Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1755886 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1575 на: 27 Март 2016, 03:31:09 am »
Вакви се..

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Него уште едно прашање.. На клиото кога ќе тргнувам со помала туража (под 1500 обртаи), ми треси.. Колку што читав по интернетов, 90% е замаецот крив или незнам што, па требало машински да се обработи..
Јас мењавав сето ламела, ама за замаецот ништо не ми спомнаа на сервис.. Ги прашав ми рекоја така требало да биди, нормално било што ми остана некако чудно...
јас би ги залемил папучите... по мој норматив, таа папуча нема доволно добар и силен контакт за толкав кабел...

овие конектори јас ги користам, секако и клештата ја имам... имаат атест за до 90 ампери дека нема да греат.


тресењето... од сите 3 работи може да биде.. и замаец, и ламела и корпа... ако едно од нив е искривено надвор од толеранција тогаш ке тресе...  исто така може и од федер на ламела да тресе...  а може и некој држач од мотор да ти е отиден, кој што ако би бил исправен би ги трпел тие вибрации на себе за да не тресе колата...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6299
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1576 на: 27 Март 2016, 03:34:59 am »
Ламелата сетот е сменет нов.. Исто тресеше како и предходно... Држач од мотор нема отиден проверивме прво тоа на мајстор...

Јас незнам што им е филмот.. Тројца мајстори прашав. Двајца ми рекоја дека е нормално да треси, ништо страшно.. Третиот ми рече абе вози таму ете си тера колата нека си треси нема гајле...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1577 на: 27 Март 2016, 09:35:46 am »
Зошто не појдеш во било која продавница за електро-елементи и не си земеш лежиште за осигурач за на кабел?


Или ако веќе сакаш ваков осигурач да земеш, земи соодветна цокла за него, кај секој автоелектричар ќе најдеш.


и сето то да го стокмиш малку попедантно?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4204
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1578 на: 27 Март 2016, 10:05:06 am »
имам едно прашање се надевам ке добијам некој одговор. имам сеат ибиза 1,4 мпи бензин/плин 99. на првото палење кога не е загреана секогаш кога ќе стиснам гас и одпуштам паѓаше под 800 обрати и гасеше(истото го правеше и кога немав плин). ја исчистив клапната мислејќи дека ќе се подобри. но не видов некое големо подобрување. Но сега колата почна работи на виоки обртаи варира 1000-1200-1400-1000-1200-1300-900. кога ќе работи во место за многу кратко време загрева и се пушта перката од вентилаторот. што може да е проблемот?? некоја сугестија?  :o  :o :o :o :o благодарам однапред...
Eлектронска клапна (без сајла) не се вади да се чисти без да имаш дијагностика за колата за само калибрирање. Отиди кај некој што има оригинален VW дијагностика да ти ја калибрира ко што е редот :)

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1579 на: 27 Март 2016, 13:41:08 pm »
Ламелата сетот е сменет нов.. Исто тресеше како и предходно... Држач од мотор нема отиден проверивме прво тоа на мајстор...

Јас незнам што им е филмот.. Тројца мајстори прашав. Двајца ми рекоја дека е нормално да треси, ништо страшно.. Третиот ми рече абе вози таму ете си тера колата нека си треси нема гајле...
Секако дека не е нормално да тресе, најверојатно замаецот е доколку не си го менувал...

Птем каде може да најдам бакарна маст? Во вурт има?
Гледам шепите на клиово се клатат, па во кабината по ситни дупки се слуша многу непријатен звук (тропкање). Сакам да ставам бакарна маст на тоа лизгачите да видам дали ќе престане тропкањето...

Отсутен razormk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 24
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1580 на: 27 Март 2016, 13:45:46 pm »
каде можам да најдам рачка за врата(внатрешна) за мерцедес ц-класа w203 2006(редизајн) предна десна и задна десна. Да напоменам дека мора да е 2004-2007, пред таа год не се фаќаат.



Отсутен hrn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 531
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1581 на: 27 Март 2016, 18:22:38 pm »
каде можам да најдам рачка за врата(внатрешна) за мерцедес ц-класа w203 2006(редизајн) предна десна и задна десна. Да напоменам дека мора да е 2004-2007, пред таа год не се фаќаат.


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Предна десна имаш за 30-40 доларчиња од ебајот еве



Отсутен razormk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 24
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1582 на: 27 Март 2016, 19:39:12 pm »
каде можам да најдам рачка за врата(внатрешна) за мерцедес ц-класа w203 2006(редизајн) предна десна и задна десна. Да напоменам дека мора да е 2004-2007, пред таа год не се фаќаат.


