Мислам дека powerrail 5 ќе работи и на твојата, пошто исто еку, исти сензори лови (Само за фиати и алфи е, али братски мотори се со твојот)
Бонус, има ист таков модул и за твојата, само друг бренд (ќе најдам, ќе постирам).
Да:
- уштекуваш
- палиш кола
- возиш ококлу 100-200км (да поднаучи колата што е снага)
- возиш со тро поќе сила (денес баш праевме спореба Giulietta QV vs 159 TBi + Novitec, чисто дравјабилити, и е многу споредливо, да кажам пристрасно и поарно)
- по желба/потреба го отшекуваш (го отшеткав во Дојран да дијагностицирам потенц. проблем, ама не беше до него), дури има и „бланкрица“ да го отшекаш новитеков, без да откачуваш кабли од сензори.
- Да, еку се враќа без мака во фактори сетингс.
Сега за сега, не сум наишол на негативни последици. Секако, поголемиот буст, значи и поголем стрес на сите делови од турбо надаље, али со оглед дека се релативно квалитетни дивајси, немаш проблем со релијабилити и на подолги стази.
Јас ја возев колата без Новитек-от едно 2 недели, и едвај чекав да го метнем назад у мотор
Сеа пораат
Уште еднаш: Твојата кола, има иста турбина и исти могучности за тјунинг како и појаката верзија со 165 кс. Така да, гледаш добри, стабилни, асални 190-тина 200кс со ремап. Размисли за тој пат!