Автор Тема: Вибрации при тргнување..  (Прочитано 11106 пати)

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #45 на: 06 Февруари 2015, 23:31:44 pm »
Епа тоа е тоа.. Сега за сега ќе се вози вака па попотака ќе видиме..

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #46 на: 06 Февруари 2015, 23:38:32 pm »
Јебига, баш ми е жал ама малку поскап дефект ќе ти излезе ако е двомасен.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #47 на: 06 Февруари 2015, 23:39:04 pm »

Дали ова Клио има воопшто ДМФ. Јас мислам дека нема. Потисната или некој федер од ламелата има отидено.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #48 на: 06 Февруари 2015, 23:59:11 pm »
achtung и останати, фала многу :)
Значи по секако ќе кршат глава 150 евра, само ќе видиме баш кога.. Пошто сега ми е за регистрација, да земам треба летни гуми со алу бандажи,а и навлаки да ставам...
« Последно менување: 07 Февруари 2015, 00:12:19 am Бузуки »

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #49 на: 07 Февруари 2015, 00:09:36 am »
Си ги здркал приоритетите ..

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #50 на: 07 Февруари 2015, 03:01:47 am »

Дали ова Клио има воопшто ДМФ. Јас мислам дека нема. Потисната или некој федер од ламелата има отидено.
]

Кути :)
Кај мене на голфот илзага од 2-ра и од рикверц при малце зорт. Дел е до мењачот дел до лагерите а корпата сосе потисна и ламела кој знае од што е накалемена, неговата не е, али како и да е предходно пред да го менам сетот ми затропуваше, мада и сега ако кинисам со повеќе тураша треси. Што се тиче о мени не планира цела корпа да му ја менува цепат и вака, на мајстор ми рекоа дека е до држаќите и ламелате(т.е. цел сет, иако беше нов, и одма после менувањето тропаше, ради као што бил калемен.)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #51 на: 07 Февруари 2015, 10:19:38 am »
Неможе цел нов сет да тропа.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #52 на: 07 Февруари 2015, 10:56:41 am »
не сум сигурен дека има двомасен замаец клиово... меѓутоа, и да има, тогаш оправањето нема да биде 150 евра... множи со 2-3 одма...

но.. ако сепак се востанови дека има и дека е до него, тогаш има решение по евтино... смени му обичен замаец, со друга обична корпа и ламела (можеш како половни да ги купиш цел сет за почеток), еднаш ке ги дадеш тие пари на почеток, а во иднина евтино ке биде мењавањето на сет ламела-потисна и друхлагер...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #53 на: 07 Февруари 2015, 14:58:49 pm »
Ух абе онак чим е така тогаш не ми пречи што си треси.. ;D ;D Ќе се научам да тргинам со 1500/2000 обртаи па ќе нема проблем :) ..

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #54 на: 07 Февруари 2015, 15:19:56 pm »
не сум сигурен дека има двомасен замаец клиово... меѓутоа, и да има, тогаш оправањето нема да биде 150 евра... множи со 2-3 одма...

но.. ако сепак се востанови дека има и дека е до него, тогаш има решение по евтино... смени му обичен замаец, со друга обична корпа и ламела (можеш како половни да ги купиш цел сет за почеток), еднаш ке ги дадеш тие пари на почеток, а во иднина евтино ке биде мењавањето на сет ламела-потисна и друхлагер...

Ова апсолутно не е препорачливо, освен ако постои заменски сет од Валео/Лук/ Сакс.

Ух абе онак чим е така тогаш не ми пречи што си треси.. ;D ;D Ќе се научам да тргинам со 1500/2000 обртаи па ќе нема проблем :) ..

И некој убав сончев ден на одмор може и да не тргнеш, заради распадната ламела/потисна/друг лагер

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #55 на: 07 Февруари 2015, 15:32:16 pm »

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #56 на: 07 Февруари 2015, 20:21:16 pm »
Ух абе онак чим е така тогаш не ми пречи што си треси.. ;D ;D Ќе се научам да тргинам со 1500/2000 обртаи па ќе нема проблем :) ..
нема да ти пречи се додека еден ден наместо да тргнеш, ке слушнеш страотно мелење железо...  и тогаш нај веројатно и мењач ке треба, бидејки нај често и звоното од мењачот пука...


но, како што реков... прво дијагностика што е, после муабетење што и како треба...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #57 на: 10 Февруари 2015, 08:36:29 am »
Неможе цел нов сет да тропа.
ако не тропа ќе шлајфова внатре, значи првите 100 метри од мајстор тоа се дешава на угорница и на полна туража, и после неколку илјади км пак на зорт шлајфа(демек да не не е легната), а со самоото тоа тоа што не е оригинал брзо се растропува, али пичи, сака попазливо возење и тоа е е тоа така ќе ја возам наредниве 50-60к км, се надевам ќе додржи току....

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #58 на: 10 Февруари 2015, 09:23:36 am »
Ако не функционира како што треба од прв момент, тоа значи дека не е наместена како што треба или не е соодветен сетот. Нема што тука, да „налегне“ ламелата, да се вози претпазливо итн итн ...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43703
  • Il Moderatore
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #59 на: 10 Февруари 2015, 17:20:39 pm »
ако имаш нов замаец покрај ламела и потисна, веројатно е точно, но на стар замаец има „грувс“ слично како на сликава (екстеемен пример е прикажан):
http://www.uucmotorwerks.com/clutch/images/argent_grooves1.jpg

Тие нерамнини не дозволуваат ламелата да налекне со целата површина на замаецот, се` дур не се „изеде“ малку. Ако не внимаваме, може да ја јагленосаме ламелата и потоа никогаш нема да налегне убаво, и ќе си рипа од многу рано и нема да лепи убаво.

Препорака од секој мајстор, за било кој дел од колата каде што има фрикција, е да се внимава додека налегнат материјалите неколку стотици километри, пред да се „силува“ и напиња со колата. Полека возење првите неколку стотки, не можат лошо да направат, може само да придонесат кон долготрајност на деловите.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.