Автор Тема: Вибрации при тргнување..  (Прочитано 11107 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #60 на: 10 Февруари 2015, 17:33:21 pm »
Jas dosega nemam sretnato nekoj koj se zanimava so kamioni da smeni lamela pa da go vozi prazen kamionot prvite nekolku stotini kilometri.Sekoj menuva I gas na utovar.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #61 на: 10 Февруари 2015, 23:02:50 pm »
ламелата на камион и на кола не е иста... башка на камион постисната е бајаги појака и поише ја притиска на замаецот одошто на кола...

плус на камион не дрифташ, шлајфоваш и слично... добро де, барем скоро никој не го прави тоа...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #62 на: 10 Февруари 2015, 23:11:22 pm »
Kakva e lamelata kaj kamion? Kakva e potisnata kaj kamion?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #63 на: 10 Февруари 2015, 23:22:48 pm »
9485924853948 пати поголема, појака....
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8122
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #64 на: 11 Февруари 2015, 00:13:43 am »
За да работи работа поголема од колата за истата бројка од 9485924853948 пати.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #65 на: 11 Февруари 2015, 01:07:32 am »
и?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43703
  • Il Moderatore
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #66 на: 11 Февруари 2015, 07:53:29 am »
Jas dosega nemam sretnato nekoj koj se zanimava so kamioni da smeni lamela pa da go vozi prazen kamionot prvite nekolku stotini kilometri.Sekoj menuva I gas na utovar.

Камионот има прпедвидени делови за таква работа, има 300 брзини на менувачот, најчесто ламелите се предвидени за поприлично поголем торк од она што може моторот да испорача,  и слични работи.
Без разлика, препораките остануваат, и покрај тоа што камионџиите се „шупаци“ ;D Веројатно и они да се малку пообзирни, ламелите и потисните подолго ќе им траат ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8122
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #67 на: 11 Февруари 2015, 10:14:48 am »
Траат во просек 600,000км, зависи од шоферот нормално.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #68 на: 11 Февруари 2015, 10:26:01 am »
Траат толку дека цело време се вози на отворено.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #69 на: 11 Февруари 2015, 12:11:50 pm »
Lamela I potisna kaj kamion e pogolema I pojaka ama zatoa pa vleci ili nosi tovar ogromen.Sekoja lamela e predvidena za voziloto vo koe se vgraduva.
Tocno e deka na otvoreno po avtopat lamelata ke trae podolgo odkolku vo rudnik kako Rek kade lameli gorat kako kompircinja vo tava.
Simo kamionot e kupen da pravi turi, a ne za razvozuvanje da nalegnuvaat delovite.So sekona propustena tura toj gubi pa na kraj podobro da ja smeni lamelata pobrzo odkolku da gubi turi.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43703
  • Il Moderatore
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #70 на: 11 Февруари 2015, 12:44:57 pm »
Така е мече :) Ама не значи дека ако е натоварен, не може шоферот да припази малку на поаѓање ;) Тоа ми е муабетот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #71 на: 11 Февруари 2015, 12:46:38 pm »
Како и да е камионот поаѓа полека и со мала туража без разлика дали е товарен или празен на нормален пат, не е тоа кола па така лесно да ја изгори ламелата.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #72 на: 11 Февруари 2015, 16:13:09 pm »
Za da go trgnis kamionot na eamen pat natovaren bez turaza treba da go trgas so najsporite brzini I da ti svirat site na semafor I sa pominis samo ti a drugite da ostanat da cekaat uste ednas crveno.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #73 на: 11 Февруари 2015, 18:12:08 pm »
Брату во последно време 80-90% од влекачите се автоматик каде што мењачот делува заштитнички за многу работи.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #74 на: 11 Февруари 2015, 22:02:23 pm »
Траат во просек 600,000км, зависи од шоферот нормално.

ете ти го одговорот на моето прашање за 94285624985 пати... сега мучни малку автомобилите на колку менуваат ламели, па ке сватиш дека има поголема разлика, не е само во димензијата, туку во издржливоста а нај битно во ПРЕДИМЕНЗИОНИРАЊЕТО на истата, односно, направена е да трае, за разлика од колите кои во просек на тој период нај малку 3 пати ке сменат сетови некои и по 5 пати, пред камион да смени еднаш цел сет на ламела, потисна и друх лагер...

мислам дека свативте што сакав да кажам...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време