Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2359264 пати)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17845
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2040 на: 01 Јуни 2016, 13:02:44 pm »
Сервис за БМВ во Скопје, ке треба да мењам уље и задните кочници истотака на Е90

1. Сервис Џеповски - специјализиран сервис за BMW.
2. Овластен сервис - М-Кар
3. О-М БМВ сервис - на Илинденска
4. БМВ сервис Даим
5. Сервис Митревски, сервисираат секакви возила но ги следи добра репутација.

Отсутен koce1102

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1565
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2041 на: 01 Јуни 2016, 14:14:05 pm »
Сервис за БМВ во Скопје, ке треба да мењам уље и задните кочници истотака на Е90

1. Сервис Џеповски - специјализиран сервис за BMW.
2. Овластен сервис - М-Кар
3. О-М БМВ сервис - на Илинденска
4. БМВ сервис Даим
5. Сервис Митревски, сервисираат секакви возила но ги следи добра репутација.

Сервисот Џеповски - заради ,,убавите,, цени ти е ставен под 1

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2042 на: 01 Јуни 2016, 18:39:58 pm »
Па добро кој според вас има најдобра репутација, кои би ги препорачале, искуство?

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2043 на: 01 Јуни 2016, 20:33:47 pm »

Toj multijet od 2003 со 5 вбризгувања е еуро 4, исто како и PD кој има нели само 2. Зошто е тоа така?

Тој во Пунтото 1.3 е жали боже, барем тие 5-6 што ги пробав пред да го купам Клиото. Вибрации, смрдеж на нафта,, дим, никаков одзив на гаста, жива катастрофа. PD моторот 1.9 што го имам во Голфов е многу подобар, одличен одзив на гаста(за разлика од Клио 1.5 дци, 70кс, ASX 1.8, 150ks итн.), не смрди на нафта, не дими, нема вибрации, е сега бучен си е, но тука негде е со пунтото ;D Клиото 1.5 дци(2009 год.) е многу потивко.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44584
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2044 на: 01 Јуни 2016, 20:42:50 pm »
Жал ми е што си налетал на канта.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2045 на: 01 Јуни 2016, 21:21:38 pm »
Жал ми е и мене што нелтав на канти, доволно Пунта мултиџет пробав, но кај нас нема асално по огласиве(или пак такви се створени)...Ај едно да е канта, ама сите пробани да се канти, тогаш ти се ствара лоша слика за возилото и моторот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44584
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2046 на: 01 Јуни 2016, 21:39:19 pm »
У суштина, многу малку македонски се продадени кај нас, поради непривлечната цена, така да веројатно увезенки си начекал. Како и да е, од 1.3 дизел мотор со 75кс, не ни може да очекуваш динамика,  ниту па било каков тротл риспонс во било кој ранг на вртежи, поготово во каросерија од преку 1.100кг. Сигурен сум дека чадењето и мирисот на гориво е знак на дефектен мотор, без разлика на неговата зафатнина и изведба.
1.3 мултиџетот е доволен за у панда и у 500, за поголемите - тешко.

А и за другите возила под 1.6 литри зафатнина, исто важи. Мал мотор со наштрафено турбо нема потенцијал да одработи со малку буст. Мора да го газиш здраво, за да добиеш буст и сила. Исто е и во 1.5дци меган со 105кс, исто и во 1.6 тди голф, исто и во 1.3 гранде пунто...

Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17845
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2047 на: 01 Јуни 2016, 22:26:48 pm »
Сервис за БМВ во Скопје, ке треба да мењам уље и задните кочници истотака на Е90

1. Сервис Џеповски - специјализиран сервис за BMW.
2. Овластен сервис - М-Кар
3. О-М БМВ сервис - на Илинденска
4. БМВ сервис Даим
5. Сервис Митревски, сервисираат секакви возила но ги следи добра репутација.

