Автор Тема: Најпогоден мотор и автомобил за тјунинг за нормална експлоатација  (Прочитано 11548 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
BMW 3ка Е46 купе, црно со хром детаљи, со нови фарови седишта, затемнети стакла, спуштено за 3,5 сантима, BBS бандажи и дискретен бодикит. Во 320д изведба, да се стокми до 200кс. Исто би требало да е под 10.000 евра. Дефинитивно мој избор ако имаш пари да си направиш кола како за себе. :) Одржување не е нешто скапо, потрошња никад нема да стигне 10л, иде ко метак, влече кај што треба... Изгледа у биџгу мадер...



« Последно менување: 08 Октомври 2011, 11:48:38 am velestrumf »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Мотор 2.0 Тurbo ремапиран до кај 25о коњи во Opel Corsa со 5 врати  :)

Стајлинг фабрика, само некое бандавче и извувче и назад ознака 1.0 и смајли до него.
Сите да мислат 1.0, а да не можат да те престигнат :D

Потрошувачка околу 10л/100км со оглед дека Корсата е полесна од Калибрата.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Мислам дека е доволно



Ohohoo..Korsava ima seriozni traction problemi na start.
Licno ne sum ljubitel na varijanta LET motor vo FWD Korsa ili Tigra...osven vo slucai koga toa e profesionalno izvedeno...a takvite slucai se retki.

Eve kako se trgnuva od mesto koga grabaat site 4 trkala..duri i so 100 KS poveke.

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
+1 Стратро и јас истото го реков,корсата неможе убав стартд да направи од место со Лет
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29607
    • CARclub.mk
@Stratro, секоја почит за Muscle Cars, и нивниот капацитет за вадење смешно-високи бројки на коњски сили, али као што рече Велештрумф, 4.6 литарски V8 со Supercharger е стварно мнооооогу далеку од погоден за нормална експлоатација, прво во Европа, а па за наша Македонија, да не праиме муабет.

Пак - секоја почит за Мустангот, ама биди малку од малку реален.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Абе не троши толку мустангот ко што го праите. :) Пола од нашиве поголеми коли трошат толку, што се со бензинци. Не е над 14-15 литри во град (скопје). :)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Fiat Coupe 20v Turbo за мене ако може, 20в е посложен за тјунирање, ама за она „тјунирање и нормална експлоатација“, значи ремап+ауспух+усис+спуштање+спојлери.
За ефтини пари и ауто и добра играчка за тјунирање :)

http://www.fcperformance.co.uk/fiat-coupe-20v-turbo.php

И ја би исто но со Aurelio Lampredi 16 вентилскиот мотор со Stage 3.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29607
    • CARclub.mk
Таа бројка ми е скоро невозможна за верување. Еве, и нека е таа бројката за стандардниот 4.6 V8 - а што е кога ќе се навие на 500+ коњски сили?

Колку за споредба, Leon Cupra R (2.0Т, 265 коњски сили) во град со нормално возење не покажа подоле од 15 литри на 100.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Таа бројка ми е скоро невозможна за верување. Еве, и нека е таа бројката за стандардниот 4.6 V8 - а што е кога ќе се навие на 500+ коњски сили?

Колку за споредба, Leon Cupra R (2.0Т, 265 коњски сили) во град со нормално возење не покажа подоле од 15 литри на 100.

4.6 liter V8 Mustang GT od 315 KS  n/a trosi ramno 15 litri/100 km isklucivo skopska voznja.
Potvrdeno na bord kaj Alen.
Ako ne veruvate,sleden pat ke slikam.


Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Fiat Coupe 20v Turbo за мене ако може, 20в е посложен за тјунирање, ама за она „тјунирање и нормална експлоатација“, значи ремап+ауспух+усис+спуштање+спојлери.
За ефтини пари и ауто и добра играчка за тјунирање :)

http://www.fcperformance.co.uk/fiat-coupe-20v-turbo.php

И ја би исто но со Aurelio Lampredi 16 вентилскиот мотор со Stage 3.

Може и Ламперди машина, оваа 5-цил. иницијално има повеќе коњски сили и рафиннираност, па за нормални тјунинг ентузијасти има (за нијанса) повеќе потенцијал за снага. А ако си озбилен во намерите да исцедиш што повеќе снага, ламперди 2л е добар кандидат :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
@Stratro, секоја почит за Muscle Cars, и нивниот капацитет за вадење смешно-високи бројки на коњски сили, али као што рече Велештрумф, 4.6 литарски V8 со Supercharger е стварно мнооооогу далеку од погоден за нормална експлоатација, прво во Европа, а па за наша Македонија, да не праиме муабет.

Пак - секоја почит за Мустангот, ама биди малку од малку реален.


Vo toj slucaj, bilo koj turbo dizel 4 cilindras okolu 150 KS e dobredojdena varijanta.
Ili turbo benzinec so low rpm torque i slicna snaga.
300 do 400 eur + chip/remap = 40 do 50 KS plus.

Poveke od dovolno za sekojdnevna eksploatacija so pristojna potrosuvacka.

Отсутен Lazarus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 534
  • drive it like you stole it!
Vo toj slucaj, bilo koj turbo dizel 4 cilindras okolu 150 KS e dobredojdena varijanta.
Ili turbo benzinec so low rpm torque i slicna snaga.
300 do 400 eur + chip/remap = 40 do 50 KS plus.

Poveke od dovolno za sekojdnevna eksploatacija so pristojna potrosuvacka.
Затоа и одбрав оција како голф 6 ТСИ со ремап. Hatchback, 5 врати, пристоен гепек.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7372
Vo toj slucaj, bilo koj turbo dizel 4 cilindras okolu 150 KS e dobredojdena varijanta.
Ili turbo benzinec so low rpm torque i slicna snaga.
300 do 400 eur + chip/remap = 40 do 50 KS plus.

Poveke od dovolno za sekojdnevna eksploatacija so pristojna potrosuvacka.

+1 :) Може некој си 2.0тди со ~150кс + ремап... = ~180/ или пак како на 2фаст4ју голфчето,1.4 ~220кс со ремап :) Милина!

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17452
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Ја мислам дека на форумов веќе ја има колата совршена за ваков зафат.
Поздрав до NUME.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Најпогоден мотор и автомобил за тјунинг за нормал
« Одговори #43 на: 09 Октомври 2011, 11:03:31 am »
Vo toj slucaj, bilo koj turbo dizel 4 cilindras okolu 150 KS e dobredojdena varijanta.
Ili turbo benzinec so low rpm torque i slicna snaga.
300 do 400 eur + chip/remap = 40 do 50 KS plus.

Poveke od dovolno za sekojdnevna eksploatacija so pristojna potrosuvacka.

+1 :) Може некој си 2.0тди со ~150кс + ремап... = ~180/ или пак како на 2фаст4ју голфчето,1.4 ~220кс со ремап :) Милина!
Pod tjuning samo remap!? Nikako, treba da se stokmi taa kola. Od 2.0 tdi logicno e da celis kon 250ks a do kaj ke stignes, do tamu. 170e standard, on 180go vika tjuning...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29607
    • CARclub.mk
За од TDI да се извадат повеќе од ~35-40 кс повеќе од стандард, потребни се сериозни и скапи измени во моторот.

Да правиме муабет за реален, афордабл тјунинг, а тоа е ремап. За понатаму, потребна е промена на инјектори, можеби пумпа за гориво, интеркулер, турбина, потисна плоча / ламела / замаец, итн итн итн..

Не е баш така едноставно, а сето тоа кошта, и тоа мнооооогу.