Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2228678 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1080 на: 08 Јануари 2016, 13:32:09 pm »
Unavo bi bilo i na malku podolg rok, pr. 120.000km

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1081 на: 08 Јануари 2016, 13:36:43 pm »
Unavo bi bilo i na malku podolg rok, pr. 120.000km

Еве ти од мене на подолг рок за дизел. (Мондео). За 2015та само.

Форд Мондео 2.0 тдди. Околу 20 000 километри. Возено и полнето нафта од мене и татко ми. Трошоците за поправките се мои.  :D
- Двомасен замаец (210 евра)
- Куплунг (127 евра)
- Аусрук/Друклагер (89 евра)
- Монтажа на се 5 000 денари
- Реставрација на анласер (бесплатно, фамилијарен пријател)
- Два задни лагери СКФ (130 евра)
- Преден лагер СКФ (40 евра)
- Центрирање - 700 денари.
- Сервис масло со филтри (воздух, клима, масло) (47 евра) + 500 денари работна рака.
- Водна пумпа + Термостат + Работна рака ( 4800 денари)
- Два пати лепени гуми + балансирање (500 денари)

Ненаместени:
- Преден браник (100 евра)
- Задни амортизери Билштајн (100 евра.)
- Филтер за нафта (18 евра)
- Термостат (15 евра)
- Штраф + мутер на гума (4 евра)
- Гумици буфери на задна балансштранга (5 евра).

Мондеото е купено лично од мене, од прв сопственик-пензионер на 140к во 2011, моментално има 240 000. Предходните години два пати менувано водна пумпа, еднаш акумулатор, интеркулер, нови фарови, два пати термостат (главен), еднаш термостат на масло, преостат за клима, има пројдено преку два летни сетапа на гуми (моментално е на Конти ПремиумКонтакт 5, ако не се лажам).   

BMW e46 318i за 2015та. (17.536 km,   1.236 литри бензин, 1.696 евра дадени за бензин)
- 2х Менување на Масло (160 евра). Два пати немав време + алат да си го сменам сам, па морав во сервис. 
- Филтери за воздух и клима ( 31 еврo). Заменет од мене.
- Затегач за ланец феби билштајн (24 евра) Заменет од мене. Превентивно.
- Гумици на ванос (15 евра). Заменети од мене.
- 2х Н7 сијалици за соборено Бош (15 евра)

пс. Вози дизел. Поевтино е. 
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1082 на: 08 Јануари 2016, 13:56:48 pm »
А не мењаш свекици, кабли и ПЛОМБИНА на секои 10.000км за 800е?  ;D

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1083 на: 08 Јануари 2016, 14:21:43 pm »
А не мењаш свекици, кабли и ПЛОМБИНА на секои 10.000км за 800е?  ;D

Немам јас Алфа ТвинСпарк со каприциозни свекици. ;D

БМВ има лонглајф свекици кои се менуваат на 100к километри/Инспекција II. Треба да видам дали на сегашново се сменети на 100к, или да ги сменам летото. Оригинални чинат околу 30-40 евра. 
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44365
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1084 на: 08 Јануари 2016, 14:49:31 pm »
TS „арчи“ свеќици на 100.000км. Стварно 8 се, и наеднаш скупо доаѓа мењањето, ама не е голем трошок во одржувањето.
TBi ги троши на 70.000, се 4 на број и исто така не е за паѓање у несвес 80-тина евра да ги дадеш. JTD само филтерот за гориво со сензор за вода е поскап од сет свеќици. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1085 на: 08 Јануари 2016, 14:54:41 pm »
Финтата е, ако нешто ми се расипе на бензинецот, и ако ме чини пола бубрег, ќе ме отепаат од заебавање тука.  :D :D

На крајот на денот, парите се за трошење. 
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1086 на: 08 Јануари 2016, 15:00:02 pm »
Еве и јас да пишам. Голф 5 1.9 тди. Трошоци од 03.2012 до денес , односно 107 000км. околу моторот, бидејќи другото е исто и кај бензинецот предпоставувам.
Филтрите се Ман и Хенгст.

1. Осум пати менувано моторно Мотул масло + филтер и штопна, секоја промена е околу 3500-4000 ден.
2. Шест пати менувам филтер за воздух, секоја промена е околу 800 ден.
3. Три пати менуван филтерот за полен, секоја промена е околу 1000 ден.
4. Три пати менуван филтерот за нафта, секоја промена е околу 1200 ден.
5. Антифтиз 3 пати сменет (цена незнам).
6. Голем сервис, каиши, затегачи и водна пумпа еднаш променети во колевски, 350 евра со попуст.
7. Предни стабилизатори 3200 ден.
8. Зглоб околу 3000.
9 Гумица на капак за вентили 1200 ден, капаче за капакот 300 ден.
10. Еднаш превентивно сменет термостат, таа пластеката(разводник) за антифриз, гумици на цревата за парното...околу 2000 ден.
11. Акумулатор 5000 ден.

Сега сакам да сменам масло во менувач, 2000 ден. ќе фати VW маслото.

