Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2362442 пати)

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1980 на: 30 Мај 2016, 09:45:35 am »
CR е сензитивен на лошо гориво за разлика од PD.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1981 на: 30 Мај 2016, 09:46:26 am »
E сега се изначитав средношколски муабети.
Симо донесува заклучок од едно видео, за кое појма нема за состојбата на колите (читај чип).
https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Volkswagen/12520/Volkswagen-Golf-6-5-doors-Advance-20-TDI-CR-140HP-DPF.html
https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Volkswagen/1260/Volkswagen-Golf-5-20-TDI-140.html
Треба да се потполно исти до 1000метри, што и не е чудо бидејќи имаат иста максимална снага.

Други велат дека снагата на ниски немало врска, тоа било лажно чувство, а некои го прифаќаат оправдувања дека CR моторите се полинеарни. BS. CR немаат снага на ниски вртежи, немаат торк, Кога преминуваш од ниски на високи немаш чувство дека ја губиш снагата затоа што на ниски ја немаш. Во драг тоа не е битно, но во секој друг момент е битно. А драг трките не се ни 0.01% од животниот век на колата. И не е проблемот немањето на снага толку, колку што е реакцијата на гаста. CR имаат лоша контрола на моторот на ниски вртежи и ова е општо прифатен недостаток. Само кој да знае и да чита.
Втор мит: CR моторите имале повеќе снага на високи вртежи. BS. Голема глупост. Нема никаква разлика, секој модерен CR дизел на високи е млитав, над 4000 рпм џабе губиш време да го цедиш, посебно ако си во 4та или поголема брзина. Исклучок е 3 литарскиот дизел на BMW кој силно се врти до 5500рпм.
Трет мит: CR имал поубав звук. Додека е точно дека DCI Моторите на Renault D4D на Toyota одсекогаш биле потивки од сите TDI (PD и CR) на VW, не е точно дека CR на VW се потивки или поудобни од PD. Сите понови CR мотори имаат одвратен звук на кркорење во рангот 1000-2500 rpm кога добро ќе се нагази туражата. Сигурно се исклучок V6 и V8  моторите на BMW и Mercedes, но кој ќе ни каже, ние имаме искуство со економи и средна класа.

Има и атмосферец со PD, се вика SDI. Имаше одлична реакција на гаста, веднаш ги добиваше ниските 120НМ и ги одржуваше до 3000рпм, но затоа што веднаш ги добиваше не беше толку лош за возење и покрај малата снага.

Нема дизел со механичка бош пумпа кој веднаш бош пумпа кој веднаш прима на гаста. Или ако има, кажете кој е тој.

Симо, уште не си ја сфатил разликата во перфроманси помеѓу dual clutch sequential и мануелен. Огромна е, во drag race.

CR станува се поголемо срање со секоја нова генерација, се побучно и покркроливо. Првата генерација беше најтивка. Првата генерација на D4D беше исто така многу тивка. Токму додавањето на повеќератното вбризгување е причина лошиот звук.

PD е укинат затоа што беше многу поскап. Нема да ме чуди еден ден пак да воскресне.



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1982 на: 30 Мај 2016, 10:01:42 am »
Симо на вакви селски муабети, ти си нашол да објаснуваш слика од 8 сквирта со 1500+ бари, па истата да ја компарираш со пумпа дизна....
ПД e можеби пореактивен на ниски само поради поголемта компресија, се друго у вези систем ПД е SHIT, нема потреба да се дискутира на таа тема.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44589
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1983 на: 30 Мај 2016, 10:05:05 am »
Пробав да им отворам очи на слепите, ама не бива...
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1984 на: 30 Мај 2016, 10:11:51 am »
Стварно селски муабети. Посебно од луѓе што не ни возеле дизели.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1985 на: 30 Мај 2016, 10:18:26 am »
Едно е дискусија друго е убедувања, да бил добар PD немале да престанат да го вградуваат во VW, а cost savings дека прави VW не би рекол со овој тренд и некаква „репутација“ која ја има како бред.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1986 на: 30 Мај 2016, 10:30:38 am »
Многу е поскап за производство. VW повторно ја воведе полуктрутата оска од 60тите години во МК7, во обид за штедење. Се штеди на секој детал. Имав објаснето пред неколку години колку само ситници се заштедени во МК7 во однос на претходниците. CR is cheap as chips.

Инаку PD без DPF беше Еуро4, со DPF стана Еуро5 компатибилен, исто како CR.

Не мора да храни со притисок од брегастата, има и други измислени и аплицирани решенија кои со децении се користат. Брегастата беше наједноставното решение, кое не откажува барем 200.000км.

