Автор Тема: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway  (Прочитано 15098 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29727
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #15 на: 05 Септември 2015, 10:44:53 am »
Не го тапани, многу убаво знаеш што сакам да кажам. Немаат никаква странична поддршка. :)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14059
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #16 на: 05 Септември 2015, 11:36:17 am »
Малце ги посолија цениве ама ајде нека им биде.

Пре би зел Берлинго за таа цена отколку Дачија.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29727
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #17 на: 07 Септември 2015, 10:06:39 am »
Апдејт. Еве, 5ти ден со фургончето...

- Потрошувачка во град - 6.3 со чат-пат пуштена клима. Повеќе од добро.
- Радиото сè уште ми оди на нерви. Не ми е јасно со кој памет е пуштен таков пропуст во сериско производство.
- Ми се потврдува мислењето дека седиштата се фини на лик и прифатливо комотни, ама непрактични. И долниот и задниот дел се прилично рамни без никаква странична поддршка.
- Смета столбот на средина на вратите од багажникот. Дефинитивно. Не знам дали Сале седи као Ејс Вентура па не му смета, или се навикнал, али мене ми смета.
- Мењачот и моторот се супер.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6149
  • 69
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #18 на: 07 Септември 2015, 10:23:42 am »
Апдејт. Еве, 5ти ден со фургончето...

- Потрошувачка во град - 6.3 со чат-пат пуштена клима. Повеќе од добро.

Реков. Потрошувачката е топ, како во град, така и на отворено.
На отворено, на моменти кога носам некој пакет и кога морам да внимавам, возам исклучително по знаци и многу внимателно. Потрошувачката која ја имам извадено беше 4,6л на 100 км, односно зборувам Скопје-Охрид-Скопје, или Скопје-Битола-Скопје.

- Радиото сè уште ми оди на нерви. Не ми е јасно со кој памет е пуштен таков пропуст во сериско производство.

Многу е моронско изведено тоа со кругчето. Крајно непромислено. Истото радио го има во Каптурот и во уште неколку други модели. Ај Дачиа, ама Рено не смее да ги го дозволи тоа. Изгледа има некој луѓе со тотално различни навики од оние секојдневните. :)
Јас си го користам далечинското на "волан" односно она како ракета :) Тоа е сосема ОК.

- Ми се потврдува мислењето дека седиштата се фини на лик и прифатливо комотни, ама непрактични. И долниот и задниот дел се прилично рамни без никаква странична поддршка.

Седиштата се сосема ОК, точно е дека немаат странични потпори, ама и не се до толку. Сепак ова е пикап, не е ниту семејно количе, ниту тркачко возило.
Мене ми смета на моменти што се релативно плитки (кратки), па дел од бутовите ми висат и ми се замараат нозете на подолги патувања. Но повторно се тоа е прифатливо. Можеби и малку се тврдички, али мислам дека со тек на време ке омекнат. Материјалите од кои се направени се добри. Мислам на текстилот.

- Смета столбот на средина на вратите од багажникот. Дефинитивно. Не знам дали Сале седи као Ејс Вентура па не му смета, или се навикнал, али мене ми смета.

Тек сега сватив за кој столб зборуваш!
Мислев за оној помеѓу предната и задната врата.
Инаку да, пречи неговата поставеност, но со тек на време се привикнуваш, а после тоа и не го ни приметуваш.

- Мењачот и моторот се супер.

Моторот е одличен, мењачот добар, типичен за Рено. Со поминати 15к се без никаква маана до сега. Ке видиме за понатака.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29727
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #19 на: 07 Септември 2015, 12:06:53 pm »
Тоа на волан што е за контролирање радио не фаќа на секое стискање. Фаќа на секое трето. Не го земам како фалинка пошто пред мене којзнае колку луѓе ја возеле колата, може и да е оштетено.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6149
  • 69
Одг:
« Одговори #20 на: 07 Септември 2015, 12:10:59 pm »
Kaj мене дo сегa не нaпрaвилo ниеднaш уткa. Мoжеби е и фaбрички oштетенo, кoјзнaе...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29727
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #21 на: 08 Септември 2015, 09:58:54 am »
Апдејт, ден 6-ти. Ми фали Голфот.

Отсутен KaZaN

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3910
  • Шуруп Мајстор
    • Шуруп Мајстор
Одг:
« Одговори #22 на: 08 Септември 2015, 10:06:55 am »
Моментално на ELTA HD ( некоја босанска телевизија ) има тест од ИСТИОВ Dokker... :)

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2652
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #23 на: 18 Септември 2015, 00:16:55 am »
тест за било шо - па дури и за точак - коментари: ВАУУ ЅВЕР! тест за дачија:  ЃУБРЕ! КАНТА! КОНЗЕРВА!  ;D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #24 на: 19 Септември 2015, 14:37:27 pm »
Епа Брм Брм стандард, 300 евра просечна плата си го прави своето. Каква Дачиа какве си пичке мајчине ...

Бемве си e Бемве .. ( 15 години старо, со 147 000 км, баба го возела )


Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1150
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #25 на: 19 Септември 2015, 17:32:25 pm »
Епа Брм Брм стандард, 300 евра просечна плата си го прави своето. Каква Дачиа какве си пичке мајчине ...

Бемве си e Бемве .. ( 15 години старо, со 147 000 км, баба го возела )






Типичен Македонски синдром ....али тука државата е крива, ја би реално пре ваква Dacia него ли некој крш гоЉф 5


Ја видов кај city mall мислам истава пред две недели....многу ме бендиса...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29727
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #26 на: 19 Септември 2015, 17:33:50 pm »
Тестот ќе го објавам во текот на неделава. Сепак, она што е реалност за колава е дека е компромис. Кој е спремен да го прифати и направи компромисот добива многу кола за (релативно) малку пари. Совршена кола за луѓе што купуваат коли на метар.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9044
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #27 на: 19 Септември 2015, 17:36:17 pm »
Exactly. Na koj mu treba saka novo a nesaka da frli mn pari odlicen izbor.

Bash bi me interesiral test na Duster vo nekoe nivo na oprema povisoko so 4x4 dizel. Moze ima veke a ne sum go videl

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55021
  • Махер
Одг:
« Одговори #28 на: 19 Септември 2015, 17:59:33 pm »
Одамна го зборам дунстерот ама го нема.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14348
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Dacia Dokker Stepway
« Одговори #29 на: 19 Септември 2015, 21:51:10 pm »
Тестот ќе го објавам во текот на неделава. Сепак, она што е реалност за колава е дека е компромис. Кој е спремен да го прифати и направи компромисот добива многу кола за (релативно) малку пари. Совршена кола за луѓе што купуваат коли на метар.
Скоро сите од таа класа се компромис па и за таа цена толку,кој можи да наплати повеќе ќе понуди повеќе.Плус за ова возило се знае кој се целни купувачи,фирми или луѓе на кои им треба за работа и кои не бараат многу многу луксуз или бараат ама неможат да си го дозволат.
Работата е дали вреди или не за парите.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D