Автор Тема: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit  (Прочитано 139695 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #135 на: 31 Јануари 2016, 22:35:59 pm »
Кој рече нешто за турбото? Треба да има. Требаше да си го задржат шестакот и да додадат турбо.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #136 на: 31 Јануари 2016, 22:46:27 pm »
Нема никаква потреба од турбо.

Силата беше доволна, звукот беше одличен.

Со турбото се жртвува звукот за неважно мали подобрувања на економичноста и силата.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43646
  • Il Moderatore
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #137 на: 31 Јануари 2016, 22:56:45 pm »
Турбото ја зголемува ефикасноста на моторите. Денес баш читав некој натпис, во блиска иднина, се` повеќе ќе бидат застапени турбо моторите и се` поголема моќност ќе имаат од помали кубикажи.  Турбо ерата е во полн ек. Звукот ќе го добиеме со вуфери во издувните лонци.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34066
  • Таков е животот... јебига
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #138 на: 01 Февруари 2016, 00:07:40 am »
Порше се враќа на четирицилиндарците. Официјално.  Вистина е, не е лош сон!?

Порше си има четирицилиндраши уште од модел 356. Нема зошто да е лош сон, 6 цинидрашите ќе си останат. Четврока може ќе се закачи кај некоја плавуша што не разбира. Битно порше ќе вози. И ја би без проблем.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16710
  • Keep it 100
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #139 на: 01 Февруари 2016, 00:29:20 am »
Немаше потреба да намалуваат два клипа и да ставаат турбо. Како тргнале следниот модел само со два клипа ќе биде. Пеглица кабриолет турбо.

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #140 на: 01 Февруари 2016, 00:36:27 am »
Една од најголемите предности на Kајманот над 4C беше атмосферската зафатнина. Штета голема е ова за оваа кола, тој мотор го правеше пола од целото искуство. 

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #141 на: 01 Февруари 2016, 06:26:09 am »
Порше се враќа на четирицилиндарците. Официјално.  Вистина е, не е лош сон!?

Порше си има четирицилиндраши уште од модел 356. Нема зошто да е лош сон, 6 цинидрашите ќе си останат. Четврока може ќе се закачи кај некоја плавуша што не разбира. Битно порше ќе вози. И ја би без проблем.
356 беше фризирана буба од 48ма. На тоа ли ќе се враќаме?

Нема никаква потреба од турбо.

Силата беше доволна, звукот беше одличен.

Со турбото се жртвува звукот за неважно мали подобрувања на економичноста и силата.
Звукот значително ќе се намали, но нема да се изгуби, види 488. Tурбото дава значително подобрување на моќноста во сите режими на работа и овозможува да не се оди нагоре со кубикажа. Со турбо од истиот блок може да одат 2X во моќност следните 20 години, онака постепено ко шо си знаат. Атмосферецот е дојден до коска со перфромансите.


Една од најголемите предности на Kајманот над 4C беше атмосферската зафатнина. Штета голема е ова за оваа кола, тој мотор го правеше пола од целото искуство. 
Точно, Алфата колку и да убава, пак звучи ко косилица заради четвртакот. Шестакот е тој што ги дефинира класите.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43646
  • Il Moderatore
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #142 на: 01 Февруари 2016, 07:29:11 am »

Точно, Алфата колку и да убава, пак звучи ко косилица заради четвртакот. Шестакот е тој што ги дефинира класите.

Косилица косилица, ама си „дразни“ звукчето. Ќе ги чуеме од Порше боксерите како звучат, 4цил. боксерот стално имал посебно интересна нота.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #143 на: 06 Февруари 2016, 17:40:25 pm »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29596
    • CARclub.mk
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #144 на: 07 Февруари 2016, 18:52:59 pm »













Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16710
  • Keep it 100
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #145 на: 08 Февруари 2016, 20:15:17 pm »


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29596
    • CARclub.mk
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #147 на: 08 Февруари 2016, 21:30:51 pm »
Некако.. Што знам, на лик највеќе ми се допаѓаат. Пред 993 се веќе стварно стари, после 993 се малку пуваџиски.

Мада не дека би одбил било кое.

Едит: Над све е некое Singer 911. Ама тие се многу, многу, безобразно многу пари. 993 доживува некоја ренесанса последниве неколку години.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #148 на: 12 Февруари 2016, 10:48:48 am »

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16710
  • Keep it 100
Одг: Porsche - Timeless Design & Ultimate Driving Spirit
« Одговори #149 на: 14 Февруари 2016, 12:25:06 pm »