Автор Тема: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit  (Прочитано 141564 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #405 на: 02 Ноември 2017, 14:24:49 pm »
Прееска го видов низ град... 997 Carrera, црно. Мерак над мераците. Баш оваа кола, само бандажите се офарбани црни.

Лепотанство. Нит ми треба Launch Control, нити ништо. Само убави седишта и менјуал.. Коа ќе му ги видам тоа широките кукови позади...


Ти неќеш лончови
Неќеш ни ревања
Уствари  сањаш за
Сингериии..ца...

Ти сакаш кукови
Убави седишта
А впрочем мислиш на
Сингериии..цаа....



(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)



Је, је ,јеа...

Ух, тотално!  (Само за ревањата не си у право, Косворт-тјунираниот мотор во Сингерите пее!)

Само што, финансиски е тотално out of reach. По неколку стотици илјади долари се.

Половна 997-ца, макар и со проблеми, ќе се средува, полека-полека. Евентуално Кајманче. Реално нешто.


(Јес да и за овие си праам само филмови, али ете, можда некад..)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #406 на: 02 Ноември 2017, 14:32:18 pm »
Во песната авторот мислел на она бесмислено рикање  кога си со лонч контрол.
И да...за Сингерицава..и ја би.
Тотално кул ауто.
Nothing to prove.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #407 на: 07 Ноември 2017, 12:01:38 pm »
Викендов на Крит го возев новиот Cayenne.

Останувам на ставот дека не сакам SUV, но ова е првиот SUV кој можеби јас би го возел.

Во кратки црти да објаснам - SUV за да може да биде теренец, обично е толку мек и љуљав па е неупотреблив на нормални патишта со нормални кривини, или пак за да биде управлив и спортски (за да го оправда оноа Sport во Sport Utility Vehicle) е камен тврд и генерално некомотен за возење. Case in point - BMW X6.

Е сега.. Секоја чест на инженерите на Porsche - успеале да го надминат ова, и да понудат best of both worlds. Тајната е во 48-волтниот електричен систем, што му овозможува на новиот Cayenne да има супер-хајт-тек систем за активни анти-рол-барови (имаме превод за ова на македонски?). Системот може да испорача до 1200 Nm кон секое тркало со цел да го оневозможи навалувањето во кривини. И колана стварно не се навалува во кривини.

Понатаму - системот за воздушна суспензија сега има три (малку помали) комори наместо две (поголеми). Ова значи дека им треба помалку време да се напумпаат/испумпаат, па со тоа многу побрзо реагира суспензијата на промени на подлогата. Кога е во Comfort, внатре е стварно комотно (дури и на 20-инчни тркала на „мојот“ Cayenne S). Одлично изолира нерамнини. Кога е во Sport/Sport+, целата кола е забележително поблиску до подлогата, поцврста и подинамична. Дополнително, системот дозволува доволно артикулација на тркалата и за посериозен off-road, дури и на спортски гуми.

Третиот дел е Rear Axle Steering системот. Истиот оној од Panamera и некои верзии на 911. Сите знаеме како функционира - но ефектот тука е стварно очигледен. Радиусот на вртење е значително намален, а тоа влијае и на handling-от. Всушност, чудовиштево (кога ќе го запне човек) не е како да се вози SUV од два тона - туку како да се вози хот хеч. Многу добро стокмен, многу добро подесен AWD хот хеч со rear bias.

Overall, импресивно. Сè уште не би го купил, секако, но мора да го почитувам. Браво.

--

Од друга страна, интересни работи на кои обрнуваат внимание - ако колата е со сончев кров кој се отвора, активниот заден спојлер (прв пат во SUV го вградува некој) дополнително се исправува за да ги елиминира вортексите кои ги ствара механизмот од отворениот кров. Also, спојлерот може да функционира и како air brake, и според мерењата на Porsche го намалува растојанието на кочење од ~200 км на саат за 2 метри. Можеби е незначително, а можеби и многу значително.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #408 на: 10 Ноември 2017, 16:14:03 pm »

GT3 RS звучи 1000000000 пати подобро :(


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #409 на: 14 Ноември 2017, 19:45:28 pm »




Па добро бе мичка му патерина...

Едит: 990 кила, 500 коња, 4-liter naturally aspirated flat six.
« Последно менување: 14 Ноември 2017, 19:53:55 pm zeroSignal »

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #410 на: 16 Ноември 2017, 08:45:43 am »

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #411 на: 16 Ноември 2017, 11:41:02 am »
duri i u render deluva mokjno..kako li kje izglea u zivo u pm..

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #412 на: 16 Ноември 2017, 12:20:20 pm »
Се надевам у живо нема да биде толку „играчка за 3 годишни деца“.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #413 на: 16 Ноември 2017, 15:05:51 pm »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #414 на: 01 Декември 2017, 18:45:49 pm »

Стоечки аплауз.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #415 на: 25 Декември 2017, 09:18:35 am »

Новата Carrera 4S со 3-литарски турбо-боксер се ремапира од 420 на 500 коња, глат.

Мерак.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #416 на: 26 Декември 2017, 07:35:10 am »


(фотка од Chris Harris)

Многу е јака новата Панамера. Многу. Многу-многу.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #417 на: 26 Декември 2017, 09:50:13 am »
Ноу, ит ис нот! Само е масивна.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #418 на: 26 Декември 2017, 10:07:38 am »
Кaко сплескан макан е. Cayman-от ми е најубаво порше. Вкусови јбг.


Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #419 на: 26 Декември 2017, 14:48:29 pm »
Мене редоследот ми е Панамера, Макан па Кајен од поршињата со многу врати.

Од вистинските поршиња сеедно ми е, трите ми се топ :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.