Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2045299 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1740 на: 27 Април 2016, 11:08:55 am »
Форумџии ми тече вода од кај антената.Како да го решам ова најбезболно.Со силикон(и со кој)
или со нешто друго?


ако имаш опција да ја оштрафиш антената одоздола, и да вметнеш гумичка, тоа ке ти биде решение за следниве 10-тина години (пред да скапе пак).. јас турам гумици исечени и направени по мерка од внатрешна гума. зависи за што и како, но нај често (за антенава е баш тоа потребно) користам внатрешна од точак, зашто е потенка. од кола е веќе по дебела гумата, и таа е ок, само малку ружно стои.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726

Отсутен Pura

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 29
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1742 на: 27 Април 2016, 14:11:12 pm »
Ај и јас да си се пожалам, сабајле едвај запалив. Пред неколку дена во вожња почна да ми трепка сијаличката за грејачот при палење што се уклучува на дизел кола. Од тогаш навака обично на ладно палење знае да и треба подолго верглање или пак од 2-3 да запали. При самото верглање и палење пушта доста бел чад и доколку запали ептен е млитава колата и паѓаат обртаи до 600-700, вчера и ми изгаси па пак не можев да ја запалам.

Вака на прв поглед што може да е?

Се работи за кордоба 1.9 сди со 185к км
Сеат Кордоба 1.9 сди

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6688
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1743 на: 27 Април 2016, 14:28:29 pm »
Не се разбираме баш.
 Ако ја изгасам и одма пробам да ја запалам, ќе запали. Ама ако стои пола саат или саат да речеме, тогаш тешко пали. Треба да ја однесам деновиве кај еден механичар кога ќе е слободен, он вика 90% е бош пумпата, па ќе видиме што ќе излезе.
П.с. Башка нели железото се шири кога е топло, ако е ладно треба да е собрано?

Најверојатно бош пумпата ти пушта повеќе нафта од што треба. Кога моторот е ладен, му треба повеќе гориво за да работи нормално, а кога е загреан бош пумпата му пушта повеке нафта. Или па некоја дизна ти подмочнува. Провери си го тој дел со доводот на гориво до мотор, најверојатно до тоа би требало да е проблемот.

Отсутен masterwu

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1744 на: 27 Април 2016, 15:30:10 pm »
Може да е скината, али ти рече дека преку ноќ ти се спуштило така да тешко тоа. Имаш мајстори што за ефтино ќе ти го средат. Еден од нив ти е позади Фонд за пензиско во уличките.

Ете, скината е сајлата. Сега треба да барам сајла ;/
Honda Civic 1.7 CDTI '05

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2652
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1745 на: 27 Април 2016, 15:41:29 pm »
Ај и јас да си се пожалам, сабајле едвај запалив. Пред неколку дена во вожња почна да ми трепка сијаличката за грејачот при палење што се уклучува на дизел кола. Од тогаш навака обично на ладно палење знае да и треба подолго верглање или пак од 2-3 да запали. При самото верглање и палење пушта доста бел чад и доколку запали ептен е млитава колата и паѓаат обртаи до 600-700, вчера и ми изгаси па пак не можев да ја запалам.

Вака на прв поглед што може да е?

Се работи за кордоба 1.9 сди со 185к км
А да си провереш греачи? Исто важи и за @Мартин_91
Одете кај електичар нека ги провери и ако треба сменете ги сите. И јас имав проблем со палење. Абе филтер за гориво било,  абе адитив да си ставам, и на крај само ги променив греачите и толку. Сега и на -30 зимава палеше од прва. Уште клучот само што ќе го допрам одма пали :D

Отсутен bobimk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 281
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1746 на: 27 Април 2016, 16:25:16 pm »
Да прашам. Ми се случи некаков проблем со колата како никогаш досега (Голф 4, 1.9 тди). Не покажува никакво присуство на струја во системот. Централното не работеше, не можев да отклучам со даљинското па отклучував рачно со клучот. Не дава никаков контакт, не работи ни еден бројчаник, радиото не работи, ни часовник, ништо. Прво си помислив да не е украден акумулаторот. Отворив капак, се е во ред :( Што може да е проблемот? Инаку минатата недела 3 пати извозив по 100 км на отворено и в град без никаков проблем, последен пат во неделата. Вчера не ни пробав да ја палам/возам.
« Последно менување: 27 Април 2016, 16:30:38 pm bobimk »

