Автор Тема: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic  (Прочитано 14965 пати)

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #15 на: 20 Февруари 2015, 19:04:49 pm »
Значи Шкода ќе има исто рафиниран мотор како Ауди А6, епа идемо опет, ти се мочам на премиумот.

И доста со тој кватро, и мерц има 4матик и бмњ има џдрајв, ама стандард не иде со погон на предни тркала.

Не сум се заинтересирал да прочитам, ама дали Ауди случајно дели некој платформа со ВЊ/Сеат/Шкода?

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #16 на: 20 Февруари 2015, 19:07:12 pm »
За овие пари? Пасат без муабет, и да ми останат 4000 евра за добар одмор. :D
Ако зборуваме за исплатливост тогаш за триесеикусур К евра – фул опремена нова Мазда 6 или нов СуперБ? со остатокот од парите шо сакаш прави...
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #17 на: 20 Февруари 2015, 19:13:45 pm »
Значи Шкода ќе има исто рафиниран мотор како Ауди А6, епа идемо опет, ти се мочам на премиумот.

A тоа е лошо? Плус, далеку од тоа дека моторот ќе биде исто рафиниран во Шкода како во Ауди - тука играат улога активни носачи, звучна изолација, дрн-дрн јариња..

И доста со тој кватро, и мерц има 4матик и бмњ има џдрајв, ама стандард не иде со погон на предни тркала.

Quattro погонот е значително подобар од 4Matic и xDrive погоните, значително пореспонзивен. Али да, они не одат стандардно на предни тркала. Се слагам тука со тебе, и тука они имаат предност.

И доста со тој кватро, и мерц има 4матик и бмњ има џдрајв, ама стандард не иде со погон на предни тркала.

А6 не. А4 ќе дели платформа со Passat, сегашното А3 дели платформа со Golf (али сите се уствари на некоја варијанта на MQB платформата). A6 си останува на MLB платформата што ја дели со други модели на Audi и некои делови презема Porsche.


Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #18 на: 20 Февруари 2015, 19:24:45 pm »
Значи Шкода ќе има исто рафиниран мотор како Ауди А6, епа идемо опет, ти се мочам на премиумот.

A тоа е лошо? Плус, далеку од тоа дека моторот ќе биде исто рафиниран во Шкода како во Ауди - тука играат улога активни носачи, звучна изолација, дрн-дрн јариња..
Па да, лошо е. Знам дека е навидум исто, но е многу различно, ама не може ти у кола од 60000 евра која што е премиум да користиш мотор кој што се вградува во budget car(добро не е баџет, али до вчера шо се вика беше). Ја не зборувам дека не е се тоа фино и измазнето и средео, ама стварно не иде еден премум бренд како Ауди да дели компоненти со Шкода. Ме разбираш што ми е поентата?

И доста со тој кватро, и мерц има 4матик и бмњ има џдрајв, ама стандард не иде со погон на предни тркала.
Quattro погонот е значително подобар од 4Matic и xDrive погоните, значително пореспонзивен. Али да, они не одат стандардно на предни тркала. Се слагам тука со тебе, и тука они имаат предност.
Ова значително подобар го тврдиш од искуство, од пристрасност или од информираност? По она што го имам гледано и читано на нет, јас не сум добил впечаток дека е значително подобар. Мило ми е што се согласуваме околку муабетот за задња турковача.

Не сум се заинтересирал да прочитам, ама дали Ауди случајно дели некој платформа со ВЊ/Сеат/Шкода?
А6 не. А4 ќе дели платформа со Passat, сегашното А3 дели платформа со Golf (али сите се уствари на некоја варијанта на MQB платформата). A6 си останува на MLB платформата што ја дели со други модели на Audi и некои делови презема Porsche.


Ете го истиот муабет од погоре, односно првиот пасус(цитат), извини ама само за квалитет на материјали и цепо статус да го плаќам премиумот, не. Ќе си купам вистински премиум, засебно развиен и напревен на посебна патформа, а не на платформа од која што искочиле вњ/сеат/шкода.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #19 на: 20 Февруари 2015, 19:24:53 pm »
Аудиво ми изгледа како развлечен шпорет на тркала, поготово во белава боја.
« Последно менување: 20 Февруари 2015, 19:30:12 pm Fic_CC »

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #20 на: 20 Февруари 2015, 19:34:03 pm »
Се сложувам со Кими речиси за се, неможам да се помирам со фактот дека огромни коли прават базирани на преден погон. Нека делат платформи со шкода ама негде до А3 сегментот и никако погоре. Поголемите модели од А4 па нагоре нека ги развиваат со заден погон и со опционален quattro како и другите конкуренти. Затоа неможе никад да бидат комфорни ко Мерцедес а уште помалку да имаат директно управување ко БМВ.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #21 на: 20 Февруари 2015, 20:04:32 pm »
ама стварно не иде еден премум бренд како Ауди да дели компоненти со Шкода. Ме разбираш што ми е поентата?

Епа Ауди ти е таков премиум бренд кој дели компоненти со шкода и има погон на предните тркала.
Односно Ауди не дели компоненти со шкода туку шкодите ги прават копии на Ауди и Фолксваген плус тоа што штедат на се и сешто. Јас на Шкода не гледам како на засебен бренд, бидејќи не е. Шкода е една фабрика за возила во која се склааат Фолксвагени со друга значка.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #22 на: 20 Февруари 2015, 20:07:44 pm »
убаво е аудиво не дека не,ама за 60к и те како не вреди.ми падна у очи внатрешната рачка на врата,те држач,многу некако на ефтина пластика изгледа.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #23 на: 20 Февруари 2015, 20:11:52 pm »
А каква пластика сакаш? Со дијаманти?

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #24 на: 20 Февруари 2015, 20:13:14 pm »
@Џонтра
некој што личат на кола од 60К евра,а не на дастер од 15 иљади

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #25 на: 20 Февруари 2015, 20:23:53 pm »
E сега уште повеќе ми се засвиѓа Гибливо!


Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #26 на: 20 Февруари 2015, 21:39:08 pm »
Еве како ќе изгледа и звучи моето премиумче.
http://www.maserati.co.uk/maserati/uk/en/index/build-price/carconfiguratorV2.html?modelName=GHIBLI_410&title=Ghibli%20S

ЕДИТ:
« Последно менување: 20 Февруари 2015, 21:44:11 pm cuoresportivo159 »
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #27 на: 20 Февруари 2015, 22:24:12 pm »
Reden 6-ak ne sum sretnal kaj Audi.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #28 на: 21 Февруари 2015, 09:44:54 am »
Муабетот беше дека Пасатот што го тестираа претходно, 4000 евра поевтин од ова возило било попензионерско. Кои се тие работи што прават нешто да биде пензионерско?

Па прво доаѓа имиџот на возилото, тука Пасатот води малку, но А6 со конзервативниот дизајн не заостанува многу, потоа тука е бојата која би ја одбрал пензионер во овие години и на крај опремата поврзана со перформансите (старците не ги сметаме за спортисти кои би бирале тркала со понизок профил на гуми, моќен мотор и би се задоволиле само со преден погон).

Гледаме дека слично опремена А6-ка која дефинитивно не е попензионерска чини многу повеќе. А6 несомнено има поголем потенцијал од Пасат. Пак доаѓа прашањето, дали за истите пари би одбрал возило од пониска класа, ама средено за мерак, или од повисока со основна опрема?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #29 на: 21 Февруари 2015, 09:45:53 am »
Јас многу пати сум го кажал мојот став - секогаш би одел на возило од класа подоле, понаполнето со опрема.