Спенсер и Дарко мк5 имаат бензинци 1.4 па нека пишат

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1087 на: 08 Јануари 2016, 15:29:05 pm »
Еве и јас да пишам. Голф 5 1.9 тди. Трошоци од 03.2012 до денес , односно 107 000км. околу моторот, бидејќи другото е исто и кај бензинецот предпоставувам.
Филтрите се Ман и Хенгст.

1. Осум пати менувано моторно Мотул масло + филтер и штопна, секоја промена е околу 3500-4000 ден.
2. Шест пати менувам филтер за воздух, секоја промена е околу 800 ден.
3. Три пати менуван филтерот за полен, секоја промена е околу 1000 ден.
4. Три пати менуван филтерот за нафта, секоја промена е околу 1200 ден.
5. Антифтиз 3 пати сменет (цена незнам).
6. Голем сервис, каиши, затегачи и водна пумпа еднаш променети во колевски, 350 евра со попуст.
7. Предни стабилизатори 3200 ден.
8. Зглоб околу 3000.
9 Гумица на капак за вентили 1200 ден, капаче за капакот 300 ден.
10. Еднаш превентивно сменет термостат, таа пластеката(разводник) за антифриз, гумици на цревата за парното...околу 2000 ден.
11. Акумулатор 5000 ден.

Сега сакам да сменам масло во менувач, 2000 ден. ќе фати VW маслото.

Спенсер и Дарко мк5 имаат бензинци 1.4 па нека пишат


Ако добро пресметав, вкупно имаш дадено 81625 денари по сервиси (без антифризот зашто нема цена наведено).
Тоа е околу 0,77 денари трошок по извозен километар.
Во просек 20406 денари годишно, ако вкупната сума ја поделиме на 4 години.
Или уште попрецизно за секој вложен 1 денар во сервис поминуваш по 1,31 км.

Мене не ми делува дека е скапо ова за возило со поминати 107к километри.


Отсутен DejzY

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1004
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1088 на: 08 Јануари 2016, 16:06:38 pm »
107 000 има поминато кај него колку што знам, а вкупно 300 000+ км :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1089 на: 08 Јануари 2016, 16:21:57 pm »
Chevo Cruze 2012 2.0CRDI, 78Kkm, од делот на моторот променето:
турбина на 30KKm, влезно црево во интеркулер на 32Kkm, дизна на 35Kkm, комон реил на 50Kkm, излезно црево од интеркулер на 55Kkm

Другите сервиси не се поврзани со моторот. 
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1090 на: 08 Јануари 2016, 16:40:32 pm »
Некој да ми кажи за што служи воздушниот сензор за температура ? Најдов денеска го наместив на клиото никаква разлика нема..

овај е..

http://www.ebay.co.uk/itm/Air-Temperature-Sensor-for-RENAULT-Clio-Grandtour-1-5-dCi-dCi-01-12-Option-2-/361262171859
Еве го.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Оваа сликата е од твојот мотор или од интернет?
Еве јас не се разбирам многу, ама тој конекторот се ми се чини треба да оди во маф сензорот,
а вака ми се гледа маф сензорот е сега без конектор, а на конекторот сега стои сензор за температура кој ќе се мафта ваму-таму при возење
и најверојатно не игра никаква улога.

Што код имаш на моторот ме интересира?
Мојот е К9К 722 и воопшто нема маф сензор(еден трошок помалку  :)).
Сликата е од интернет ама исто е и кај мене.. 1.5 дци 65кс е кај мене.. Тоа што е откачено е конектор.. Прашав на мајстор ми кажа дека е сензор за температура...  И дека ако го нема нема да работи баш моторот и ќе има покачена потрошувачка..

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1091 на: 08 Јануари 2016, 19:27:22 pm »
Chevo Cruze 2012 2.0CRDI, 78Kkm, од делот на моторот променето:
турбина на 30KKm, влезно црево во интеркулер на 32Kkm, дизна на 35Kkm, комон реил на 50Kkm, излезно црево од интеркулер на 55Kkm

Другите сервиси не се поврзани со моторот. 

Ова со турбината е случајност или стандард некоја маана како кај тси?
Дали е променета под гаранција или е наплатена?

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1092 на: 08 Јануари 2016, 20:36:44 pm »
ako nekoj ima vreme i se interesira,eve vw manual za redovni servisi i intervali za passat B8, dizel benzin i GTE. ima interesni raboti.
https://www.dropbox.com/s/dorne866gnkuw56/D4B804A2EF6-Maintenance.pdf?dl=0
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1093 на: 09 Јануари 2016, 01:42:18 am »
Ова со турбината е случајност или стандард некоја маана како кај тси?
Дали е променета под гаранција или е наплатена?
Корејска канта. Најверојатно е стандард, па не се третира како мана. Не знам што да кажам. Имаме три такви канти, и сите си имаат свои проблеми, различни, ама многу.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1094 на: 09 Јануари 2016, 02:02:56 am »
Чудно.  Во фамилија имаме круз,  160.000км без никаква интервенција на моторот. Ништо од ова се што го спомна Гојдо.