Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2362976 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1965 на: 28 Мај 2016, 22:07:46 pm »
Welcome to VW cost saving.
CR e млитав да не речам пијан до 2000 рпм. Контрола на мотор никаква, стискаш на гаста и по некое време може ќе добиеш реакција.
Звукот како милион звончиња и котли да тропаат.
PD стискаш на гаста и пали гуми. Enough said.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1966 на: 29 Мај 2016, 04:28:36 am »
Абе со муабетиве, посебно вие дизелхедите сте како средношколци.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1967 на: 29 Мај 2016, 08:53:25 am »
Камо да го имавме овој мозок во средно.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44591
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1968 на: 29 Мај 2016, 11:27:42 am »

Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1969 на: 29 Мај 2016, 12:01:09 pm »

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44591
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1970 на: 29 Мај 2016, 14:10:39 pm »
Така така. Карбуратор си е карбуратор... :D
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1971 на: 29 Мај 2016, 14:12:27 pm »
Нечини карбуратор, смрди на плин карбураторот.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3314
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1972 на: 29 Мај 2016, 14:19:04 pm »
Абе каков PD, какви CR, атмосферец дизел е права ствар. Да го превртиш од возење.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1973 на: 29 Мај 2016, 16:19:01 pm »
Така така. Карбуратор си е карбуратор... :D
ко што буба боксерач на карбуратор прима, ECU може да сања!

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20281
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1974 на: 29 Мај 2016, 17:55:42 pm »
6ката е ДСГ.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10596
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1975 на: 29 Мај 2016, 19:56:16 pm »
najverojatno moze i atmosverec so cr ili pd, samo nema potreba. Ovie tehnologii so otpornik na turaza nekako ko zadocneto da primaat turaza... So boch pumpa barem odma se oseka deka si stisnal pedal to the metal..

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1976 на: 30 Мај 2016, 00:03:59 am »
Така така. Карбуратор си е карбуратор... :D
ко што буба боксерач на карбуратор прима, ECU може да сања!

и како што буба знае да троши ниеден 1,2  1,3 и 1,6 бензинец неможе и да сака... ;)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44591
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1977 на: 30 Мај 2016, 00:36:09 am »
6ката е ДСГ.

Нека и е, пак разликата е огромна. Ова беше најсоодветно видео што го најдов, ако имате посоодветно - дајте.
Прифаќам дека ПД има подиректен одзив на гас, ама се` друго е во корист на CR.
Почнувајки од еколошките норми, па до галамата од моторот. 4 од 8 пулсеви се користат за утишување на моторот. PD може само еднаш да штрцне. Едноставноста на системот и помалото оптеретување на механичките делови (брегастите осовини) придонесува и за потенцијално потрајни мотори.
За галамата, оние што можеле да ги чујат новите Multijet 2 мотори на FPT (FIAT), знаат за што зборувам (500x 2.0 170hp и Tipo 1.6 120hp беа на тест во Carclub). Далеку посмирен е иритирачкиот звук на дизел. PD е далеку побучен. Можда љубителите на дизел си го сакаат тој звук, ама тогаш, оревокршачката во Mercedes 190D со механичка бош пумпа е ултимејт саунд мејкер :)




Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20281
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1978 на: 30 Мај 2016, 02:11:14 am »
Само напоменав дека и ДСГто придонесува. Мене повеќе ми се допаѓа ЦР како технологија пошто е многу потивок моторот и не замара како ПД со звукот.

Отсутен SirPsyhoSexy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 792
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1979 на: 30 Мај 2016, 03:11:20 am »
CR all the way. Тоа што кај пд го осеќате како лепење во седиште е само обртен момент при помали вртежи на моторот. Забрзувањето нема врска со лепењето во седиште. CR е многу по културен мотор од PD. PD од кај 1700 обртаи урла, на 3000 веќе торкот го нема нигде. Кај CR по убаво е распределен торкот.