Автор Тема: CARclub Тест: Citroën C4 Cactus 1.6 BlueHDI Leisure  (Прочитано 15294 пати)

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Citroën C4 Cactus 1.6 BlueHDI Leisure
« Одговори #30 на: 26 Април 2015, 12:18:26 pm »
Dacia купи ја и плачи ја  :D . Ја купуваш еднаш, ја возиш цел живот. Ама не од кеиф, туку затоа што никогаш нема да ја продадеш. Иначе од првиот Логан па наваму Дачиите се топ, кавалитет на изработка, а посебно масивно, јако и удобно подвозје. Ама нашиот пазар е тоа што е.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: CARclub Тест: Citroën C4 Cactus 1.6 BlueHDI Leisure
« Одговори #31 на: 26 Април 2015, 13:50:00 pm »
Добри се дачиите, логани гледам со по 300/400.000км гајле немаат.. ама колку сака да е квалитетна и убава, дачија е...


Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: CARclub Тест: Citroën C4 Cactus 1.6 BlueHDI Leisure
« Одговори #32 на: 26 Април 2015, 14:08:00 pm »
А да го даевте Кактусов на onak да видевме колку ќе истера без вода?


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Citroën C4 Cactus 1.6 BlueHDI Leisure
« Одговори #33 на: 26 Април 2015, 22:21:50 pm »
Dacia купи ја и плачи ја  :D . Ја купуваш еднаш, ја возиш цел живот. Ама не од кеиф, туку затоа што никогаш нема да ја продадеш. Иначе од првиот Логан па наваму Дачиите се топ, кавалитет на изработка, а посебно масивно, јако и удобно подвозје. Ама нашиот пазар е тоа што е.

Си ебало мајката квалитет. Затоа дачиите се предмет на исмевање секаде во европа. Дачија ти е современа лада и тавриа во поглед на квалитет на изработка.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Citroën C4 Cactus 1.6 BlueHDI Leisure
« Одговори #34 на: 26 Април 2015, 23:29:28 pm »
Vidi vaka Mile, Dacia momentalno sprema onaa Dacia od vremeto e premnogu napred.
A deka Dacia momentalno e nesto posebno vo pogled na kvalitetna I finish izrabotka ne e.Taa ednostavno e old generation Renault koj se prodava kako novo (isto kako Skoda, Seat) samo so nema seuste tolku prozvano ime da se prodava za poveke pari.
Jas mislamndeka za parite e ok osven podsvesta na samiot brend I mislam deka e dosta da se spomnuvq vo temata poso so Kaktusov  nemaat dopirna tocka.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: CARclub Тест: Citroën C4 Cactus 1.6 BlueHDI Leisure
« Одговори #35 на: 28 Април 2015, 13:04:50 pm »
Шпанциве го тестираат Ербамп  ;D ;D
Not a valid youtube URL

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Citroën C4 Cactus 1.6 BlueHDI Leisure
« Одговори #36 на: 04 Јануари 2017, 20:43:00 pm »



Многу интересна работа кај колава е што е тешка само:
Curb weight   965 kg

Има меѓуоскино растојание 2цм поголемо од Голф 6:
Wheelbase   2,595 mm

Има гепек 10 литри поголем од голф 6:
Boot space (seats up) – 358 litres

Има коефициент на отпор сличен со Голф 6:
Drag coefficient, 0.32.

Како и многу сличен фромтален дел со Голф 6:
Frontal area, 2.16 m².

Има страшно добра потрошувачка на тестот на карклуб:
Потрошувачка: 5.4 литри на 100 км (измерена, градска)

Исто и на Онест Џон:
1.6 BlueHDi 100   64.1 mpg

Има огромни седишта кои се многу меки и без поддршка, што окуражува исклучиво лежерно возење.

Има многу интересен автоматски менувач кој всушност намалува потрошувачка. И декларирана и измерена:
Менувач                    Декларирана    Измерена
1.6 BlueHDi 100           78.5 mpg   64.1 mpg
1.6 BlueHDi 100 ETG6   83.1 mpg   67.1 mpg

За аутоматикот се доплаќа само 500 евра!

