Автор Тема: VW GOLF 5 TSI  (Прочитано 51721 пати)

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: VW GOLF 5 TSI
« Одговори #90 на: 26 Октомври 2016, 18:50:38 pm »
Не да ќе смрди. Има да диза да издиза да избива од внатре. Кај другарче зајак кога умре да видите што беше. Не се стоеше околу колата во радиус од 500 метра  ;D

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: VW GOLF 5 TSI
« Одговори #91 на: 26 Октомври 2016, 19:24:53 pm »
Глушец ако е ќе смрди
Тoa веќе не е глушец, тoa е мртoв глушец.

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: VW GOLF 5 TSI
« Одговори #92 на: 26 Октомври 2016, 20:28:13 pm »
Ништо од животинско царство :)

Само што дојдов од гаража...Најдов нешто онлајн, како се вади вентилатор и отиднав да видам што се дешава...

Вадам тоа моторот позади фиоката и гледам пенкало во него.. Се упикало преку фиоката каде што има мала полица за документи, па преку мал отвор успеало да се пикне се до моторчето од вентилацијата..

Пенкалото беше здробено на неколку делови. А ја у меѓувреме си спремив околу 150 франака за ново моторче..
Сега се си работи ко што треба

П.С Ако некој има потреба да вади моторче, еве линк:

http://www.myturbodiesel.com/threads/if-you-have-a-noisy-hvac-blower-heres-a-fix.17973/

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг:
« Одговори #93 на: 26 Октомври 2016, 20:54:03 pm »
Си ја спасил дневницата :-)

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: VW GOLF 5 TSI
« Одговори #94 на: 27 Октомври 2016, 00:36:26 am »
Сеа имаш инвертер за зимава :D Не си поминал скапо добро е

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: VW GOLF 5 TSI
« Одговори #95 на: 27 Октомври 2016, 08:32:32 am »
Си ја спасил дневницата :-)

Таман работа за толку да се малтретираме :)

Сеа имаш инвертер за зимава :D Не си поминал скапо добро е

Вебасто се уградува за да ме топли преку зима?

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: VW GOLF 5 TSI
« Одговори #96 на: 02 Мај 2017, 23:16:29 pm »
Денеска направен сервис на голфот, променето уље и филтер..на 164 000км, извозени 16к км од последниот сервис пред 8 месеци.

Е сега, имам прашање за членовите што се разбираат:

Кога го купив голфот имаше лонг лајф уље 5w40. После тоа го сервисирав во официјален сервис се до сегашниов и они тураја Castrol Edge Pro long life 5w30.
Бидејќи се исфилмаја последниот пат со цените (добив фактура од 480 франака за свеќици, улје и филтер), решив да си го носам кај локалниов ми механичар.

Го остаив денеска и му кажав дека не сакам лонг лајф улје и сакам да го менувам на 10-15к км, бидејќи моментално возам пократки тури и сакам да го менувам почесто.

Ја зедов сега колата и гледам чоеков ми ставил улје со спецификација vw 502.00/505.00, но со градација од 10w40 (колку што разбирам ова е погусто). Пробарав на нет, ама не гледам некој големи оптимисти за оваа градација на овој мотор.

Дали мислите дека би му наштетило ова улје да го терам сега па да го сменам на 7-10к км? Очекував дека ќе стаи 5w40 или 5w30, ама ете..


Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW GOLF 5 TSI
« Одговори #97 на: 03 Мај 2017, 00:12:55 am »
10-40? A da si go smenis majstorceto?

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7833
  • Плинаш!!!
Одг: VW GOLF 5 TSI
« Одговори #98 на: 03 Мај 2017, 00:26:46 am »
А и уљето, бидејки не е за тој мотор.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: VW GOLF 5 TSI
« Одговори #99 на: 03 Мај 2017, 07:13:50 am »
Веднаш да си го смениш и мајсторот и уљето. Во официјален ако ништо друго ти ставале адекватно масло кое што ако правиш поголемка километража година слободно можеш на 30.000 да го менуваш или 2 години, што попрво дојде. Ако возиш многу кратки тури самиот борд ќе ти израчуна параметри дали маслото изгубило својства и порано ќе те извести за сервис. Тоа може да варира од 15.000 до 30.000. Ама тоа треба да се репрогамира во официјален сервис, таканеречен QI6 (варијабилен сервисен интервал), но ништо чудно и да си на таков сервисен интервал веќе.