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Предна десна имаш за 30-40 доларчиња од ебајот еве




црна ми треба, а и овие не испорачуваат до МК

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1583 на: 27 Март 2016, 20:01:11 pm »
Нешат 070 240-442.

Отсутен darkomic

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 382
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1584 на: 28 Март 2016, 20:19:10 pm »
имам едно прашање се надевам ке добијам некој одговор. имам сеат ибиза 1,4 мпи бензин/плин 99. на првото палење кога не е загреана секогаш кога ќе стиснам гас и одпуштам паѓаше под 800 обрати и гасеше(истото го правеше и кога немав плин). ја исчистив клапната мислејќи дека ќе се подобри. но не видов некое големо подобрување. Но сега колата почна работи на виоки обртаи варира 1000-1200-1400-1000-1200-1300-900. кога ќе работи во место за многу кратко време загрева и се пушта перката од вентилаторот. што може да е проблемот?? некоја сугестија?  :o  :o :o :o :o благодарам однапред...
Eлектронска клапна (без сајла) не се вади да се чисти без да имаш дијагностика за колата за само калибрирање. Отиди кај некој што има оригинален VW дијагностика да ти ја калибрира ко што е редот :)
Најверојатно ти е отиден саухот т.е не ти се активира. Кај мене на Авеото на крај излезе дека е во тоа проблемот, после триста перипетии адитиви и други глупости. Мајсторот што последен ја прегледа ми рече дека саухот е интегрален дел од клапната и неможе да се набави посебно. Доволно е да ја држам гаста притисната додека ја палам колата 30 секунди, доволно време за да загрее колата, а потоа нема проблеми. Досега така правам и нема никакви проблеми колата си пали од прва.

Отсутен JKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 231
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1585 на: 28 Март 2016, 20:57:43 pm »
имам приметено дека некогаш на полно вртење на лево или десно,се слуша некој чуден звук...не е тропање,мислам дека е воланот.Што може да е ?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1586 на: 28 Март 2016, 21:04:39 pm »
Веројатно е серво-пумпата тоа што го слушаш. На полн лев или десен, кај некои коли нормално е да се слуша. Во упатствата за некои коли дури и е назначено дека не треба долго време да ја држиш на сила во полн лев или полн десен.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен JKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 231
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1587 на: 28 Март 2016, 21:05:56 pm »
упатството е на италијански,па затоа не можам да разберам.Се работи за сеат леон 2007ма

Отсутен Prof. Greenthumb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3965
  • MadaFunker
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1588 на: 28 Март 2016, 23:54:52 pm »
Види да не ти фали течност во сервото
New blood of old school

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4204
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1589 на: 29 Март 2016, 00:25:13 am »
имам едно прашање се надевам ке добијам некој одговор. имам сеат ибиза 1,4 мпи бензин/плин 99. на првото палење кога не е загреана секогаш кога ќе стиснам гас и одпуштам паѓаше под 800 обрати и гасеше(истото го правеше и кога немав плин). ја исчистив клапната мислејќи дека ќе се подобри. но не видов некое големо подобрување. Но сега колата почна работи на виоки обртаи варира 1000-1200-1400-1000-1200-1300-900. кога ќе работи во место за многу кратко време загрева и се пушта перката од вентилаторот. што може да е проблемот?? некоја сугестија?  :o  :o :o :o :o благодарам однапред...
Eлектронска клапна (без сајла) не се вади да се чисти без да имаш дијагностика за колата за само калибрирање. Отиди кај некој што има оригинален VW дијагностика да ти ја калибрира ко што е редот :)
Најверојатно ти е отиден саухот т.е не ти се активира. Кај мене на Авеото на крај излезе дека е во тоа проблемот, после триста перипетии адитиви и други глупости. Мајсторот што последен ја прегледа ми рече дека саухот е интегрален дел од клапната и неможе да се набави посебно. Доволно е да ја држам гаста притисната додека ја палам колата 30 секунди, доволно време за да загрее колата, а потоа нема проблеми. Досега така правам и нема никакви проблеми колата си пали од прва.
1. Авеото има одделна (степер мотор) лер гас, а гаста е регулирана преку сајла. Елетронски регулирана клапна (без сајла) самата си прави минимални корекции и со тоа ги регулира обртаите во лер. Читај убаво што сум пишал...
2. На моето Авео ми се деси таков проблем, го детектирав точно проблемот, се јавив во автоделови за Даеву кај Гоце студентскиот, си ги искеширав 3000 ко попче, и тоа е тоа.
3. Речиси сите Даеву и Опел од таа генерација возат исти или сличен мотор за лер гас, така да може и за многу поефтино да се најде.