Има, на места кај што си навикнат така да поминеш (уште се учиме со колава што сакам и што она може). Сепак, симнеш од втора у прва, и/или стиснеш малце гас со притиснат куплунг, турбто да се разбуди и надминат проблем. Ако тоа се појавува со 1.8 турбо бензинец, може да замислам колку е поизразено со 1.0 екобуст во мондео, или во Астра 1.4 турбо (која имав прилика два дена рент-а-кар да ја возам и прво мислев дека е обичен атмо 1.4 со 100кс)
Simo, греота е да се жалиш за бустот
Full boost: 1.3bar@
2000 rpm
Constant pressure:1bar
Pressure at revlimit:0.7bar
Revlimit: 6500 rpm
Споредено со кај мене моментално (иако е фул од 3100, колата сосема културно си влече и на 2500)
Full boost: 1.5bar@
3100 rpm
Constant pressure:1.3bar
Pressure at revlimit:1.1bar
Revlimit: 6650 rpm