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: VW GOLF 5 TSI
« Одговори #100 на: 03 Мај 2017, 07:46:04 am »
Веднаш да си го смениш и мајсторот и уљето. Во официјален ако ништо друго ти ставале адекватно масло кое што ако правиш поголемка километража година слободно можеш на 30.000 да го менуваш или 2 години, што попрво дојде. Ако возиш многу кратки тури самиот борд ќе ти израчуна параметри дали маслото изгубило својства и порано ќе те извести за сервис. Тоа може да варира од 15.000 до 30.000. Ама тоа треба да се репрогамира во официјален сервис, таканеречен QI6 (варијабилен сервисен интервал), но ништо чудно и да си на таков сервисен интервал веќе.

Така е..ми се појави мене на борд за сервисирање, отидов у официјален и ми рекоа дека сум дошол прерано и ми го ресетираа повторно бордот за да терам уште..
Како и да е, едноставно осечав по бука и бев сигурен дека треба да мењам улје.

Него, ова што е сега внатре ги подржува стандардите на VW 502.00/505.00 и како што можев да најдам, за фиксни интервали ова и се бара, а исто прочитав по нет дека и од официјален тураат 5w40/10w40 за фиксни интервали, или не е точно ова?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: VW GOLF 5 TSI
« Одговори #101 на: 03 Мај 2017, 08:37:29 am »
10w-40 се става на стари истрошени мотори. 5w-40 или 5w-30 треба на тој мотор. Слободно ставај 'лонглајф' и менувај го на колку сакаш (10-30)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: VW GOLF 5 TSI
« Одговори #102 на: 03 Мај 2017, 09:35:31 am »
Ако си сигурен дека тоа 10-40 е со 502/505 стандарди треба да е ОК, барем сега летен период не треба да има компликации. Кога ќе залади октомври месец смени го повторно со 5-30 кастрол лонглајф и шибај. И да, за фиксни интеврали што се уствари 502/505 стандарди идат 99% со 5-40 и промена максимум до 15.000 или 1 годишно.

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: VW GOLF 5 TSI
« Одговори #103 на: 03 Мај 2017, 11:34:51 am »
Ако си сигурен дека тоа 10-40 е со 502/505 стандарди треба да е ОК, барем сега летен период не треба да има компликации. Кога ќе залади октомври месец смени го повторно со 5-30 кастрол лонглајф и шибај. И да, за фиксни интеврали што се уствари 502/505 стандарди идат 99% со 5-40 и промена максимум до 15.000 или 1 годишно.

Пред малку отиднав пак кај мајсторот и ми покажа пак спецификација и пишува на амбалажата дека е за VW 502.00/505.00..
Кажа дека 10-40 или 5-40 одат без проблем во овој мотор за фиксен интервал и дека до сега немал проблем со ТСИ мотори...

Како и да е, секако до септември ќе направам 10к км и после ќе се вратам на Кастрол лонг лајф.

Од вчера до денеска извозени се околу 120км и единствено што приметив е дека сабајле на прво палење доста помирно работеше

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: VW GOLF 5 TSI
« Одговори #104 на: 26 Август 2017, 17:01:19 pm »
Мал апдејт, не толку голем во надградби, повеќе у километража.

Бев на одмор со голфот од 20ти јули до 11ти август во Македонија. Удрив мушка тура од 1700 км од Швајцарија до Македонија, па после до Грчка на одмор, нешто низ Македонија и пак назад до Швајцарија.
Биланс: извозени 6000км у три недели. Моментална километража е 174к км. Да чукнам у дрво сега за сега се е во ред, нема потрошња на уље никаква од сервис до сервис, само бензин и вози..

Прво, пред да тргнам за МК, не ме држеше место да го возам со 10-40 уље, па си нарачав по нет комплет со филтер, пак напраив сервис со лонг лајф уље за да си возам раат:



Сменето и сега сум раат наредни 15-30к км. Исто извршив и проверки кај нас у врска со подвозје, кочници и се е у тип топ состојба..
За жал, имав мала незгода за назад низ Србија каде ми пукна предното стакло од камен. За среќа не се прошири до дома па одма го пријавив у осигурање и го санираа у брзо време..



По пат цело време го возев со просек од 140-160 и морам да кажам дека ТСИ-во се покажува доста солидно. Си нема мука, тивок е и доста рафиниран. Потрошња не пазев но ко што видов после цел пат дека се движи околу 7 литра.

Пост без слики не бидува:

Ова кога тргнав, ке ме убиеше времево дур не излегов од Швајцарија:



Нешто низ Италија:





Домашна:





Ова е више за назад. Исто овде се гледа што штета каменот ми напраи ( горен лев дел )





До следно пишување...