Важи за една од најкомфорните коли кои се моментално на пазарот:
https://www.carwow.co.uk/best/the-most-and-least-comfortable-cars-you-can-buy#citroen-c4-cactus

Има многу кул дизајниран екстериер, а и ентериер кој добро издржа годиниве. А со оглед на тоа што е поддржан од претстојниве C4 пикасо и C3 ќе е актуелен уште многу долго.

Има пластики наоколу за да се избегне фарбање на врати од мавање, и крила исто така.

Каталошки држи добра цена од 17.000 за целосно опремен, дизел аутоматик.




Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Citroën C4 Cactus 1.6 BlueHDI Leisure
« Одговори #37 на: 04 Јануари 2017, 22:36:07 pm »
Одлилно возило, го бенсисав уште од самото појавување.
Во црно/црна варијанта ми е омилено. Би паркирал едно пред гаража за натака/навака, со дизел аутоматик :) нека се упристои цената на старо, пошто е цитрољен, и све ќе биде таман :)




Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Citroën C4 Cactus 1.6 BlueHDI Leisure
« Одговори #38 на: 07 Јануари 2017, 02:16:59 am »
Други занимливости, Кактус е 13то најефикасно возило на спиритмонитор:


Ако за споредба ги земеме конкурентите на кактус, може да увидиме дека:
1. Cactus   965 kg
2. Juke 1,321kg
3.  ASX 1,540 kg

грубо кактусот е полесен за повеќе од 200кг од просечниот дизелски конкурент. Ако не и повеќе во некои комбинации.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Citroën C4 Cactus 1.6 BlueHDI Leisure
« Одговори #39 на: 07 Јануари 2017, 02:24:06 am »
Интересни начини на симнување на тежината има Кактусот, од пластиките кои заменуваат голем дел од металот на вратите, до отварање на задните прозори „на кипање“ за да нема тежок електромотор и механизам за отварање на конвенционален начин.
Нема делива задна клупа за да се заштеди на механизми за преклоп, стаклениот кров е 11 килограми полесен од еквивалентниот метален (ова ми се свиѓа).

Како и да е, многу време е вложено во смислување на колава, и неизмерно ми се допаѓа. Би сакал да постоеше 4х4 верзија за кога ќе стане достапна за мене за 4-5-6 години, да си купам и да си ја чувам долго време.

Отсутен Hardboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 172
Одг: CARclub Тест: Citroën C4 Cactus 1.6 BlueHDI Leisure
« Одговори #40 на: 07 Јануари 2017, 16:36:20 pm »
Лесен е примарно бидејќи е заснован на шасијата на C3. Нема механизми за прозорците позади, стаклата се истенчени на минимум едно камче да прсни и ќе се распука. И многу многу пластика на лимовите од каросеријата. Кој знае како ќе издржи на сонце и останати временски услови. Друга работа која не и оди во прилог на колава во нејзиното стареење е тоа што командите за клиѓата се во еден тачскрин кој кога тогаш ќе се расипе а поправката ќе биде скапа.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг:
« Одговори #41 на: 07 Јануари 2017, 16:39:49 pm »
Димензиите и просторот е многу близок или благо поголем од Голф 6.

Да ќе треба да се негуваат пластиките тоа ти е добар аргумент.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Citroën C4 Cactus 1.6 BlueHDI Leisure
« Одговори #42 на: 07 Јануари 2017, 16:57:13 pm »
Не глеам дека меганите нешо посебно им бледеат крилата вс останатите пластики. Не треба да се плашиме од нови технологии, треба да ги посакуваме ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг:
« Одговори #43 на: 07 Јануари 2017, 17:00:31 pm »
Апсолутно!!!! Особено кога се вака ефтини, ефикасни и економични! Да, да!

Отсутен Ezekiel

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 400
Одг: CARclub Тест: Citroën C4 Cactus 1.6 BlueHDI Leisure
« Одговори #44 на: 07 Јануари 2017, 20:59:59 pm »
Аргументот за тачскринот е исто безвезе, тесла се глупаци што ставаат 17 инчен тачскрин како главна контролна површина..

Кактусот го видов во црно црно варијанта и изгледаше одлично. Се возев малку поодамна и баш ги памтам меките седишта.
Cogito ergo zoom