Автор Тема: Долго и средно светло кај Фиат Брава 1.9ТД не ми работи!?  (Прочитано 6320 пати)

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2639
pa da de znaci na raketot se si raboti normalno osven so ne se vklucuva dolgoto svetlo, isto i jas go imav toj problem, se bese ok so rackite osven sto ne se palese dolgoto svetlo koga ke go napravev toa na rackite. sepak problemot bese vo niv.

Отсутен Petrus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 50
  • Стара кола и млада жена бараат многу работа!
pa da de znaci na raketot se si raboti normalno osven so ne se vklucuva dolgoto svetlo, isto i jas go imav toj problem, se bese ok so rackite osven sto ne se palese dolgoto svetlo koga ke go napravev toa na rackite. sepak problemot bese vo niv.
Ne raboti vo normalna polozba srednoto svetlo ni blendiranjeto. Koga ce ja stisnam rackata na napred za dolgo svetlo ne raboti ni dolgoto (se razbira ni levoto ni desnoto). A j pa vidi sega u sto e problem?!
brm, brm, ;) dali ti rabotese pozicionoto koga ne rabotese dolgoto?
« Последно менување: 16 Јуни 2015, 13:17:00 pm Petrus »
Мала кола бара помалку фрлање пари во бунар!

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2639
Да, позоционото работеше, и средното светло работеше, само долгото не работеше, другото се си функционираше како што треба! (жмигавци, бришачи и се што се контролира преку ракетот) и проблемот сепак испадна во ракетот.

п.с. се извинувам за дуплиот пост, така е кога пишувам од дигитронот. ако некако може да се ибрише едниот пост би било добро.

Отсутен Petrus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 50
  • Стара кола и млада жена бараат многу работа!
Да, позоционото работеше, и средното светло работеше, само долгото не работеше, другото се си функционираше како што треба! и проблемот сепак испадна во ракетот.
kaj mene u slucajov ne raboti ni sredno ni dolgo?!
Rabotat pozicionite i fala mu na boga i svetlata za magla, so niv koga se isklucija srednite odvaj se vrativ nocta doma.
Ako gi nemav tie za magla imase da veslam samo pod prva,....
« Последно менување: 16 Јуни 2015, 13:25:53 pm Petrus »
Мала кола бара помалку фрлање пари во бунар!

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2639
Добро де, не работи ни средно ни долго, нема врска, сакам да кажам не ја исклучувај можноста проблемот да е во ракетот. Не мора да значи дека е тоа, ама можно е.
Како шо кажа претходно onak, однеси ја на електричар нека провери се како што треба, и ќе знаеш. :)
хехе сега нема возење ноќно време, а како шо читам по форумот и денско време не смееш да возеш со позициони !?
ќе залепаш еден фенер сега од пред и готово  ;D  ;D ;D :P
« Последно менување: 16 Јуни 2015, 13:31:32 pm brm brm »

Отсутен Petrus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 50
  • Стара кола и млада жена бараат многу работа!
Добро де, не работи ни средно ни долго, нема врска, сакам да кажам не ја исклучувај можноста проблемот да е во ракетот. Не мора да значи дека е тоа, ама можно е.
Како шо кажа претходно onak, однеси ја на електричар нека провери се како што треба, и ќе знаеш. :)
хехе сега нема возење ноќно време, а како шо читам по форумот и денско време не смееш да возеш со позициони !?
ќе залепаш еден фенер сега од пред и готово  ;D  ;D ;D :P


 :'( :'( :'(
Мала кола бара помалку фрлање пари во бунар!

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Се гледа од излагањето на некои форумаши дека имаат некое искуство, а и теоретски дека се подковани,...
Од кај зклучив дека е некаков РЕЛЕЈ? Секоја кола која има халогенки мора да има вграден релеј мислам без исклучок!! (ако грешам исправетеме!). Без релеј, пробајте да вклучувате халогенка/и па одма се ќе ви биде се појасно,...односно халогенката/ките при мало искрење одма оди/ат во вечни ловишта,...ако не верувате, пробајте па ќе видите!!
Како што напоменав во горниот текст, кај мене не се вклучуваат двете светла (лево и десно-долго и средно), иако халогенките се исправни.
Инаку во Фиатот нема како кај Опел корса и други коли копче за вклучување, туку светлата се вклучуваат директно преку levata рачка сместена во ракетата со вртење во правец на стрекката на часовникот. Најпрво се вклучуваат позиционите светла (кај мене при првото вртење се палат-позиционите), а по второто вртење се палат средните (лево и десно), но во случајов заради проблем во инсталацијата не се палат?!  >:(:'( Тоа значи дека со рачката е се ОК!!  Со стискање на рачката горе долу ги палам левиот и десниот жмигавец/ци! Ова значи дека имам проблем само со долгите и средни (кратки) светла, бидејќи со вртење на рачката во втора положба, не се палат иако се исправни халогенките.
Кај е проблемот сега засега незнам, затоа барам помош од познавачи на оваа проблематика (искуствена или била каква,...),
Благодарам за секаква помош и соработка,...