Сервисот Џеповски - заради ,,убавите,, цени ти е ставен под 1

Нумерирани се според тоа како ми доаѓаа на памет. Искуство со сервисери во Скопе немам, нити им ги знам цените. :)
Од сите набројани сервисери членот кој бараше помош може лесно да набави бројче, да се јави и да дознае цена за сервисот кој му е потребен :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2048 на: 01 Јуни 2016, 23:20:33 pm »
Канти увезени, спасени во последен момент од ПРЕСА... Да стварно димат, не ги бива...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2049 на: 01 Јуни 2016, 23:31:30 pm »
Бате Симе, исправки:

Цитат
Затоа што 3 од 5 вбризгувања ги користи за да биде поподнослив во работата. Другото мање-више исто: ЕГР, катализатор...па и дпф...
Едниот е noise, другите се Nox, Dpf.  Не е поподнослив во работа со повеќе циклуси на вбризгување, тоа ти го повторив неколку пати. Најтивки во работата се првата генерација со 2 вбризгувања.  Во втората генерација почнуваат кркорењата, во третата симфонија штурци и звонци.

Цитат
SDi нормално декa ќе има побрз одзив. Нативно моторот има поголем компресионен однос, што е многу битно. Кога ќе ја намалиш компресијата на моторот, тој станува далеку понемоќен се додека турбото не успее да ја надомести намалената компреија. Кога турбото веќе се завртело доволно брзо за да може да испорача компресија, тогаш ни лаг ни бутур.
Иста компресија има sdi и tdi, 19.
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=8632
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=8879

Не мора да е SDI, земи турбо PD било кој.


Цитат
1.9 101 максималниот буст му е лимитиран на 1 бар, од 1500 до 4000 рпм со помош на wastegate, како впрочем и на скоро сите турбаши, така да тоа што го гледаш на 4000рпм е максималниот буст што може турбото да го даде при тие вртежи, а на 1500 е вештачки лимитиран со помош на wastegate-от. Физичките карактеристики на турбината кажуваат каков риспонс ќе има при ниски вртежи и колкав максимален буст ќе може да оствари при високи вртежи.
Нема Wastegate кај овој мотор. VNT e.

А го пренасочи муабетот ;)


Цитат
за мене поприфалтив е звуокот кога ме возат во Golf VI CR, отколку на Golf V PD. Не мора ни да ги возам за да слушам, а и ги имам возено доволно.  

2.0 PD vs 2.0 CR?





Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44584
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2050 на: 02 Јуни 2016, 00:38:48 am »
Бате Симе, исправки:
Важи, прифаќам:
Цитат
Цитат
Затоа што 3 од 5 вбризгувања ги користи за да биде поподнослив во работата. Другото мање-више исто: ЕГР, катализатор...па и дпф...
Едниот е noise, другите се Nox, Dpf.  Не е поподнослив во работа со повеќе циклуси на вбризгување, тоа ти го повторив неколку пати. Најтивки во работата се првата генерација со 2 вбризгувања.  Во втората генерација почнуваат кркорењата, во третата симфонија штурци и звонци.
Ти повеќе пати повтори, ама на збор ли да ти верувам? Не се најтивки CR од прва генерација.
Наместо на твои зборови, бирам да им верувам на моите уши и на тие што праеле нешто со моторите, нешто наука а/у... :


The property that distinguishes the Multijet from previous generations of common rail diesel engines from FCA is the combustion of the fuel, which is split into multiple injections, thus allowing for a more complete, quieter combustion in the cylinder. Compared to the first-generation JTD engines which only featured a smaller pilot and a larger main injection, Multijet is capable of up to five injections per combustion cycle which enables better, more efficient cold running, better performance especially in the lower rev-range, quieter operation as well as even lower consumptions and emissions. The time between injections has been reduced to 150 microseconds while the minimal injection quantity has been reduced from two to less than one microlitre.

