Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2361853 пати)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2010 на: 30 Мај 2016, 19:39:19 pm »
Ne ke bese loso da kazes za sto kola i motor stanuva zbor

Отсутен masterwu

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2011 на: 30 Мај 2016, 19:44:30 pm »
Пардон, мислев дека спомнав претходно. Civic 2005 1.7CDTi (Isuzu мотор што оди и на Астра/Корса)
Honda Civic 1.7 CDTI '05

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2012 на: 30 Мај 2016, 20:47:29 pm »
Автомаски затегач имаш таму, ако не ти е сменет каишот, може тој самиот да дава звук, пробај насабајле кога ќе заквичува капни му вода малку да видиш дали ќе престане, ако престане до него е, ако не да се провери затегачот и тоа е ;)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен masterwu

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2013 на: 30 Мај 2016, 20:58:43 pm »
Автомаски затегач имаш таму, ако не ти е сменет каишот, може тој самиот да дава звук, пробај насабајле кога ќе заквичува капни му вода малку да видиш дали ќе престане, ако престане до него е, ако не да се провери затегачот и тоа е ;)

Го сменав каишот во ноември. Ај ќе видам утре сабајле што ќе биде.
Honda Civic 1.7 CDTI '05

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44587
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2014 на: 30 Мај 2016, 22:46:52 pm »
Не те потценувам Симо, јас тебе те ценам оти си еден од поначитаните членови на форумот и употребуваш логика. Но ако треба те пердашам кога грешиш, но тоа е за твое добро, да се подобриш. Немаш ни 1/10 дизели извозено, немаш доволно искуство во случајов.

Да „пердашиш“ со факти - пеќи, ама ти не пердашиш, ти пробуваш да го деградираш мојот збор со тоа колку ја имам извозено дизели. Накратко, одговорот е:  доволно за да може да споредувам, притоа да поткрепам тук` таму и со некој факт.

Цитат
А пофалам некој мотор или кола и веднаш сум пристрасен. Еднаш ја пофалив Астрата 1.9 CDTi и имам Astra. Сега имам PD. Не е битно што имам, јас знам да разликувам и оквалификувам. Иако PD е супериорна технологија, пример никогаш нема да препорачам 1.4 TDI PD.
За пристрасноста кон тоа што го возиш се покажа уште на времето хјундаи кога возеше, тогаш најбоља кола на свет беше. За астрата искрено не се сеќавам.
Како тоа супериорната технологија умре во автомобилскиот свет? Па нели индустријата се бори со помош на супериорна технологија да добие предност на пазарот? Чудно... не ми одговори на ниедно од горните прашања. Еве, ај само на едно те молам. Зошто Le Mans TDI рејсерот користи инфериорна CR технологија? Па таму барем не е битна рафинираноста при работа и буката што ја произведуваат, но скако ќе профитираат од предностите на ПД, како брз тротл респонс, и снага при ниски вртежи...

Цитат
Тркаторче безвезно. 2.5 ТDI е душегуб, исто како и 2.0TDI. Да не го пуштеа од фабрика 2.0 TDI толку фаличен, ќе го возев можеби денес, затоа што не сум возел подобар 2 литарски дизелаш. Имам возено и 2009 BMW 320D 177ks, млитав CR дизелаш, кој на ниски нема снага. Имам возено само еден дизелаш CR кој влечел на ниски, тоа беше Alfa 1999 156 1.9JTD, 105, но до ден денес не знам дали не беше чипувана.
1.9јтд 105 влече на ниски поради малата турбина која со малку издувни гасови ги постигнува своите граници (максимална ротација). Но затоа, тој има мала снага на високи вртежи, бидејќи нема капацитет да го одржи бустот.
Тек да видиш како тегне на ниски 1.9 јтд 85hp...Максимален торк на 1500, максимална снага на 3500 вртежи.. Корне!
Цитат

PD вади 2000 бари притисок уште од првиот сигнал на екуто. CR не може, му треба некое време, млитав е. Најди CR дизелаш што се вози добро 1000-2000рпм, тешко.
Нешто си грешка околу ова со притисоците. Притисокот во Common rail-от е постојан, нема зошто да „не може“ и да „му треба некое време“. Вади онолку бари на колку што е натокмен, во секое време. При секое отворање на пиецо инџекторите низ нив протекува дизел со константен притисок. Тоа што ти не можеш да го сконташ е дека во еден циклус има (обично) 5 последователни вбризгувања, кои ја „мазнат“ силната детонација од работниот такт.  Ти тоа го карактеризираш како „млитавост“, јас го карактеризирам како „рафинираност“. Таква рафинираност нема кај PD. Едно вбризгување, максимална експлозија во работниот такт, и многу галама притоа.