еве јас ти гарантирам дека 90% “рачката“ ти е отидена. оставам малку шанса и за кабел доводен на контактите (чешелот) да има изгубено... има шанси и тоа...

инаку да те едуцирам... неможе РЕЛЕ да пали и долги и средни... туку мора да се РЕЛИЊА (значи множина, повеке се) затоа и ти велам дека реле не ти е. неможе ни осигурачи да се, затоа што се повеќе, не е ден.

рачката... дел од ракетата... на ротација кога ја вртиш, за позиција, тоа е еден прекидач. на следниот полукруг (четврт круг) е ВТОР прекидач (тој што нај често страда бидејки е и нај експлоатиран). лево-десно кога ја мрдаш за жмигавците, тоа е трет и четврт прекидач. нагоре-надоле  за кратко-долго изборот се петти и шести прекидач. и доколку имаш бленда (или свирка) во правец на стискање кон воланор, во чело на рачката тоа ти е седми прекидач. значи, сите овие прекидачи се мали платинки, кои се НЕЗАВИСНИ една од друга. сите правци на тие платинки имаат и соодветен затегач како отпор, за да стојат во место. и било кој еден од нив може да се расипе и само тој да не функционира, а останатите да си работат притоа рачката ке си мрда како и претходно... мали се шансите да се расипе прекидач и рачката да се укочи... едноставно еден на милион расипани се случува тоа...

јас ти дадов совет. ти посочив каде е проблемот и што да бараш... а одтука па натака, ти како сакаш прави. твој избор. да е кај мене колата, знам што ке направам за да истестирам што е и како е, ама на форум не би го пишувал, затоа што прво немам точна слика за да опишам, бидејки има многу жици и разни бои, а само така можам да кажам која жица е за што. второ, и да успеам да објаснам, еден грешен потег и инсталацијата се пали, кола може да изгори, нејкам да носам никого на совест, па макр и штетата да биде 100 денари. затоа и те упатив на елкетричар.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10281
moze da e osigurac, ako se gasat ednite koga se plalat drugite, vo sprotivno mali se sansite.  ja tipuva na rackata eventualno masa, ako e zaednicka. Moze da probas zicite da gi spois direktno, ako sveti, rackata e. Ako ne znaes koj zici ne cepkaj...

Отсутен Petrus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 50
  • Стара кола и млада жена бараат многу работа!
Се гледа од излагањето на некои форумаши дека имаат некое искуство, а и теоретски дека се подковани,...
Од кај зклучив дека е некаков РЕЛЕЈ? Секоја кола која има халогенки мора да има вграден релеј мислам без исклучок!! (ако грешам исправетеме!). Без релеј, пробајте да вклучувате халогенка/и па одма се ќе ви биде се појасно,...односно халогенката/ките при мало искрење одма оди/ат во вечни ловишта,...ако не верувате, пробајте па ќе видите!!
Како што напоменав во горниот текст, кај мене не се вклучуваат двете светла (лево и десно-долго и средно), иако халогенките се исправни.
Инаку во Фиатот нема како кај Опел корса и други коли копче за вклучување, туку светлата се вклучуваат директно преку levata рачка сместена во ракетата со вртење во правец на стрекката на часовникот. Најпрво се вклучуваат позиционите светла (кај мене при првото вртење се палат-позиционите), а по второто вртење се палат средните (лево и десно), но во случајов заради проблем во инсталацијата не се палат?!  >:(:'( Тоа значи дека со рачката е се ОК!!  Со стискање на рачката горе долу ги палам левиот и десниот жмигавец/ци! Ова значи дека имам проблем само со долгите и средни (кратки) светла, бидејќи со вртење на рачката во втора положба, не се палат иако се исправни халогенките.
Кај е проблемот сега засега незнам, затоа барам помош од познавачи на оваа проблематика (искуствена или била каква,...),
Благодарам за секаква помош и соработка,...