Кој од вас возел 2.0 TDI PD во MK5 па да може да потврди колку е бучен или како забрзува 50-150 во 4та? Јас ги имам возено сите верзии на 1.9 TDI во МК4 и МК5, ги имам возено кркрориците во MK6 1.6 и 2.0. Помоќен и мазен мотор од 2.0 TDI PD во MK5 не постои. Но фаличен мотор е, многу се расипува. Најтивок PD е 101 во MK4, потивок од некои бензинци.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44589
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1987 на: 30 Мај 2016, 11:00:25 am »
Зошто штедат во Ауди? Нели премиум бренд кој го заслужува најдоброто. Нема полукрути оски во поскапите модели, нема булшит, скапи аута...
Зошто Мерц и БМВ не го ископираа ПД системот? Зошто они тераат со ЦР цело време, па дури и кога ПД задоволуваа ЕКО булшит норми?
Зошто никој освен VW во авто индустријата не примени ваков или сличен систем?
Зошто Cayene Diesel користи CR?
Зошто R10 LMP користи CR уште од 2006?

Може само да се залажувате дека ради поефтинување е целата работа, во суштина - VW се заебаа од старт, затоа што не сакаа да плаќаат за лиценцни права. На крај, си ја свиткаа опашката и си вградија проверена технологија.

Цитат од википедиа: The Pumpe Düse design was a reaction to the development of high-pressure common rail fuel injection systems by competitors – an attempt by Volkswagen Group to create an in-house technology of comparable performance that would not require any royalties to be paid...

Може лошко колку сака да го потценува моето знаење, ама очигледно е заслепен од својот PD, џабе фактографија.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1988 на: 30 Мај 2016, 11:11:59 am »
ПД се користи кај камионите, не е измислен безвезе. Само го електронизираа.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44589
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1989 на: 30 Мај 2016, 11:14:29 am »
Така е, не е измислен безвезе. Само кога некој сака да го примени безвезе, тогаш станува потенцијален проблем.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1990 на: 30 Мај 2016, 11:16:20 am »
Безвезе е, во коли не смее да се вградуваат издржливи работи. Поарно е да се ставаат расипливки,  за да се врти парата. Planned obsolescence...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1991 на: 30 Мај 2016, 14:03:32 pm »
Не те потценувам Симо, јас тебе те ценам оти си еден од поначитаните членови на форумот и употребуваш логика. Но ако треба те пердашам кога грешиш, но тоа е за твое добро, да се подобриш. Немаш ни 1/10 дизели извозено, немаш доволно искуство во случајов.

А пофалам некој мотор или кола и веднаш сум пристрасен. Еднаш ја пофалив Астрата 1.9 CDTi и имам Astra. Сега имам PD. Не е битно што имам, јас знам да разликувам и оквалификувам. Иако PD е супериорна технологија, пример никогаш нема да препорачам 1.4 TDI PD. Тркаторче безвезно. 2.5 ТDI е душегуб, исто како и 2.0TDI. Да не го пуштеа од фабрика 2.0 TDI толку фаличен, ќе го возев можеби денес, затоа што не сум возел подобар 2 литарски дизелаш. Имам возено и 2009 BMW 320D 177ks, млитав CR дизелаш, кој на ниски нема снага. Имам возено само еден дизелаш CR кој влечел на ниски, тоа беше Alfa 1999 156 1.9JTD, 105, но до ден денес не знам дали не беше чипувана.

PD вади 2000 бари притисок уште од првиот сигнал на екуто. CR не може, му треба некое време, млитав е. Најди CR дизелаш што се вози добро 1000-2000рпм, тешко.

V10 5.0 TDI е PD и соодветната леман верзија.


« Последно менување: 30 Мај 2016, 14:12:55 pm LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1992 на: 30 Мај 2016, 14:10:10 pm »
Јас имам 1.9CDTI и не е баш така како што тврдиш на 1000-2000рпм.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4136
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1993 на: 30 Мај 2016, 15:29:46 pm »
Не те потценувам Симо, јас тебе те ценам оти си еден од поначитаните членови на форумот и употребуваш логика. Но ако треба те пердашам кога грешиш, но тоа е за твое добро, да се подобриш. Немаш ни 1/10 дизели извозено, немаш доволно искуство во случајов.

А пофалам некој мотор или кола и веднаш сум пристрасен. Еднаш ја пофалив Астрата 1.9 CDTi и имам Astra. Сега имам PD. Не е битно што имам, јас знам да разликувам и оквалификувам. Иако PD е супериорна технологија, пример никогаш нема да препорачам 1.4 TDI PD. Тркаторче безвезно. 2.5 ТDI е душегуб, исто како и 2.0TDI. Да не го пуштеа од фабрика 2.0 TDI толку фаличен, ќе го возев можеби денес, затоа што не сум возел подобар 2 литарски дизелаш. Имам возено и 2009 BMW 320D 177ks, млитав CR дизелаш, кој на ниски нема снага. Имам возено само еден дизелаш CR кој влечел на ниски, тоа беше Alfa 1999 156 1.9JTD, 105, но до ден денес не знам дали не беше чипувана.

PD вади 2000 бари притисок уште од првиот сигнал на екуто. CR не може, му треба некое време, млитав е. Најди CR дизелаш што се вози добро 1000-2000рпм, тешко.

V10 5.0 TDI е PD и соодветната леман верзија.





Нити еден нормален турбо мотор(до 2л зафатнина) нема некоја си снага под 1500 вртежи. Над 1500 си е ок. 
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1994 на: 30 Мај 2016, 15:41:13 pm »
А што подразбираш под нормален.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need