Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2045441 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43949
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1710 на: 22 Април 2016, 12:51:10 pm »
Ако има „празен од“ веројатно се плочките и/или дисковите на крај. Ако веќе се прави тоа, тогаш и течноста не е лошо да се смени. А може да е и до „карактерот“ на кочниците. Знам доста коли кај што кочницата е „ON/OFF" прекидач, без некоја посебна контрола на притисокот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1711 на: 22 Април 2016, 13:25:47 pm »
Смени си се што треба, би требало да се подобри, ама SEAT (VW) си имаат таква карактеристична кочница.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7082
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1712 на: 22 Април 2016, 13:27:05 pm »
Здраво на сите, прв пост, па одма да прашам.
 
Неодамна се подновив со VW Polo 1.2 od 2010 година,  има пројдено 86.000.  
Иако колата е зачувана, сепак при кочење има ,,луфта" на педалата за кочење.
Имено, со нагазување на педалата првите 1-2 см не почнува да кочи односно не е сензитивна, по тие 1-2 см си кочи ама нагло ,, укопува".
Прашањето мие дали треба да се сменат дискови (дисковите се оргинални), плочки, гуртни или имам некој друг проблем.
Кочницата воопшто не квичи...
Ја прочитав детално темата за кваилтетни дискови и плочки, па доколку е до нив веќе имам совети за каков вид на дискови/плочки да се купат.
ПС: Предложете  добар сервис во Кисела Вода
    

Можно е и да не си навикнат на начинот на кочење ... како што кажа нова возило ти е. Види ако имаш некој друг близок со Поло и пробај.
Сервис за VW Митровски, Митевски незнам како беа ... еве Класниот може ќе се сети.

Отсутен goce03

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 5
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1713 на: 22 Април 2016, 14:05:24 pm »
Ви бладодарам за одговорите, ќе мора да ја види мајстор, можно да е и да не сум навикнат на кочниците на VW, претходно возев Opel corsa 1997  на која педалата за кочење, беше иста ко за гас само со обратен ефект, колку пристискаш толку реагира.

Ако знае некој сервис да препорача, не мора Кисела Вода..

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1714 на: 22 Април 2016, 15:01:27 pm »
А да си го провериш ти главниот цилиндар? Колку и да се изедени плочки и дискови несмее вака да реагира папучата. или имаш ниско ниво на глицерин и заглавена шапа/задни клипчиња

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1715 на: 22 Април 2016, 20:21:29 pm »
Мислам дека така ти работи кочницата одеднаш, ќе и се навикнеш, ако има проблем ќе ти е меко педалото, ќе пропаѓа, а штом ти кочи убаво се е ок, види ептен нешто да не ти грее некое тркало, али ќе осетиш на возењето ако има проблем.
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1716 на: 23 Април 2016, 02:11:02 am »
Здраво на сите, прв пост, па одма да прашам.
 
Неодамна се подновив со VW Polo 1.2 od 2010 година,  има пројдено 86.000. 
Иако колата е зачувана, сепак при кочење има ,,луфта" на педалата за кочење.
Имено, со нагазување на педалата првите 1-2 см не почнува да кочи односно не е сензитивна, по тие 1-2 см си кочи ама нагло ,, укопува".
Прашањето мие дали треба да се сменат дискови (дисковите се оргинални), плочки, гуртни или имам некој друг проблем.
Кочницата воопшто не квичи...
Ја прочитав детално темата за кваилтетни дискови и плочки, па доколку е до нив веќе имам совети за каков вид на дискови/плочки да се купат.
ПС: Предложете  добар сервис во Кисела Вода
   

не е реткост ова. многу возила го имаат тој “проблем“ и тоа уште од фабрика... реално, ако си бил навикнат на корсата да фаќа скроз горе, сега ке ти треба да се навикнеш на подоле, т.е. покасно, што значи порано ке стискаш...