Околу повлекувањето на ниски ветежи, немам што да ти кажам.. Ако сакаш тоа да го припишеш на технологијата на вбризгување, тогаш очигледно нема што муабет да праиме јас и ти. Вбризгувањето на горивото е „на услуга“ на количеството воздух што ќе го набуташ во моторот. Ако може многу воздух да набуташ при ниски вртежи, ќе имаш многу снага при ниски вртежи. Не е проблем на технологијата на вбризгување на гориво.

Цитат
V10 5.0 TDI е PD и соодветната леман верзија.
Не те разбирам, во кој рејсер е вграден PD мотор? :
Audi R10 TDI е CR  https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R10_TDI#Engine
Audi R15 TDI e CR https://nl.wikipedia.org/wiki/Audi_R15_TDI
Audi R18 TDI e CR https://it.wikipedia.org/wiki/Audi_R18_TDI#Motore


Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2015 на: 30 Мај 2016, 23:06:47 pm »
Таква рафинираност нема кај PD. Едно вбризгување, максимална експлозија во работниот такт, и многу галама притоа.
Мислам две се, механички добиени.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44587
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2016 на: 30 Мај 2016, 23:15:25 pm »
Таква рафинираност нема кај PD. Едно вбризгување, максимална експлозија во работниот такт, и многу галама притоа.
Мислам две се, механички добиени.

Две се, ама првата е low pressure pre-injection. Целта е иста како кај CR, да се (под)намали буката. 
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2017 на: 31 Мај 2016, 09:07:40 am »
Не е цел, туку придобивка, целта е намалена поторошувачка, ефикасност, моќност, издувни гасови... Ма да не сум компетентен да зборам за дизеливе, CR бензин GDI мие е фах :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44587
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2018 на: 31 Мај 2016, 10:09:38 am »
Вака вика VW за ПД:

To soften the combustion process, a small amount of fuel is injected at a low pressure before the start of the main injection phase.
This is the pre-injection phase. Combustion of this small quantity of fuel causes the pressure and temperature in the combustion chamber to rise.
This meets the requirements for quick ignition of the main injection quantity, thus reducing the firing delay. The pre-injection phase and the “injection
interval” between the pre-injection phase and the main injection phase produce a gradual rise in pressure within the combustion chamber, not a sudden
pressure buildup. The effects of this are low combustion noise levels and lower nitrogen oxide emissions.

http://pics.tdiclub.com/data/516/VW_TDI_with_PumpeDuse.pdf

Вака вика FIAT za CR:





Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2019 на: 31 Мај 2016, 10:14:47 am »
Ама кој ја врти Земјата?!?! CR на Фиат или PD 1.9?!? Симо, ти се молам....

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7566
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2020 на: 31 Мај 2016, 10:20:14 am »
1.9 тди со две црвени ! ;D :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2021 на: 31 Мај 2016, 10:22:08 am »
Ама кој ја врти Земјата?!?! CR на Фиат или PD 1.9?!? Симо, ти се молам....
Кој ја врти земјата?

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 788
  • .
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2022 на: 31 Мај 2016, 11:42:53 am »
Дали го препорачувате сервис митревски за голем сервис за vw мк5? Во смисла искусни ли се или не, фер нефер преваранти и ткн?
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2023 на: 31 Мај 2016, 13:56:14 pm »
Ама кој ја врти Земјата?!?! CR на Фиат или PD 1.9?!? Симо, ти се молам....
Кој ја врти земјата?
Шлепери со 1.9PD под хауба?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2024 на: 31 Мај 2016, 14:15:08 pm »