Наредно на листа се knock сензори и волја за работа неколку часа со механичарот во гаража.
Денес пак добив P0333 грешка, висок напон на 2 сензор. Најдов "оригинал" сензори на Ибеј (Денсо во Тојота пакување) за добра цена, па откако ќе направам мал сервис ќе ги нарачам нив, таман додека стигнат од Белгија). Лошо е ако е проблем инсталацијата, само кинеска ја има на Амазон со увоз од Америка и чекање...
Инаку на дијагностика ги дава следните параметри (freeze frame во моментот кога појави чек енџин):
IGN Advance 28.500 deg
Knock Correct Learn Value 24.438 degree CA
Knock Feedback Value -3 degree CA
Long FT B1S1 -7.031%
Long FT B2S1 -2.344%
MAF 10.540 gm/s
Misfire Margin 64.844%
Short FT B1S1 -11.719%
Short FT B2S1 - 7.812%
Intake Air 12 degree C
Coolant Temp 69 degree C