Автор Тема: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit  (Прочитано 141449 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #585 на: 19 Ноември 2019, 09:24:57 am »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #586 на: 27 Ноември 2019, 12:51:56 pm »

А таман као почнав да ги засакувам....

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29668
    • CARclub.mk
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #587 на: 27 Ноември 2019, 13:04:21 pm »
Не знам како некој може да има против 911 Speedster. Прекрасна кола е, можам само да се надевам дека еден ден ќе имам шанса да го возам.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #588 на: 27 Ноември 2019, 13:13:10 pm »
Изглеј...


Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29668
    • CARclub.mk
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #589 на: 27 Ноември 2019, 13:16:03 pm »
Многу ми е тешко да издржам да го гледам Даг 23 минути, макар и на тема Порше. Ај сублимирај ми набрзина. :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #590 на: 27 Ноември 2019, 13:16:34 pm »
За почеток...

Моронско решение за кров..полу мануален..полу автоматски.
Моронско решение за простор позади седишта...недостапен во реален свет. Дупка.
Моронско решение за седишта...мануелни во навидум спортска кола со инфотејнмент систем и кожа...priceless.
Моронско решение за рачки од врата - каиш од школски ранец додека колата има инфотејнмент систем и кожа...priceless.
Ставање налепница место метален беџ напред додека колата има инфотејнмент систем и кожа...priceless.
Проѕирно миленце во улога на wind deflector кое во упола поефтини коли е електронскo, стаклено и "retractable" на дугме...
Моронско решение за апарат за гасење пожар во кола која не ти дава пристап до мотор.

Доплата од 300 долари доплата за ова  да не е црно...


И секако...моронска цена.

300К?

Really?


« Последно менување: 27 Ноември 2019, 13:53:33 pm Stratro »

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29668
    • CARclub.mk
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #591 на: 27 Ноември 2019, 15:10:41 pm »
- 911 Speedster е замислен да се вози цело време со спуштен кров. Тоа до некаде ја оправдува комплицираноста на кровот.
- Конкретното возило е нарачано со лесни карбонски bucket seats. Тие се фиксни. Може да се нарачаат пообични спортски седишта (кои во реален свет се и попрактични и покомотни) кои се навалуваат нанапред и се добива пристап до тој „багажен простор“ таму.
- Повторно - мануелни bucket seats за да бидат лесни. Механизмите тежат.
- Инфотејнмент системот и климата се no cost option. Тие за влечење место кваки се финта само, ама мене ми се кул. :)

Како и да е, 911 Speedster не е за секојдневно возење. Не е замислен да биде кола за такво возење. Не е за на одмор, не е практичен, не е рационален.

Убавината кај 911 е дека има варијанти какви што ќе посакаш, и колку што ти е длабок џебот.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #592 на: 27 Ноември 2019, 15:24:44 pm »
Убавината кај Порше е што постои 718 GT4. Koe што нуди:
Цитат
Horizontally opposed engine, naturally aspirated, positioned centrally. 4.0-litre displacement. Six cylinders. 309kW (420PS). Sounds crazy. It is.
The completely redeveloped six-cylinder horizontally opposed engine has direct fuel injection (DFI), integrated dry-sump lubrication and adaptive cylinder control. In addition, a variable intake manifold with switchable resonance valves provides the engine with optimum ventilation. It sounds technical and a bit dry, but it’s really the exact opposite.
With the 4.0-litre displacement, the engine generates a mighty 309kW (420PS) – 35PS more than the previous model. The maximum engine speed? 8,000rpm. The maximum torque of 420Nm is from 5,000 to 6,800rpm. Meaning the new 718 Cayman GT4 sprints from 0 to 62mph in just 4.4 seconds. The maximum speed: above 188 mph.
A statement in itself: the sound of the new 718 Cayman GT4. Thanks to the new precise sports exhaust system with its two clearly separated black tailpipes left and right of the rear diffuser. For an even more powerful sports car sound at the press of a button.

И се нуди во кабриолет варијатна под името Spyder. Сето тоа за симбoлична третина од цената на Спидстер. Сличен мотор, слични перформанси...


Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #593 на: 27 Ноември 2019, 15:33:12 pm »
Speedster е лимитирана серија во под 2000 примероци, вредноста би требало да и расте со текот на време. GT4 е стандард спортска верзија од Cayman, има голема разлика меѓу тие две.

Ако некој сака брзо 911 кабрио за понормална цена има и такви опции.

Иначе забелешкиве на Даг се интересни за гледање, ама никако да ги сфатиш како сериозни маани на колата и дека истата е промашај.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #594 на: 27 Ноември 2019, 15:46:44 pm »
Tоа што  911 се нуди во трилион опции не го прави Спидстеров добар.

Непрактичен со причина и без компромиси е едно ( Ферари Ф40) , непрактичен со каиши за врати, а со електрични прозори, налепница место беџ, а со кожа и инфотејнмент, кабриолет со недоработен кров и комичен wind deflector , а со тркачки штраф на бандажи е сосема друго....итд.

Може грешам али мислам дека Спидстеров е и најспората "спортска" кола до 100 ка која се нуди моментално за таа цена.

Даг е иначе Порше фанбој.
Омилена кола му е Карера ГТ.

Тек да не беше.... ;D


Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #595 на: 09 Декември 2019, 12:39:36 pm »


Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #596 на: 12 Јануари 2020, 19:50:48 pm »


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43713
  • Il Moderatore
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #597 на: 22 Јануари 2020, 21:46:26 pm »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29668
    • CARclub.mk
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #598 на: 26 Јануари 2020, 19:13:11 pm »

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #599 на: 26 Јануари 2020, 21:26:00 pm »