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1747 на: 27 Април 2016, 16:38:34 pm »
Не викам дека не е така, ама ми нема логика некако. Ладна пали без проблем, како тогаш има компресија. Башка прима како и порано, не дими, затоа ми е чудно да нема компресија.
Тој мотор е доста стар и којзнае колку има поминато, е сега: кога е ладен пали зошто кариките
се отворени-раширени, кога ќе го повозиш и крене температура, паркираш и пробаш да палиш, - врти
како улав моторот и едвај ќе запали. Тоа е од потрошеност на клиповите и хилзните. Тој како нов мотор
би требало да има околу 18 бари компресија, затоа провери си компресија кога е згреан, и се ќе ти стане
јасно.
Не се разбираме баш.
 Ако ја изгасам и одма пробам да ја запалам, ќе запали. Ама ако стои пола саат или саат да речеме, тогаш тешко пали. Треба да ја однесам деновиве кај еден механичар кога ќе е слободен, он вика 90% е бош пумпата, па ќе видиме што ќе излезе.
П.с. Башка нели железото се шири кога е топло, ако е ладно треба да е собрано?
Втора варијанта ти е Бош пумпата ако влече воздух од негде, пробај и тоа. Во право си.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1748 на: 27 Април 2016, 16:41:33 pm »
Да прашам. Ми се случи некаков проблем со колата како никогаш досега (Голф 4, 1.9 тди). Не покажува никакво присуство на струја во системот. Централното не работеше, не можев да отклучам со даљинското па отклучував рачно со клучот. Не дава никаков контакт, не работи ни еден бројчаник, радиото не работи, ни часовник, ништо. Прво си помислив да не е украден акумулаторот. Отворив капак, се е во ред :( Што може да е проблемот? Инаку минатата недела 3 пати извозив по 100 км на отворено и в град без никаков проблем, последен пат во неделата. Вчера не ни пробав да ја палам/возам.
Пробај некоја клема да не е лабава.

Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2608
  • Custom made interiors
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1749 на: 28 Април 2016, 00:35:56 am »
Форумџии ми тече вода од кај антената.Како да го решам ова најбезболно.Со силикон(и со кој)
или со нешто друго?


ако имаш опција да ја оштрафиш антената одоздола, и да вметнеш гумичка, тоа ке ти биде решение за следниве 10-тина години (пред да скапе пак).. јас турам гумици исечени и направени по мерка од внатрешна гума. зависи за што и како, но нај често (за антенава е баш тоа потребно) користам внатрешна од точак, зашто е потенка. од кола е веќе по дебела гумата, и таа е ок, само малку ружно стои.
Јас баш пред два дена менував антена на комбето бидејки старата беше скршена, ставив една кружна гумичка малку поширока од колку што е дупката и стегнав убаво.
Земав одма истурив едно шише вода да проверам дали ќе пушта и немаше ништо.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1750 на: 28 Април 2016, 01:12:41 am »
Форумџии ми тече вода од кај антената.Како да го решам ова најбезболно.Со силикон(и со кој)
или со нешто друго?


ако имаш опција да ја оштрафиш антената одоздола, и да вметнеш гумичка, тоа ке ти биде решение за следниве 10-тина години (пред да скапе пак).. јас турам гумици исечени и направени по мерка од внатрешна гума. зависи за што и како, но нај често (за антенава е баш тоа потребно) користам внатрешна од точак, зашто е потенка. од кола е веќе по дебела гумата, и таа е ок, само малку ружно стои.
Јас баш пред два дена менував антена на комбето бидејки старата беше скршена, ставив една кружна гумичка малку поширока од колку што е дупката и стегнав убаво.
Земав одма истурив едно шише вода да проверам дали ќе пушта и немаше ништо.

и така може, ама не е толку естетски. овака, исечена гумица колку што е постољето на антената... и какво што е.. всушност, повеќето више не се округли антените, туку некакво елипсовидно или јајцесто постоље имаат... значи само за естетика зборам, за ништо друго.. ефектот е ист...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1751 на: 28 Април 2016, 01:19:53 am »
Да прашам. Ми се случи некаков проблем со колата како никогаш досега (Голф 4, 1.9 тди). Не покажува никакво присуство на струја во системот. Централното не работеше, не можев да отклучам со даљинското па отклучував рачно со клучот. Не дава никаков контакт, не работи ни еден бројчаник, радиото не работи, ни часовник, ништо. Прво си помислив да не е украден акумулаторот. Отворив капак, се е во ред :( Што може да е проблемот? Инаку минатата недела 3 пати извозив по 100 км на отворено и в град без никаков проблем, последен пат во неделата. Вчера не ни пробав да ја палам/возам.

прво провери да не отишол акумулаторот во аут. со унимер, измери му колку има напон.. ако е под 10 волти, не би ме чудело компјутерот да га изгаси цел систем на 10 волти пад, мада, мислам дека централното и светло во кабина неможе, а би светело на отворена врата, колку и да паднат напонот...

втоа и по веројатна опција е изгубен контакт... може да се деси и додека ја возиш колата, а да не приметиш, затоа што алтернаторот полни струја додека врти моторот, кога ке изгасиш колата, систе системи се гасат па и алтернаторот , затоа после нема никаков котнтакт ни на брава ни ништо...

