Потрошувачка во град околу 7 со клима, а и 7 е многу...
Отворено зависно од возењето.
Сакаш слики постирани?
Простор во багажникот за 30 цм повеќе од Добло, Берлинго, Партнер минатата генерација.
50% поудобна вожња од конкурентите претходно наброени.
Материјалите се на ниво на споменатите возила.
Електрика на прозори мојата има, ваљда е некоја дополнителна опрема???
Електрика на ретровизори.
Централно.
Воланот е незгоден, многу се лизга по раце, треба да го држиш додека не се навикнеш.
Сервото е малку круто, или јас се научив на електрично, ама не ке да е до тоа. Еве и колегата истото го приметил.
Одлично држи по кривини, нагоре на Стража, Плетвар....
Има солидни кочници.
Има незгодна рачка за отварање на задната втора врата (гепек).
Позитивно е што има две шибер врати, а кај конкуренцијата тоа екстра бааги се доплаќа.
Тоа што ти смета столбот, хм, можеби си погоден на таква седечка позиција. Со оглед што мене седиштето ми е до крај, немам таков проблем, односно не сум имал.
Добра прегледност.
Лошо димензионирана пауза на брисачите. Многу време не врти.
Седењето е тоа, исто како и кај сите други возила од овој тип. Седиштата се малку тврди, но со тек на време ке омекнат, веројатно
Тркалцето за станици е моронска работа. Истото радио го имаш и во сите возила на Рено се до Меган.
Додека да излисташ саат со копчето на бордот ке ти се снеарни.
Инаку е солидно брзо возило за своите 90 кс.
едит: 13500 е цената на нашата, а ти набројав што има од опрема, а не ги спомнав 4-те ербега.