еве јас ти гарантирам дека 90% “рачката“ ти е отидена. оставам малку шанса и за кабел доводен на контактите (чешелот) да има изгубено... има шанси и тоа...

инаку да те едуцирам... неможе РЕЛЕ да пали и долги и средни... туку мора да се РЕЛИЊА (значи множина, повеке се) затоа и ти велам дека реле не ти е. неможе ни осигурачи да се, затоа што се повеќе, не е ден.

рачката... дел од ракетата... на ротација кога ја вртиш, за позиција, тоа е еден прекидач. на следниот полукруг (четврт круг) е ВТОР прекидач (тој што нај често страда бидејки е и нај експлоатиран). лево-десно кога ја мрдаш за жмигавците, тоа е трет и четврт прекидач. нагоре-надоле  за кратко-долго изборот се петти и шести прекидач. и доколку имаш бленда (или свирка) во правец на стискање кон воланор, во чело на рачката тоа ти е седми прекидач. значи, сите овие прекидачи се мали платинки, кои се НЕЗАВИСНИ една од друга. сите правци на тие платинки имаат и соодветен затегач како отпор, за да стојат во место. и било кој еден од нив може да се расипе и само тој да не функционира, а останатите да си работат притоа рачката ке си мрда како и претходно... мали се шансите да се расипе прекидач и рачката да се укочи... едноставно еден на милион расипани се случува тоа...

јас ти дадов совет. ти посочив каде е проблемот и што да бараш... а одтука па натака, ти како сакаш прави. твој избор. да е кај мене колата, знам што ке направам за да истестирам што е и како е, ама на форум не би го пишувал, затоа што прво немам точна слика за да опишам, бидејки има многу жици и разни бои, а само така можам да кажам која жица е за што. второ, и да успеам да објаснам, еден грешен потег и инсталацијата се пали, кола може да изгори, нејкам да носам никого на совест, па макр и штетата да биде 100 денари. затоа и те упатив на елкетричар.
Zdravo onak ili kako bese!
Со ова свое излагање се гледа дека имаш талент, искуство и разбирање!
Иначе привремено ја средив работата,..Вчера попладне после 18 часот се скинав од "буричкање" во инсталацијата-осигурачите рачката и каблите и ја напраив некако. Времето беше пекол и жива вода се напраив,..се скинав после тоа од туширање!! Да ти кажам проблемот не беше во рачката ниту у осигурачи, туку у каблите,....
Инаку ако се најдуеш у Скопје јави се на мојот И-меил да се договориме ако имаш време малку да ѕирнеш у каблите како да го решам проблемот за стално!
Ајде поздрав па да се чуеме, и видиме,...
П.С.
Инаку се сетив за кој стручњак се работи,...поточно, вљубеникот во VOLVO!
« Последно менување: 17 Јуни 2015, 12:22:32 pm Petrus »
Мала кола бара помалку фрлање пари во бунар!

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10281
I shto ispadna deka e shto naravi ?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Се истуширал ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10281

Отсутен Petrus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 50
  • Стара кола и млада жена бараат многу работа!
Здраво народе!
Како прво, на форумов треба да се пишува на Македонски литературен јазик, а исто така треба да се почитува правилото: пишување на Македонска Кирилица!
Како второ, ги обожувам дијалектите наши убави, затоа, ако ме прашате мене, пишувајте и на дијалекти, бидејќи уживам во говорењето и пишувањето на македонски дијалекти.
Ако јас се прашувам, моја препорака е, ако сакаш нешто да направиш и ако имаш некаков талент треба да го испотиш га,...за да успееш!! (така велеше дедоми) ;) Да знаете дека дедоми многу бил во право!!
Ајде поздрав и уживајте на овој убав форум!! ;)
« Последно менување: 18 Јуни 2015, 12:58:51 pm Petrus »
Мала кола бара помалку фрлање пари во бунар!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Прво, никој не рекол дека треба да се говори на литературен јазик, пошо кај ќе ни биде крајот...

Второ, препорачлива е Кирилица, но не и задолжителна.

Дијалектите се само можност да научиш нешто повеќе.

У право бил дедо ти :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10281
и тој се истужирал ? :)