Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
а добро кога ке испуштам масло на сервис нареден кератекот ке остане врзан за металните делови?? Колку што прочитав на кутивчето викаше до 50к километри делува ова.. тешко ми е да поверувам дека нема да истече
Цитат: MarceCvarce на 03 Јануари 2012, 09:54:53 amа добро кога ке испуштам масло на сервис нареден кератекот ке остане врзан за металните делови?? Колку што прочитав на кутивчето викаше до 50к километри делува ова.. тешко ми е да поверувам дека нема да истечеДа, затоа не треба кератекот да се става непосредно пред менување на маслото за да има време да се врзе.
А дали е препорачливо на пример коа ќе ставаш ново масло да туриш и од кератеков? Или поубаво е да се стави пред мењање едно 100 - 200 км?
ЦитатЏиџи мислиш дека може да се користи некое од овие средства ако има кератек веке во моторот? Да не го вади и сл... Нема да го испере и кератекот, заради фактот што истиот е хемиски инертен, како и дека не се наоѓа во јонска туку атомска состојба, па така всушност физички е нанесен над металот.
Џиџи мислиш дека може да се користи некое од овие средства ако има кератек веке во моторот? Да не го вади и сл...
Цитат: Prcot на 03 Јануари 2012, 12:37:56 pmА дали е препорачливо на пример коа ќе ставаш ново масло да туриш и од кератеков? Или поубаво е да се стави пред мењање едно 100 - 200 км?ова е за со ново масло, не е за чистење на мотор кератекот. На упатството препорачува со ново масло. Иако по сугестија од овде јас ставив после некои 3000 километри од кога го сменив маслото
Цитат: djidji на 03 Јануари 2012, 11:40:10 amЦитатЏиџи мислиш дека може да се користи некое од овие средства ако има кератек веке во моторот? Да не го вади и сл... Нема да го испере и кератекот, заради фактот што истиот е хемиски инертен, како и дека не се наоѓа во јонска туку атомска состојба, па така всушност физички е нанесен над металот. Џиџи,Ние од ова разбравме само дека нема да се испере.Кој сака превод, нека го симне џиџитранслејт.еџе и копи пасте на хемиско/физичките поими и уалааа
а дали ова кератекот може и на турбо дизел конкретно 1,9ТДИ да се тури? Нели масллото и низ турбината поминува па да не има некоја нус појава или не?
Нешто што го имам лично пробано http://www.wurth.rs/PDF_Auto/A%2005%200160.pdf и ова http://www.youtube.com/watch?v=1D3kj5TwZ2I&feature=player_embedded#! и секогаш сега ставам LM oil 10-40 so МоS2,најдоброто масло некогаш што било налиено во мојот многу специфичен цитроенашки engine,кој бара само квалитетен бензин мин. 98 октани + адитив за зголемување на октанскиот број на горивото,квалитетно масло и редовно менување масло,бидејќи моторот е од постарите генерации со 155 кс и еден куп сензори,секое одстапување од пропишаните норми одма се одразува на работата на моторот и потрошувачката,така да денешниве горива мора да се подхрануваат со адитивче