имам едно прашање се надевам ке добијам некој одговор. имам сеат ибиза 1,4 мпи бензин/плин 99. на првото палење кога не е загреана секогаш кога ќе стиснам гас и одпуштам паѓаше под 800 обрати и гасеше(истото го правеше и кога немав плин). ја исчистив клапната мислејќи дека ќе се подобри. но не видов некое големо подобрување. Но сега колата почна работи на виоки обртаи варира 1000-1200-1400-1000-1200-1300-900. кога ќе работи во место за многу кратко време загрева и се пушта перката од вентилаторот. што може да е проблемот?? некоја сугестија? благодарам однапред...
Eлектронска клапна (без сајла) не се вади да се чисти без да имаш дијагностика за колата за само калибрирање. Отиди кај некој што има оригинален VW дијагностика да ти ја калибрира ко што е редот
Најверојатно ти е отиден саухот т.е не ти се активира. Кај мене на Авеото на крај излезе дека е во тоа проблемот, после триста перипетии адитиви и други глупости. Мајсторот што последен ја прегледа ми рече дека саухот е интегрален дел од клапната и неможе да се набави посебно. Доволно е да ја држам гаста притисната додека ја палам колата 30 секунди, доволно време за да загрее колата, а потоа нема проблеми. Досега така правам и нема никакви проблеми колата си пали од прва.
1. Авеото има одделна (степер мотор) лер гас, а гаста е регулирана преку сајла. Елетронски регулирана клапна (без сајла) самата си прави минимални корекции и со тоа ги регулира обртаите во лер. Читај убаво што сум пишал...
2. На моето Авео ми се деси таков проблем, го детектирав точно проблемот, се јавив во автоделови за Даеву кај Гоце студентскиот, си ги искеширав 3000 ко попче, и тоа е тоа.
3. Речиси сите Даеву и Опел од таа генерација возат исти или сличен мотор за лер гас, така да може и за многу поефтино да се најде.