6ката е ДСГ.
Нека и е, пак разликата е огромна. Ова беше најсоодветно видео што го најдов, ако имате посоодветно - дајте.
Прифаќам дека ПД има подиректен одзив на гас, ама се` друго е во корист на CR.
Почнувајки од еколошките норми, па до галамата од моторот. 4 од 8 пулсеви се користат за утишување на моторот. PD може само еднаш да штрцне. Едноставноста на системот и помалото оптеретување на механичките делови (брегастите осовини) придонесува и за потенцијално потрајни мотори.
За галамата, оние што можеле да ги чујат новите Multijet 2 мотори на FPT (FIAT), знаат за што зборувам (500x 2.0 170hp и Tipo 1.6 120hp беа на тест во Carclub). Далеку посмирен е иритирачкиот звук на дизел. PD е далеку побучен. Можда љубителите на дизел си го сакаат тој звук, ама тогаш, оревокршачката во Mercedes 190D со механичка бош пумпа е ултимејт саунд мејкер