но... ова зборува за една фабричка не прецизност при преносот на кинетичката сила, преку механичкиот склоп на хидрауличната пумпа... што значи, има празен од во механичкиот дел.. или има извесно запнување со некаков отпор што се ослободува одеднаш... како и да е, тоа е механички конструктвен (фабрички) проблем кој е присутен, како што реков на секое поло што го знам,  и на подоста голфови исто така... за воља на вистината и на извесни други брендови, (да не бида дека плукам на фолксваген само), и е практично нерешлив, т.е. решлив е, се додава една пиксна пред пумпата, но е бајаги комплицирано...

инаку, со потрошени плочки или дискови (или и двете) никогаш нема да ти го покаже овој симптом, бидејки на шепите има самозатегачи, па како се троши плочката и/или дискот, така ја лепи повторно плочката до дискот како што била и претходно, а тоа за пумпата на педалата е иста состојба како и претходно, затоа нема логика да појавува луфта на педала, заради потрошени плочки и/или дискови. едино има мала шанса да покаже одвреме навреме застарен глицерин.. ама одвреме навреме реков, не секое стискање... од глицерин остарен, ке има често нерамномерна висина на фаќање.. час е погоре, час е подоле, час негде измеѓу и цело време така...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1717 на: 23 Април 2016, 15:04:27 pm »
Онак ај док си у елеменат, цитроенчево го однесов у сервис испадна проблем алансерот сменија што сменија чакмак пали, ќе поработи неколку секунди и гаси. Сменивме филтер за гориво исти курац, по цревата ко што гледам не прима нигде ваздух, иначе се работи за 1.4D ..

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1718 на: 23 Април 2016, 22:52:34 pm »
Таков дизел може да гаси сам од себе само ако нема довод на гориво. Може бошот да е отиден или да губи струја.
« Последно менување: 23 Април 2016, 23:01:07 pm LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1719 на: 23 Април 2016, 23:44:43 pm »
Toa ima elektronska dizna sto zima struja direkt od brava,vidi da ne ja preebale nekako koga go sreduvale alanserot

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1720 на: 23 Април 2016, 23:54:58 pm »
Мислиш вентил на бош? Тој е поврзан на брава и ја сопира нафтата.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1721 на: 24 Април 2016, 00:05:35 am »
Sega vidov 1.4 e ova moze i da ne e isto,na 1.9 ima elektronska dizna(barem taka go vikaat) sto zima struja od brava koga ke dades kontakt i najverojatno ima nekoj slab kontakt ili prekin isto se desavase i kaj mene

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1722 на: 24 Април 2016, 01:04:21 am »
Онак ај док си у елеменат, цитроенчево го однесов у сервис испадна проблем алансерот сменија што сменија чакмак пали, ќе поработи неколку секунди и гаси. Сменивме филтер за гориво исти курац, по цревата ко што гледам не прима нигде ваздух, иначе се работи за 1.4D ..

ај пробајте без турирање одкако ке запали, дали во место работи и не гаси... ако е да, тогаш барајте проблем со ПРОТОК на гориво... затнато црево, филтер затнат иако е нов, неповратен вентил некој и ако се тоа е ок, тогаш бош пумпата ве драпа...

ако гаси посекако, мииииислам дека имате проблем со филтерот за нафта. тој прима воздух, а не се гледа на цревото до бош пумпа, зашто таму е или дебело црево или е железна цевка. на тој цитроен, би рекол дека е железна цевка ф6 дебелина.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1723 на: 24 Април 2016, 01:38:09 am »
Некој да ми каже како би можел да ги штелнам фаровите на клиото ? Колку што гледам се врти со имбулс тоа моторчето што е за дигање/спуштање... Али како и да вртам ништо не се мењава..

Бев на технички да ги штелнат али полошо светење не сум видел.. Левиот свети горе лево а десниот на средина долу...

Отсутен Мартин_91

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 451
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1724 на: 24 Април 2016, 10:07:49 am »
Ај веќе кога почнавте да кажувате маки за палење и јас да прашам. :-)
На Форд Ескорт 1.8 турбо дизел без интеркулер, кога е ладна колата пали без проблем, ама кога ќе загрее вергла многу долго. Вергла добро, ама многу долго и едвај пали.