In 2009 Fiat Powertrain introduced the third generation of this technology, called Multijet II. With its new and innovative injectors with hydraulically balanced solenoid valve and even higher injection pressure of 2,000 bar (29,000 psi) it is capable of even more precise controlling of the injected diesel fuel, injecting it in a quicker and more flexible manner. It enables up to eight consecutive injections per combustion cycle and implemented Injection Rate Shaping technology, which provides two very close pilot injection making the fuel delivery more continuous and modulated.[1] This results in an engine that is quiet and has a smoother operation, lower emissions, better fuel mileage and higher performance compared to the previous generation.



Цитат
Цитат
SDi нормално декa ќе има побрз одзив. Нативно моторот има поголем компресионен однос, што е многу битно. Кога ќе ја намалиш компресијата на моторот, тој станува далеку понемоќен се додека турбото не успее да ја надомести намалената компреија. Кога турбото веќе се завртело доволно брзо за да може да испорача компресија, тогаш ни лаг ни бутур.
Иста компресија има sdi и tdi, 19.
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=8632
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=8879

Не мора да е SDI, земи турбо PD било кој.
Во ред, прифаќам. Не сум запознаен со SDi моторите доволно. Тогаш, има друго објаснување: најверојатно привидно ти е побрз риспонсот на TDI, затоа што турбо лагот ти прави поголемиот торк да го осетиш кога ќе дојде бустот, па мислиш дека риспонсот касни.
Цитат
Цитат
1.9 101 максималниот буст му е лимитиран на 1 бар, од 1500 до 4000 рпм со помош на wastegate, како впрочем и на скоро сите турбаши, така да тоа што го гледаш на 4000рпм е максималниот буст што може турбото да го даде при тие вртежи, а на 1500 е вештачки лимитиран со помош на wastegate-от. Физичките карактеристики на турбината кажуваат каков риспонс ќе има при ниски вртежи и колкав максимален буст ќе може да оствари при високи вртежи.
Нема Wastegate кај овој мотор. VNT e.

А го пренасочи муабетот ;)
Не го пренасочив. Ајде, нема да го викаме wastegate, навистина во право си, ако се согласиш ќе го викаме контролер на буст, бидејќи намената е иста и на wastegate и на VNT. Муабетот стои дека во зависност од турбото ќе зависи и лагот при ниски вртежи. Големо турбо, голем лаг.
 
Цитат
Цитат
за мене поприфалтив е звуокот кога ме возат во Golf VI CR, отколку на Golf V PD. Не мора ни да ги возам за да слушам, а и ги имам возено доволно. 

2.0 PD vs 2.0 CR?
Баш тие.


Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2051 на: 02 Јуни 2016, 09:19:25 am »
Клабери, каде набавувате делови за Пежо ? Фала!
Edit: Најдов! :)
« Последно менување: 02 Јуни 2016, 13:19:50 pm howitz »
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен masterwu

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2052 на: 02 Јуни 2016, 13:36:59 pm »
Update на свирењето на ПК каишот на Civic 1.7CDTi. После прскање со вода, од свиркање на секои 0.4-0.5 секунди, се смена во свирење константно, и нормално после загревање прекина. Го однесов на мајстор денеска за проверка, и ми кажа дека два лагери се оштетени и малку го имаат оштетено и самиот каиш, додека затегачот е исправен.

Во продавница за авто делови ги имаа на лагер двата лагери што ми беа потребни (бренд Optimal, 2900 ден). Некој има искуство со тој бренд и колку се квалитетни деловите? Колата утре оди на сервис.
Honda Civic 1.7 CDTI '05

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10596
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2053 на: 02 Јуни 2016, 14:08:16 pm »
да го прашаш yaree за лагери.. ? ако уопште имаат такви лагери.

Отсутен masterwu

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2054 на: 02 Јуни 2016, 14:31:58 pm »
да го прашаш yaree за лагери.. ? ако уопште имаат такви лагери.

Веќе ги купив тие Optimal... Али добро е за во иднина да знам дека има некој на форумов :)
Honda Civic 1.7 CDTI '05