Конечно си начекав и ја убав примерок од хондиве, не малтретиран за ја да можам да го малтретирам.
1.4is моторче со моќни 90 кс
Клима, електрика, абс, срс фул опрема
132 000 поминато
Колку што се разбирам ја и уште 2-3 мајстори, фабрика е количево. Сите завртки и глупости на него си се фабричките што значи не е удрено никаде а и таа си е километражата, барем за хонди не можат да ме прелажат
еве ја инспирацијата и желбата неостварена
Е сеа треба да се средат:
Длапка во предно крило,
гребаници насекаде (полирање асално мислам ќе ги среди повеќето),
стакло на левиот ретровизор зашто скрешно беше малце, ама ја мозаик го направив па после лепев делчињата колку да имам нешто додека да ми стигне од грчка,
полирање фарови ,веќе договорено кај те-ен само треба да отидам. Пробав сам со полир паста и бајаги се средија, ама пак пожолтеа бидејќи немав восок никаков, а те-ен гарантира неколку годишна заштита од пожолтување така да вредат тие 1000 ден мислам.
еве ги ја кога ги средував
Тоа се тие нормалните средувања.
Направени сервиси за да си биде мирна глава…
два сета речиси нови гумичиња зимски/летни…
Купени патосници од Атомем по мерка направени и ја освежија внатрешноста ненормално па ако сакаат и година дена нека траат си вредат за парите.
Досега првата моја модификација во животот на некоја кола.....
Wait for it…..
Ги префарбав раткапните
Пред и потоа
еве ја како ја личеа пред да ги префарбам, а посебно кога ќе заврнеше кога ќе се натопеа....
Втора модификација е лепење изолација насекаде, досега среден само гепекот 80% али полека полека идам. Кога неам што да правам на работа си лепам ваму таму
И си земав ОЕМ потпирач за рака од вти претпоставувам по штофот на него, беше малце прљав али го средив.
вака изгледаше средишниот дел предходно, штуро
Ненормалните To-Do листата изгледа вака
- Најлесните: De-badge на задниот дел
Фарбање на пластиката под задната таблица во боја на кола
Монтирање предна таблица директ на браник без тоа пластиките
Фарбанје на кбаките во боја
Фарбање на ретровизорите (само телото) во боја
Ставање клима фолии кај аце (договорено веќе)
Спуштање Eibach Pro-kit или eibach/h&r комбинација ради боцата, ке видам кај нино како ќе се покаже
Бандафчина ако најдеме од хонда џез фабрички, па оригиналните вти, или azev како на игор, само фарбани темно сиво
Средување ова трулово на полумесеците
http://i.imgur.com/3oJsfRW.jpghttp://i.imgur.com/cgHcUeG.jpgМонтирање централно со неколку модификации на електрониката
Далекорочни планови:
Изолирање и внатре подот и кровот, дополнителни укрутувања на шасијата, прво наоѓање половни задни комплетни дискови од вти за свап, па апгрејдување на поголеми кочници
едно време ја возев и вака, додека да ги средам раткапните некој месец
и на семафор ме пречека еднаш близначка нејзина, се збунив малце кога се паркираше до мене
со постарата сестра, службената
битно среќа ќе има колава :/ среќа додека чекав ред на четките, па бев спремен со крпи
Околу колата, топ си е вожња малце лабава за мој вкус (затоа Eibach) но доста прецизна, одлична по дупки, али изолација мислам имам нула во колава. Се слушам од надвор, позади во гепекот ме пречекаа само 3 парчиња од 20х30цм изолација фабричка.
Убава мека пластика на секаде, дури и не ни ми личи на пластика исто како старата моја зелената/службената
и севкупно многу исто чувство како претходната... али седиштата за ништо не ги бива, ни удобни ни па имаат некоја спортска потпора. Во кривини место на колата да и шета газот, мене ми шета по седиштето
Но, моторот нема благе везе со старата, 1.5 lsi е старата со 90кс и за да осетиш брзина требаше да го вртиш на многу високи обртаи, како да имаше огромен турбо лаг колата,
Новава како некое турбо бензинче да возам на ниски обртаи се осеќам (во споредба со старата)
Али реално, точаче си е колата, плус во текот на животот на мојава и се заебал катализаторот и решение било да се извади и стави цефка обична, дополнето со изгорен заден лонец, еднакво на прдало
Затоа решив да и вградам NOS на колава за да осетам малце нешто
и осетив! џабе возење
а и како што ги гледам сите хонди низ градов како задолжително е плинчето
веројатно заради потрошувачката од околу 8 литри блага градска и 6-7 отворено.
Културно скриен во просторот за резервната, полначка кај тоа за гориво, и прекидачот скриен (и сум мн среќен што ми текна да го скријам вака) во тоа за парички чување.
и за крај, мојот мозаик
и денес брендирана после перење кај бушав