значи, пробај го следново: извади ги клемите од акумулаторот, тргни го него на страна, исчисти ги контактите на акумулаторот, па после и самите клеми. после тоа на самите клеми, отштрафи ги каблите без оглед дали се на папуча или се со преклопна стега, и тука исчисти убаво да нема оксиданти и склопувај, притоа стегај, не жали.. врати се на свое место назад, ако имаш централно прво осигурај се клучот да не ти е во брава пред да ги поврзеш клемите од акумулаторот, или врата отворена да имаш, ама посекако со исклучен контакт, закачи ги клемите и види дали е ке добиеш контакт и дали ке проработи се... би требало да го решиш вака... ако не, електричар, мада мислам дека нема да имаш потреба...

според ова што ми го кажа една од тие две опции се, поверојатно вторава... сеуште не сум сретнал кола која има комплетен шат даун на цела струја, да не светне или трепне ништо во нејзе, а акумулаторот да е исправен...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен bobimk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 281
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1752 на: 28 Април 2016, 06:28:23 am »
Да прашам. Ми се случи некаков проблем со колата како никогаш досега (Голф 4, 1.9 тди). Не покажува никакво присуство на струја во системот. Централното не работеше, не можев да отклучам со даљинското па отклучував рачно со клучот. Не дава никаков контакт, не работи ни еден бројчаник, радиото не работи, ни часовник, ништо. Прво си помислив да не е украден акумулаторот. Отворив капак, се е во ред :( Што може да е проблемот? Инаку минатата недела 3 пати извозив по 100 км на отворено и в град без никаков проблем, последен пат во неделата. Вчера не ни пробав да ја палам/возам.
прво провери да не отишол акумулаторот во аут. со унимер, измери му колку има напон.. ако е под 10 волти, не би ме чудело компјутерот да га изгаси цел систем на 10 волти пад, мада, мислам дека централното и светло во кабина неможе, а би светело на отворена врата, колку и да паднат напонот...

втоа и по веројатна опција е изгубен контакт... може да се деси и додека ја возиш колата, а да не приметиш, затоа што алтернаторот полни струја додека врти моторот, кога ке изгасиш колата, систе системи се гасат па и алтернаторот , затоа после нема никаков котнтакт ни на брава ни ништо...

значи, пробај го следново: извади ги клемите од акумулаторот, тргни го него на страна, исчисти ги контактите на акумулаторот, па после и самите клеми. после тоа на самите клеми, отштрафи ги каблите без оглед дали се на папуча или се со преклопна стега, и тука исчисти убаво да нема оксиданти и склопувај, притоа стегај, не жали.. врати се на свое место назад, ако имаш централно прво осигурај се клучот да не ти е во брава пред да ги поврзеш клемите од акумулаторот, или врата отворена да имаш, ама посекако со исклучен контакт, закачи ги клемите и види дали е ке добиеш контакт и дали ке проработи се... би требало да го решиш вака... ако не, електричар, мада мислам дека нема да имаш потреба...

според ова што ми го кажа една од тие две опции се, поверојатно вторава... сеуште не сум сретнал кола која има комплетен шат даун на цела струја, да не светне или трепне ништо во нејзе, а акумулаторот да е исправен...

Вчера пробав со клеми со ауди а4. Веднаш си се појави радиото, контактот, саатот, ама не можеше да запали, ептен слабо верглаше, веројатно зашто е ептен празен, на 0. Инаку нема шанса да сум заборавил нешто, секогаш се гаснам, светлата се ксенон и ако се заборавени светат, значи нема шанси да е нешто заборавено. Башка како што кажав во една недела поминав 400 км и воопшто не е од невозење. Изгледа си откажал акумулаторот и тоа здраво, скроз. Можда ладното го има пресечено, точно 3 години има како го користам, се работи за White Horse, 75А толку и ги прават да траат сега. Во случај да треба нов, што би препорачале или сите се горе-долу исти?

Инаку ќе пробам ова што ми кажуваш како последна мерка пред да барам електричар.
« Последно менување: 28 Април 2016, 06:36:38 am bobimk »

Отсутен freakyniki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 329
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1753 на: 28 Април 2016, 11:17:15 am »
Здраво,

на Хонда ХР-В 1.6 105 коња плин, цело време кога ке ја запалам ми се појавува еден звук, како штракање на моторот. Кога ке ја повозам 10 тина мин се смирува штракањето ама не целосно. Кога ја возам -  само на одредено ниво на гаста се слуша малку звукот.

Мајсторот ми вика да не чепкам ништо, немало проблем, вентилите намерно биле оставени малку лабави.

Други ми викаат хидроподизачи.


Ми треба мислење од поискусни...


Фала однапред.
Пеглал не пеглал....пегли време пролази

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1754 на: 28 Април 2016, 18:37:50 pm »
самоштелувачки вентили мислам има тој мотор,пиши код на мотор за сигурно
а иначе какво уље користиш ?