив дека во ентериерот нема саат. Морав да прошалтам низ менијата на борд компјутерот за да видам колку е саат.
- Релативно исправено седење. Комбесто.

Ќе продолжам да редам забелешки...

Присутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3817
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #7 на: 04 Септември 2015, 22:41:51 pm »
Falese do sega nekoj test ( objektiven sekako ) od tvoja strana za Dacia  ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #8 на: 04 Септември 2015, 22:42:26 pm »
Кога нудат, возиме. Не дека не сум побарал до сега.

Едит: Обично не коментирам цени, арно ама.. Според ценовникот на Dacia.mk, количево кошта 15.000 еура. Кола што кошта 15 бона не смее да има гумен волан.
« Последно менување: 04 Септември 2015, 22:48:26 pm zeroSignal »

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1149
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #9 на: 04 Септември 2015, 22:43:20 pm »
Имај на ум, дека ова е евтина варијанта на Kangoo ,  а пак ако сакаш безгрешна изведба купувачот ќе мора да  прошета во салон на Mercedes :D

Ме интерсира моторизацијата......

Присутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3817
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #10 на: 04 Септември 2015, 22:43:59 pm »
Jasno jasno za Hyundai Elantrata kako na Sale ima sansi da se dopre nekako za test ili tesko  :D

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6144
  • 69
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #11 на: 04 Септември 2015, 22:49:00 pm »
Потрошувачка во град околу 7 со клима, а и 7 е многу...
Отворено зависно од возењето.
Сакаш слики постирани?
Простор во багажникот за 30 цм повеќе од Добло, Берлинго, Партнер минатата генерација.
50% поудобна вожња од конкурентите претходно наброени.

Материјалите се на ниво на споменатите возила.
Електрика на прозори мојата има, ваљда е некоја дополнителна опрема???
Електрика на ретровизори.
Централно.
Воланот е незгоден, многу се лизга по раце, треба да го држиш додека не се навикнеш.
Сервото е малку круто, или јас се научив на електрично, ама не ке да е до тоа. Еве и колегата истото го приметил.
Одлично држи по кривини, нагоре на Стража, Плетвар....
Има солидни кочници.
Има незгодна рачка за отварање на задната втора врата (гепек).
Позитивно е што има две шибер врати, а кај конкуренцијата тоа екстра бааги се доплаќа.
Тоа што ти смета столбот, хм, можеби си погоден на таква седечка позиција. Со оглед што мене седиштето ми е до крај, немам таков проблем, односно не сум имал.
Добра прегледност.
Лошо димензионирана пауза на брисачите. Многу време не врти.
Седењето е тоа, исто како и кај сите други возила од овој тип. Седиштата се малку тврди, но со тек на време ке омекнат, веројатно :)
Тркалцето за станици е моронска работа. Истото радио го имаш и во сите возила на Рено се до Меган. :D :D :D
Додека да излисташ саат со копчето на бордот ке ти се снеарни.

Инаку е солидно брзо возило за своите 90 кс.

едит: 13500 е цената на нашата, а ти набројав што има од опрема, а не ги спомнав 4-те ербега.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #12 на: 04 Септември 2015, 22:56:54 pm »
Имај на ум, дека ова е евтина варијанта на Kangoo,  а пак ако сакаш безгрешна изведба купувачот ќе мора да  прошета во салон на Mercedes :D

Ме интерсира моторизацијата......

Па и не е баш, ѕирни го ценовникот, го линкнав погоре..

Jasno jasno za Hyundai Elantrata kako na Sale ima sansi da se dopre nekako za test ili tesko  :D

Ќе биде, се надевам. Иако веќе е возено тоа (albeit на времето за Авто+, ама и кај нас е објавен тестот).

Потрошувачка во град околу 7 со клима, а и 7 е многу...
Отворено зависно од возењето.
Сакаш слики постирани?
Простор во багажникот за 30 цм повеќе од Добло, Берлинго, Партнер минатата генерација.
50% поудобна вожња од конкурентите претходно наброени.

Материјалите се на ниво на споменатите возила.
Електрика на прозори мојата има, ваљда е некоја дополнителна опрема???
Електрика на ретровизори.
Централно.
Воланот е незгоден, многу се лизга по раце, треба да го држиш додека не се навикнеш.
Сервото е малку круто, или јас се научив на електрично, ама не ке да е до тоа. Еве и колегата истото го приметил.
Одлично држи по кривини, нагоре на Стража, Плетвар....
Има солидни кочници.
Има незгодна рачка за отварање на задната втора врата (гепек).
Позитивно е што има две шибер врати, а кај конкуренцијата тоа екстра бааги се доплаќа.
Тоа што ти смета столбот, хм, можеби си погоден на таква седечка позиција. Со оглед што мене седиштето ми е до крај, немам таков проблем, односно не сум имал.
Добра прегледност.
Лошо димензионирана пауза на брисачите. Многу време не врти.
Седењето е тоа, исто како и кај сите други возила од овој тип. Седиштата се малку тврди, но со тек на време ке омекнат, веројатно :)
Тркалцето за станици е моронска работа. Истото радио го имаш и во сите возила на Рено се до Меган. :D :D :D
Додека да излисташ саат со копчето на бордот ке ти се снеарни.

Инаку е солидно брзо возило за своите 90 кс.

едит: 13500 е цената на нашата, а ти набројав што има од опрема, а не ги спомнав 4-те ербега.


- Не реков дека не може помалку да троши. Сигурно може, ама вчера и денес го возам релативно моронски.
- Простор не знам колку има повеќе од конкуренцијата. Не ме интересирало никогаш во животов за да споредувам.
- Материјалите се на ниво на класата. Срање у боја.
- Поудобно од Добло, дефинитивно.
- Електрика на прозори има, нема автоматско отварање/затварање со едно потегнување - треба да го држам копчето. Глупости.
- Електрика на ретровизори има.
- Сервото мене ми е океј.
- Не сум проверил како држи по кривини. Уште сега не би се дрзнал да го наречам одлично. Одлично држи Порше 911. Ова може да држи прифатливо во рамките на класата.
- Да, рачката за задната втора врата е малку глупо поставена. Фала ти што ме потсети. :)
- Столбот мене ми смета.
- Да, седењето е слично како кај сите вакви возила. Затоа преферирам VW Caddy - седиш како во Голф, а не како во Кангу.
- Колку ербези и такви тракатанци има не знам. Цената на која се референцирав е официјалната. Претпоставувам дека на таа цена (15 бона) треба да се додаде уште нешто ситно за металик боја, итн. Фактурна цена не ме интересира - тоа се договара во салон. Коментирам само официјални цени.

Присутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3817
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #13 на: 04 Септември 2015, 23:04:40 pm »
Sorry ne sum go primetil do sega testot za Elantrata  :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #14 на: 04 Септември 2015, 23:58:19 pm »

- Седиштата се фини на лик, ама немаат никаква потпора.


Како мислиш немаат никаква потпора? Се паѓа на назад?